CypheroN Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Begynte å spille dette nå jeg.. Utrolig underholdene greier Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 http://g2play.pl/p/en/60/left+4+dead+steam+key.html Kjøp det her istedenfor. Da får du en CD-key du registrerer på steam og kan laste ned fra steam. Det koster 16.55 Euro = 145.90 kr Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Alle norske l4d spillere, add meg på steam thomasy93 ... Må ha noen å spille med x] Orker ikke skrike på engelsk hele natta Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 lagde en liten gruppe nå; http://steamcommunity.com/groups/l4dnorway Lenke til kommentar
WD- Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Hurra, klarte over 35 minutter på The Drain. XD Lenke til kommentar
WD- Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 (endret) Jepp, takket være en exploit, hvor du får tilgang til et saferoom med ammo og healthpacks. xD Vet det er juks, men morro så lenge det varer; de fikser sikkert feilen veldig snart. Endret 30. mai 2009 av WD Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 (endret) Hvordan bruker du den exploiten som lar deg få tilgang til saferoom på the drain? Endret 30. mai 2009 av Quakecry Lenke til kommentar
Patney Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Skjønner ikke hva som er moro med exploits, DRITDIGG AT JEG FÅR GOD SCORE UTEN AT JEG GJØR NOE! Achievementhorer, savner tiden da spill skulle være moro. Lenke til kommentar
Tore Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Nytter ikke å joine en random server lengre, enten er det TK på høyt plan eller 15minutter med forberedelser for å få igang en exploit... Left 4 Dead = Fail.? Dessuten er det nesten ingen som spiller L4D lengre... Hvorfor har Left 4 Dead feilet slik.? Hvorfor er det ikke så fengende at folk vil spille.? TF2, COD, Red O., Day of Defeat osv klarer fint å holde på spillerne, men L4D klarer det ikke, er det for mye stress å for lite marginer i forskjellen mellom flaks og skills.? Blir man så lei av zombiebølger og tanks at man ikke gidder mer.? Var det ikke zombiepanikk vi ville ha.? Hadde vært kult om noen hadde blitt med å reflektert litt over det... Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 jeg spillte det en periode, men vart vel fort lei av det. Var liksom ikke morsomt i lengden. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Nytter ikke å joine en random server lengre, enten er det TK på høyt plan eller 15minutter med forberedelser for å få igang en exploit... Left 4 Dead = Fail.? Dessuten er det nesten ingen som spiller L4D lengre... Hvorfor har Left 4 Dead feilet slik.? Hvorfor er det ikke så fengende at folk vil spille.? TF2, COD, Red O., Day of Defeat osv klarer fint å holde på spillerne, men L4D klarer det ikke, er det for mye stress å for lite marginer i forskjellen mellom flaks og skills.? Blir man så lei av zombiebølger og tanks at man ikke gidder mer.? Var det ikke zombiepanikk vi ville ha.? Hadde vært kult om noen hadde blitt med å reflektert litt over det... Jeg kjenner meg ikke igjen i dette. Flere og flere av mine kompiser slenger seg med. De fleste starter på random servere, men finner seg folk å spille med ganske kjapt. Jeg f.eks har et ganske fast gjeng, å jeg syns det bare blir mer og mer gøy jo flere taktikker vi klarer å gjennomføre. Men som alt annet så suger public hesteballe siden spillet tross alt legger vekt på samarbeid. Å det har som kjent sjelden eller aldri fungert på public-servere som er totalt random. Å dette spillet baserer seg ikke på score for enkeltmann, dermed blir det ikke så ettertraktet av den yngre garde som f.eks CS blir. Gjennomsnittsalderen på de jeg spiller med er godt over 20år. Lenke til kommentar
Tore Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) La meg pressentere LEFT 4 DEAD 2 Utgivelsesdato satt til 17 November 2009 Release Trailer Gameplay Video, litt skeptisk og litt tidlig i utviklingen håper jeg... Endret 1. juni 2009 av Tore Lenke til kommentar
Tore Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) Rett og Slett god grund til å bygge en ny PC innen 17.November.! Grafikken ser meget mye bedre ut... Tanks ser litt mer reel ut...., sett mot kjøttkaka med armer som ikke er påvirket av tyngdekraften i L4D.. skal ha denne også, synes selv også at det er litt for kort tid siden L4D ble sluppet... Men de har kanskje lært noe fra l4d, å den grafikken med DirectX10 må bli bra... Endret 1. juni 2009 av Tore Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 HUBBA HUBBA!! Jeg er så jævlig klar allerede! Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Horeballs. Dritfett! Jeg håper inderlig på sandbox/open maps. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Dette var en gladnyhet! Gleder meg enormt! Juuha Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) Men blir det ikke eksklusivt til Xbox? Nevermind, for PC ser jeg... Endret 1. juni 2009 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 haha.. slåss med steke panne mot zombies? genialt! Både jeg og visa kortet er klar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå