Eirikant Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Dette er da mitt første forsøk, og antageligvis det eneste i nærmeste fremtid da dette var utrolig mye jobb Har egentlig bare forsøkt å ta bilde av meg selv, i teknisk god stand. Har ingen god erfaring med portrett eller selvportrett fotografering, så All kritikk er velkommen 70 mm f/5.6 1/100 200 iso Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Mista øyenbrynnappern? Bildet er generelt sett ok, men ikke mer enn det. Blir veldig kjedelig, og blir liksom ikke mer enn et facebook-bilde og noe man slenger på msn... Mangler snevert DOF for å få øynene til å stå fram, og i det hele tatt danne et spennende bilde. Kunne sikkert blitt retusjert litt også... Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Eneste jeg vil kommentere er skyggene i anskikte og (fra denne vinkelen) høyre øyet. De forstyrrer meg, og dermed ødelegger et bildet som kunne vært bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå