Gå til innhold

Java Spill.. List opp :)

Anbefalte innlegg

Hei, eg er litt lei av og leite etter java spill, også når eg da går innpå ein Emne der det står mange java spill, men ikkje link.

Eg lurer på om folk hadde giddet og skreve ned mange gode spill (Med last ned link)

Andre spill og gjere sånn som til symbian platform, Pocket pc og litt sånn at andre som har evt at andre enn dei som har java for nytte av dette.

Helst gratis og

Eg veit bare om siden http://midlet.org som dei fleste sikkert veit om

Mvh Ole

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du Bruker mobilen til og laste ned Java Spill Ringetoner , Er Søkemotoren FAST wap versjonen av Fast et bra sted og søke etter ting som java til mobilen , Det er bare og søke på java neste så kommer det opp en haug med gratis ting og laste ned , Hvis du skal gjøre det på denne måten lønner det seg nok og ha Gprs!

Lenke til kommentar

Gprs dyrt? Synes ikke gprs er dyrt har Netcom abb med Gprs storbruker 200 spenn måneden laste ned 20 mb !! Men er enig at det blir dyrt hvis man ikke bruker gprs f.eks ringer opp som vanelig data samtale med 2 kr min da blir det dyrt!! Jeg er sterkt imot det at netcom har dratt opp priser for småbrukerene av gprs de tar seg grovt betat for første mb faktisk 100 spenn , deretter bare 25 kr for mb etter det , Noen som ser noen sammenheng her?

Lenke til kommentar
Hei, eg er litt lei av og leite etter java spill, også når eg da går innpå ein Emne der det står mange java spill, men ikkje link.

Eg lurer på om folk hadde giddet og skreve ned mange gode spill (Med last ned link)

Andre spill og gjere sånn som til symbian platform, Pocket pc og litt sånn at andre som har evt at andre enn dei som har java for nytte av dette.

Helst gratis og

Eg veit bare om siden http://midlet.org som dei fleste sikkert veit om

Mvh Ole

Siemens tilbyr mange java spill på wap.my-siemens.com, men du må nok desverre laste dem ned fra WAP....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...