Gå til innhold

Tråden om Left 4 Dead-spillene.

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9871234

Versus og kampanje er like artige, men jeg begynner å bli lei av de fire standard banene. Ønsker nye kampanjer. Versus på Dead Air kommer til å bli kult.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
server- trøbbel i dag? Sliter med å komme inn på ting.. Går innimellom, men forbanna klikk..

Update vettu

ikke bare update nei...

Har vært et helvettes stort klikk hele L4D i dag også...

Lunten min mot å bli forbannet på Valve/Steam er utrolig kort....

Jeg har betalt mere en nok penger for dette spillet å akter å spille det når jeg vil, ikke når Steam finner det for godt å fungere i 10minutter......

Lenke til kommentar

L4D koster nå 29,99 euro som blir ~270kr

Når det kom ut kostet det 45dollar, som er 300kr nå, men kursen var høyere når det kom 315kr-320kr...

nettbutikker koster det fra 345kr og oppover til 508kr...

Det var en uke spillet var på 50% avslag, men det var ukestilbud...

(NB, jeg hater valve/steam for å kødde med valuttaen og vat/mva, men spillet er ikke blitt dyrere )

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Til dere som går lei de fire kampanjene, gå inn her og prøv å laste ned å skjekke ut de andre mapsene som er laget.

Lenke til kommentar
Til dere som går lei de fire kampanjene, gå inn her og prøv å laste ned å skjekke ut de andre mapsene som er laget.

Artig. Hvordan legges de til?

Prøvde dette å det er litt kult...

Morro med forandring.!

1. Finn et map på nettsiden, last ned *.zip filen...

2. Pakk ut filene i

C:\Program Files\Steam\steamapps\common\left 4 dead\left4dead\maps

3. Start spillet

4. i Console skriv : map *navn på map* (kommer automatisk etterhvert)

Så starter den banen, for å endre vanskelighet osv er det enklest å kjøre en vote...

Jeg har ikke funnet ut om man kan spille online med disse mappene, noen av de er kun laget for Lagspill, blir konstant eid av Zombier selv på Normal på enkelte maps... (som hang em high eller hva det heter)

EDIT:mappeplasseringen var verre en jeg trodde

Endret av Tore
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

jeg får opp console kun en gang. når den forsvinner og jeg trykker knappen som skal være tilordet, vil den ikke komme opp igjen.

jeg prøvde death toll i versus mode, og det var ganske heftig (men vanskelig).

Lenke til kommentar

Takk for lenken.

Anbefaler i samme slengen å prøve ut http://www.pugsoft.info/files/l4dmaps/l4d_zelda.zip

Høy vanskelighet og uforsigbarhet fra fiendene. Av de gangene jeg prøvde med datamedspillere, har jeg forsatt ikke greit brettet på expert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...