Gå til innhold

Tråden om Left 4 Dead-spillene.

Anbefalte innlegg

hmm. sliter litt her no. starter opp steam så får jeg denne meldingen når jeg går på friends listen:

No network connection could be made to the steam server. Steam will automatically retry connection until the service becomes available.

Ikke noe problem med nett tilgang siden jeg skriver denne posten, er ikke i offline mode og har prøvd å restartet steam. noen råd?

Får ikke spillt Left 4 dead.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

L4D Freaky Free Friday Coming on Steam

Beginning Friday at 12:01 am GMT, the PC version of Left 4 Dead will be available for a free 24-hour trial via Steam. The free trial will include access to the recently released Survival Pack DLC, which introduces a new multiplayer game mode and two additional Versus campaigns. Those who wish to give L4D and the Survival Pack a try may now pre-load everything needed to play with no obligation to purchase.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Er det noen som har kjøpt spillet fra g2play.pl? Har lånt spiller litt av en venn, men tror jeg skal kjøpe det nå siden Survival Pack er her.

Jada, der fant jeg ut at jeg kan spille i overkant av en time.

Endret av Slettet-EIV2CS
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Ble såklart for sein. Skulle ønske de kunne ha en slik helg enda en gang :p Evt. en demo.

Lenke til kommentar
Ble såklart for sein. Skulle ønske de kunne ha en slik helg enda en gang :p Evt. en demo.

Det var en helg tidligere hvor det var 50% off...

Denne helgen var det 40% off...

Så sjansen for at det kan komme en gang til er nok ganske stor... :)

Men sjekk også prisene i butikker rundt deg,

fysiske eksemplarer i norsk butikk kan være billigere en nedlastet...

Logisk nei?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Ah, da skal jeg prøve det :p Synes det er litt mye å betale 263(ca det?) for et spill jeg ikke vet om jeg liker, hehe. Har en venn som har sååå lyst at jeg skal få meg det, hehe.

Virker jo artig da, men vet liksom ikke helt.

Lenke til kommentar
Ah, da skal jeg prøve det :p Synes det er litt mye å betale 263(ca det?) for et spill jeg ikke vet om jeg liker, hehe. Har en venn som har sååå lyst at jeg skal få meg det, hehe.

263kr er ingenting.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

263kr er ingenting.

Kanskje ikke mye for deg, men er mye for meg nå som jeg sparer alt jeg kan til førerkortet.

Lenke til kommentar

263kr er ingenting.

Kanskje ikke mye for deg, men er mye for meg nå som jeg sparer alt jeg kan til førerkortet.

Vel 264kr er vel omtrent 4pils på byen. Å med tanke på hvor mye underholdning du får ut av spillet iforhold til 4 pils, så er det lite.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Hehe :!: Jojo, men jeg drikker heller ikke :p Har iallefall tenkt å slå til om det kommer et nytt tilbud, det er helt sikkert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...