Gå til innhold

Tråden om Left 4 Dead-spillene.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg mente det seriøst altså.! hehe

Fra erfaringer fra våken netter med å vente på HL2 episoder og andre utgivelser så er det det jeg har kommet frem til...

Men, ja, produktene har kvalitet...

Nå ligger jo motoren der å det er bare å bygge baner å legge opp "eventpoints" på mappet, så vanskelig å fucke opp så veldig... :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Jeg oppdaterer nuh. Skal sies at jeg prøvde versus på både Death Toll og Dead Air for lenge siden via custom servere. Survival mode er det jeg gleder meg til å teste.

Lenke til kommentar

Ga Survial en sjangs.

Veldig kjekt å spiille det i små doser med et lag en kan samarbeide godt med. Så terskelen for å gå ut av en server, i håp om å finne bedre "lagkamerater" er liten.

Å spille med Bot'sene på lag er som ventet en umulighet. En bot går fint, men to eller flere blir raskt et problem.

Hva synes dere om den nye oppdateringen?

Edit: Leifs

Endret av HalogenpereUtenLys
Lenke til kommentar

sliter litt med å få serverbrowsern til å fungere skikkelig. Når jeg trykker på "internet"-taben står det, "there are no internet games visible that pass your filter settings". noen som kan hjelpe?

Jeg finner servere på history, custom og favorites sidene , men ikke på internet. Og det er relativt plagsomt...

Hvis noen har tips og råd er det helt supert!!!! :)

på forhånd takker og bukker. :D

natta

Endret av mg_martin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...