isaac elric Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 i den siste perioden har jeg blitt mer og mer sint. jeg blir fortere frustrert og klarer ikke å kontrollere de negative impulsene som popper opp i hodet mitt. har ingen anelse hvorfor. bare mora mi kommer med en brysk kommentar føler jeg for å ødelegge hele huset samt. stikke en kniv i ryggen på henne... sinne er så ufattelig unødvendig, og jeg vil bli kvitt det. noen som veit hvordan jeg kan bli kvitt det? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Har slitt mye med det samme. Prøv å få det ut på andre måter. Tren, eller ha deg så busta fyker. Lenke til kommentar
TCRW Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Å bli kvitt sinne behøver ikke være så lett. Begynner du å trene får du kanskje ut litt sinne... Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Du må bare lære deg å kontollere det. Personlig har jeg blitt mye flinkere. Snakker ikke om å stenge det inne, men å "lære" deg til å ikke ta ting så tungt. Vet det høres helt latterlig ut, men det kan la seg gjøre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Skrik hardt og lenge inn i f.eks. ei pute. Funkar for meg. Lenke til kommentar
isaac elric Skrevet 5. november 2008 Forfatter Del Skrevet 5. november 2008 Du må bare lære deg å kontollere det. Personlig har jeg blitt mye flinkere. Snakker ikke om å stenge det inne, men å "lære" deg til å ikke ta ting så tungt. Vet det høres helt latterlig ut, men det kan la seg gjøre. jeg trodde jeg hadde lært det. før var dette et kjempe problem for meg... var en sint og frustrert jævel. så i ca 2 års tid har jeg følt meg veldig avslappet... trodde at alle disse sinte, voldlige impulsene hadde forsvunnet, men nå begynner de å komme tilbake igjen. hodet mitt er et internt kaos. hvordan lærte du deg å ikke ta det så tungt? rekker nesten ikke å tenke jeg før jeg blir rød i knollen. Lenke til kommentar
Gronko Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Du må gjøre en innsats som om du skulle lære deg noe. Det å åpne på ventilen og slippe ut sinne ved å skrike, slå eller noe voldelig gjør deg bare mer sint. Telle til ti er ganske bra, men den beste måten å bli kvitt sinne på er å trene. Ta noen armhevinger eller jogg deg en tur. Om du er lat så kan du kombinere telle til ti med humor. "Jeg er så sinna nå" sagt med tullestemme hjelper. Onani er heller ikke så dumt, en sint runk er kanskje litt rart, men du får tankene over på noe annet og man lager masse nyttige hormoner. Som jeg starter avslutter jeg. Du må gjøre en innsats som om du skulle lære noe. Du skal jo lære deg å reagere annerledes på sinne. Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 For min del har det vært en lang vei med selvdisiplin. i mine yngre dager lot jeg det gjerne gå utover matrialistiske ting. Mobiler, vekkerklokker , stoler , listverk , dører , vegger osv . Har ikke telling på hvor mye jeg har ødelagt pga av sinne. aldri har jeg fysisk angrepet folk pga av ukontrolert sinne Men de siste 7 årene har det gradvis gitt seg . har hatt noen episoder men ikke på langt nær like mange som før De gangene det har svartnet totalt , har jeg bitt sammen tennene, lukket øynene å pustet dyypt! Det ser jeg på som et stort framskritt. Lenke til kommentar
Osiric Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 (endret) Jeg kjefter bare opp en av mine nermeste uten grunn og deretter innser hvor teit det egentlig var og beklager, så føler jeg meg plutselig bedre! Eller så setter jeg på noe av beste jeg har av metal og dundrer løs med høy lyd til jeg føler meg "good to go". Endret 5. november 2008 av Osiric Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 jeg trodde jeg hadde lært det. før var dette et kjempe problem for meg... var en sint og frustrert jævel. så i ca 2 års tid har jeg følt meg veldig avslappet... trodde at alle disse sinte, voldlige impulsene hadde forsvunnet, men nå begynner de å komme tilbake igjen. hodet mitt er et internt kaos. hvordan lærte du deg å ikke ta det så tungt? rekker nesten ikke å tenke jeg før jeg blir rød i knollen. Tidligere, når jeg kjente at sinnet kom, så eksploderte jeg umiddelbart. Og det er jo som å kaste bensin på bålet. Hvis du klarer å la være å eksplodere så vil du merke at sinnet gir seg mye raskere. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Hva med å finne noe som tåler litt juling. En bokse sekk er god investering uansett. Den kan du du slå til du blir gul og blå. Pluss at den holder deg i form. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Problemet er at man vil ødelegge når man blir så sint det er snakk om her. Og man skal ha trent en stund hvis man skal klare å ødelegge en boksesekk. Lenke til kommentar
isaac elric Skrevet 6. november 2008 Forfatter Del Skrevet 6. november 2008 Jeg kjefter bare opp en av mine nermeste uten grunn og deretter innser hvor teit det egentlig var og beklager, så føler jeg meg plutselig bedre! Eller så setter jeg på noe av beste jeg har av metal og dundrer løs med høy lyd til jeg føler meg "good to go". ja, skjer det samme med meg. er skikkelig ræv mot familien, og selvfølgelig greier jeg ikke å innse før i ettertid hvor tåpelig det er. metal hjelper alltid! det er en merkelig greie, men hver gang jeg er virkelig pissed så setter jeg meg ned og hører på Bleak med Opeth...skikkelig harde greier. musikk terapi ! jeg trodde jeg hadde lært det. før var dette et kjempe problem for meg... var en sint og frustrert jævel. så i ca 2 års tid har jeg følt meg veldig avslappet... trodde at alle disse sinte, voldlige impulsene hadde forsvunnet, men nå begynner de å komme tilbake igjen. hodet mitt er et internt kaos. hvordan lærte du deg å ikke ta det så tungt? rekker nesten ikke å tenke jeg før jeg blir rød i knollen. Tidligere, når jeg kjente at sinnet kom, så eksploderte jeg umiddelbart. Og det er jo som å kaste bensin på bålet. Hvis du klarer å la være å eksplodere så vil du merke at sinnet gir seg mye raskere. ja, har merket det. folk sier at det er lurt å få utløp for sinnet, men da blir det som regel bare mye verre... det eneste jeg er redd for er at dette er en form for fortrengelse av sinne. hvis det ikke får et form for utløp så bygger det seg bare opp bak i hodet. det er vel det jeg mistenker har skjedd - jeg har vært veldig flink til å holde sinnet tilbake, og gradvis har det gitt seg, men nå er jeg redd for at det har bygd seg opp såpass mye at det MÅ ut. eller kanskje det bare har noe med at jeg har levd i sølibat de siste 3 ukene. testostoronet bygger seg opp og jeg blir veldig aggressiv. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Få nok søvn Få nok mat Få nok kjærlighet Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Og prøv å ikke omgås mennesker som irriterer deg. Funker fint for min del. Bortsett fra de hjemme, for de må jeg jo nesten se uansett. Lenke til kommentar
Birdielòl Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 i den siste perioden har jeg blitt mer og mer sint. jeg blir fortere frustrert og klarer ikke å kontrollere de negative impulsene som popper opp i hodet mitt. har ingen anelse hvorfor. bare mora mi kommer med en brysk kommentar føler jeg for å ødelegge hele huset samt. stikke en kniv i ryggen på henne... sinne er så ufattelig unødvendig, og jeg vil bli kvitt det. noen som veit hvordan jeg kan bli kvitt det? Når jeg blir sint slår jeg i vegger;p for å få det ut Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Pass på så det ikke er gipsvegger. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Eller, kan man gjøre som Atle Antonsen Lenke til kommentar
magicgunnar Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Tenk gjennom hvorfor du blir sint, kanskje skyldes det noe som har skjedd tidligere på dagen, at du har sovet lite om natten e.l. Når du skjønner hvorfor du blir sint vil det kanskje bli lettere å mestre. Dette krever lang trening, for det er ofte vanskelig å skjønne hvorfor man blir sint. Sett ord på det overfor den du blir sint på, er det moren din så si at du blir irritert når hun gjør det og det. Hvis grunnen din ikke er en god grunn, så se punktet over. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå