Ziang Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Hei. Jeg har en bærbar datamaskin: Lenovo T400, Men problemet er at lyden funker ikke. Jeg har vert på sidene til lenovo og Installert driverene til maskinen. Når jeg går inn på lyder og lydenheter står det at jeg ikke har noen lydenheter? Noen som vet hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
MMDE Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Prøvd å installere lyd kodeks? Er ikke sikker på hva det er på norsk... Control Panel -> Add Hardware -> (hvis den ikke finner noe den vil installere -> ) Yes, I have already connected the hardware -> (se om du finner noe interesant her å installere, om ikke, gå til bunnen av lista -> ) Add new hardware device -> (Her kan du velge en av delene som det passer deg, men jeg anbefaler -> ) Install the hardware that I manually select from a list (advanced)-> Sound, video and game controllers -> (se eventuelt om du finner noe interessant her -> ) (standard system devices) : Audio Codecs -> tror du har fatta det nå :\ dårlig forklart, om noen har noe bedre forslag eller noen invendinger om dette, bare kom med det prøver bare å hjelpe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå