Tore Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 er det ikke midt på natten det bruker å komme.? Engang mellom 03:00 og 13:00 dagen etter det er annonsert at det skal komme dagen før.....? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Selvsagt: http://developer.valvesoftware.com/wiki/Valve_Time Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Det er hvertfall kvalitet over Valve sine produkter straks de er ute. Tar jeg feil? Lenke til kommentar
Tore Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Jeg mente det seriøst altså.! hehe Fra erfaringer fra våken netter med å vente på HL2 episoder og andre utgivelser så er det det jeg har kommet frem til... Men, ja, produktene har kvalitet... Nå ligger jo motoren der å det er bare å bygge baner å legge opp "eventpoints" på mappet, så vanskelig å fucke opp så veldig... Lenke til kommentar
Oriuss Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 L4D er nå ferdig oppdatert. Klar for noen intense timer nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Jeg oppdaterer nuh. Skal sies at jeg prøvde versus på både Death Toll og Dead Air for lenge siden via custom servere. Survival mode er det jeg gleder meg til å teste. Lenke til kommentar
Tore Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Merkelig stille det ble her da... Alle sitter vel med survival... Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 (endret) Ga Survial en sjangs. Veldig kjekt å spiille det i små doser med et lag en kan samarbeide godt med. Så terskelen for å gå ut av en server, i håp om å finne bedre "lagkamerater" er liten. Å spille med Bot'sene på lag er som ventet en umulighet. En bot går fint, men to eller flere blir raskt et problem. Hva synes dere om den nye oppdateringen? Edit: Leifs Endret 22. april 2009 av HalogenpereUtenLys Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Har bare prøvd den litt, men jeg syntes den ser helt konge ut Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 drit kult spill. Vist noen vil spille så add meg som venn. The real mysticon Lenke til kommentar
mg_martin Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 er noen hyåå på å spille så add meg TalentlQs Added deg mysticon Lenke til kommentar
Hantypen Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Syrvival er virkelig konge! Men det burde kanskje vært litt høyere terskel for gull? Ganske så enkelt med et godt samspilt lag dessverre... Lenke til kommentar
Melkegutt Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Digger dette spillet. Lenge leve Valve! Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Survival er genialt. Vi fikk gull på flyplassbanen, satt opp en barrikade med søppeldunker og stoler på mannedoen og satt på hver vår side av inngangen. Vi klarte 12:57 minutt Vårt fine lager på radio/båt/hus-banen: Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 hvordan tar dere tanks om dere camper på dassen? Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Han bruker tid på å ta seg gjennom barrikaden. Før han kommer gjennom er han død. Molotov hjelper også. Etter hver wave dytter vi barrikaden sammen igjen, men den blir ødelagt etter en stund Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 gah.. missunelig Obi. Prøvd Survival et par ganger men det var aldri noe team play eller folk som hadde noe "skills". Lenke til kommentar
mg_martin Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) sliter litt med å få serverbrowsern til å fungere skikkelig. Når jeg trykker på "internet"-taben står det, "there are no internet games visible that pass your filter settings". noen som kan hjelpe? Jeg finner servere på history, custom og favorites sidene , men ikke på internet. Og det er relativt plagsomt... Hvis noen har tips og råd er det helt supert!!!! på forhånd takker og bukker. natta Endret 28. april 2009 av mg_martin Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 tanken dør av 15-20 shotgunsskudd på nært hold, så hvis alle camper hjørne å fyrer løs er den død på 2-3 sekunder. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Var tøft med survivor. Blir også litt lettere å joine en session om man bare skal spille en liten stund, uten at man ødelegger for andre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå