BadSmile Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Det der så ut som en dårlig mod av den første L4D... Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Håper vi får et glimt av militæret eller at du blir å beskytte en militærbase eller noe sånt, militæret får vi nok se siden vi så to F18-A.Hornet som fløy over i traileren. Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Ny special infected avslørt til L4D2 Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Ny special infected avslørt til L4D2 XD! Etter å ha sett gameplay o.l. har jeg faktisk ganske gode forhåpninger, desverre synes jeg folka i l4d ser kulere ut da men, care egentlig. Det er jo gameplay som er viktig, kan bli gøy med motorsag o.l. da Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Skuffa over Valve som har brukt tiden sin på dette og ikke Half Life-spillene. Ok, de har vel en del utviklere da, men jeg synes det ser ut som en typisk oppfølger. Mye det samme, bare nye karakterer, våpen og ny by. Mistenker at dette egentlig skulle være en DLC, men de kan jo tjene mye mer om de stempler på et 2-tall istedet. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 L4D2 ser ut som å bestå av team fortress 2 crewet :S Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Skuffa over Valve som har brukt tiden sin på dette og ikke Half Life-spillene. Ok, de har vel en del utviklere da, men jeg synes det ser ut som en typisk oppfølger. Mye det samme, bare nye karakterer, våpen og ny by. Mistenker at dette egentlig skulle være en DLC, men de kan jo tjene mye mer om de stempler på et 2-tall istedet. Vel konseptet kan ikke endres radikalt uansett. Uansett vil fans klage. Å dette ser da ut som mer enn bare en DLC. Får være måte på hvor mye gratis vi skal få, før betalte vi jo villig vekk for hver eneste EXP. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Det som hadde vært fett hadde vært å mixe alle valve spillene i ett eneste stort teambasert spill. Karakterer fra CSS, HL2, TF2, L4D og kanskje noen av mod'ene i versus og team battles. Off-topic: Jeg sendte f.eks en e-post til valve hvor jeg foreslo at de kunne utvide TF2 med to lag til, med grønn og gul farge på klærne. Da må det naturligvis dannes nye kart og kanskje nye spillmoduser, men jeg tror det kunna ha blitt artig hvis størrelsen på kartene hadde vært riktige. Ser for meg en form for "kongen på haugen" modus med firkantet kart hvor hvert lag har sitt hjørne og skal kjempe om å holde midten for poeng. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Vel konseptet kan ikke endres radikalt uansett. Uansett vil fans klage. Å dette ser da ut som mer enn bare en DLC. Får være måte på hvor mye gratis vi skal få, før betalte vi jo villig vekk for hver eneste EXP. Er bare uvant å se Valve pøse på med en oppfølger såpass tett på det første spillet. Er ingenting som imponerer meg med LFD2, og synes det faktisk ser ut som det er langt mindre stemning i det spillet i forhold til eneren. Zombier på dagtid blir jo som å skyte aggresive kaniner.. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Dette blir bare en billig ''oppgradering'' av L4D.. Jeg ser klart og tydelig at det er samme scriptes(Selvfølgelig lager de nye og forbedrer gamle osv) Samme animasjoner, zombie sounds, våpen osv. Det hadde vært fett om vi kunne laget egne karakturer Nontheless så gleder meg meg forbanna masse. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Jeg kommer hvertfall ikke til å betale full pris for et spill som er 80% likt et spill jeg allerede har. Når det dreier seg som et spill uten en historie så er det ikke så farlig å la det passere for min del. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 De bygger jo dette spillet på det gamle. At scripts o.l fra det gamle fortsatt er inne er grunnet at de enda ikke er kommet så langt i utviklingen. Derfor bruker de det som er spillbart for å teste. Så implementerer de ulike elementer etterhvert. Om du ser etter så er hunter og smoker f.eks helt lik som i L4D enda. Lenke til kommentar
Tore Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Til alle som syter over tid mellom spillene osv så er det litt lesestoff fra valve her. http://arstechnica.com/gaming/news/2009/06...quel-to-ars.ars Mye forklaringer på hvorfor og hva Valve tenker om L4D og L4D2 's fremtid... Virker som de skal kjøre og oppdatere 1 & 2 parallelt..... Lenke til kommentar
Tore Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Her er en E3 -review av L4D2 http://revision3.com/trs/fundane/#seek=1765:1888 De naggler det jeg mener med L4D hvorfor det ikke klarer å holde på spillere (meg)... Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Her er en E3 -review av L4D2http://revision3.com/trs/fundane/#seek=1765:1888 De naggler det jeg mener med L4D hvorfor det ikke klarer å holde på spillere (meg)... jeg syns de prater piss jeg. De kaller spillet grunt, da har man helt tydelig ikke spilt nok. I tillegg sier han at det ikke er krevende, jeg har sjeldent spilt et så vanskelig spill som krever full konsentrasjon av alle 4 lagsmedlemer hele tiden. Jeg snakker selvfølgelig om VS. Han tullingen til høyre snakker jo om dette som det er Serious sam. Å vel skills, på infected siden er det MYE man kan forbedre og time. Det er ikke ofte vi møter gode lag, men det er ufattelig mange gode spillere der ute. Som virkelig kan samarbeide med infected. Å da snakker jeg ikke om den latterlige boomerwaste taktikken, som jeg håper Valve gjør noe med. Latterlig å satse på takedown med 3 huntere og en smoker. Er så billig. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Det som er mest latterlig er at når har L4D fått bygd opp et lite community (da tenker jeg på leags/pcw's osv.), og er surt da om de splittes over de 2 første spillene, og at eventuelle nye claner kommer til å gå for L4D2. Lenke til kommentar
Patney Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 (endret) Hva er poenget med å støtte begge spillene når de er så like? Virker mer som noe de bestemte seg for nå som en unnskyldning når de så den boikotten. Jeg kommer til å skaffe meg dette spillet siden eneren var dritbra, men man blir litt lei av de fire campaignene etter en stund. Jeg er fortsatt litt irritert, det nye spillet ser mer uinspirert og tammere ut enn eneren, men jeg synes det er helt greit om de ikke selger spillet til vanlig pris. Burde være billigere når det er så identisk. Endret 13. juni 2009 av Patney Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Håper de lager animajsoner så zombiene biter deg også.. virker litt ''dødt'' () med å bare slå.. Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Herregud... At folk går mann av huse for at det kommer nytt spill. Som om de blir tvunget til å kjøpe det. Liker dere det ikke, så ikke kjøp det da. Jeg kommer ikke å logger inn på ett forum og whiner om ting jeg IKKE har tenkt å kjøpe eller liker. Det er ikke sånn at du ikke er kul viss du ikke hater l4d2. Det blir morro med noe nytt. Ser frem til å drepe tank med chainsaw! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå