Janti3000 Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Heisann folkens! Har et bilde: Hva heter slike type bilder? Ufattelig morsomme, har lyst å google, men vet ikke hva de heter. Noen som har en ide? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 (endret) Dersom det er lolcats du tenker på, så finner du masse her og her. Endret 5. november 2008 av Skagen Lenke til kommentar
Anew Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 (endret) Demotivators. Jeg pleide å dekorere kontoret mitt med sånne... www.despair.com (dette er originalene - de du ler av er kanskje mest "piratkopier"?) Endret 5. november 2008 av Anew Lenke til kommentar
pululf Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 (endret) Dere tar alle feil, bortsett fra Darkbusters. Slike bilder heter Motivators, og oppsto på nettsiden 4chan. (I likhet med lolcats. Men ICHC tok dem og gjorde dem mainstream. F*en ta dem) Endret 14. november 2008 av pululf Lenke til kommentar
Janti3000 Skrevet 19. november 2008 Forfatter Del Skrevet 19. november 2008 Var Motivators eg tenkte på. Digger sanne bilder. Takk skal dere ha! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå