Gjest Slettet+9871234 Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Versus og kampanje er like artige, men jeg begynner å bli lei av de fire standard banene. Ønsker nye kampanjer. Versus på Dead Air kommer til å bli kult. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 server- trøbbel i dag? Sliter med å komme inn på ting.. Går innimellom, men forbanna klikk.. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 server- trøbbel i dag? Sliter med å komme inn på ting.. Går innimellom, men forbanna klikk.. Update vettu Lenke til kommentar
Patney Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Jeg har faktisk aldri spilt Left4Dead på versus :| Er det gøy med bare fire folk? Lenke til kommentar
Tore Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 server- trøbbel i dag? Sliter med å komme inn på ting.. Går innimellom, men forbanna klikk.. Update vettu ikke bare update nei... Har vært et helvettes stort klikk hele L4D i dag også... Lunten min mot å bli forbannet på Valve/Steam er utrolig kort.... Jeg har betalt mere en nok penger for dette spillet å akter å spille det når jeg vil, ikke når Steam finner det for godt å fungere i 10minutter...... Lenke til kommentar
Niram Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Enig, har vært klikk i det siste.. Til og med voice chat på steam har vært klikk, fikk prata i et halvt minutt av gangen med kompisen min før vi måtte ringe opp på nytt.. Endte med at vi leide en ventrilo server >.< Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Har også masse problmemer med Left 4 dead nå Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Hvorfor er L4D blitt så mye dyrere nå? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Fordi Steam har bytta fra USD til Euro. Lenke til kommentar
Tore Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 L4D koster nå 29,99 euro som blir ~270kr Når det kom ut kostet det 45dollar, som er 300kr nå, men kursen var høyere når det kom 315kr-320kr... På nettbutikker koster det fra 345kr og oppover til 508kr... Det var en uke spillet var på 50% avslag, men det var ukestilbud... (NB, jeg hater valve/steam for å kødde med valuttaen og vat/mva, men spillet er ikke blitt dyrere ) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Til dere som går lei de fire kampanjene, gå inn her og prøv å laste ned å skjekke ut de andre mapsene som er laget. Lenke til kommentar
underdark Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 noen som er klar for en runde versus eller campaign på expert ? min steamID er xpraven att hotmail.com Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Til dere som går lei de fire kampanjene, gå inn her og prøv å laste ned å skjekke ut de andre mapsene som er laget. Artig. Hvordan legges de til? Lenke til kommentar
Tore Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 (endret) Til dere som går lei de fire kampanjene, gå inn her og prøv å laste ned å skjekke ut de andre mapsene som er laget. Artig. Hvordan legges de til? Prøvde dette å det er litt kult... Morro med forandring.! 1. Finn et map på nettsiden, last ned *.zip filen... 2. Pakk ut filene i C:\Program Files\Steam\steamapps\common\left 4 dead\left4dead\maps 3. Start spillet 4. i Console skriv : map *navn på map* (kommer automatisk etterhvert) Så starter den banen, for å endre vanskelighet osv er det enklest å kjøre en vote... Jeg har ikke funnet ut om man kan spille online med disse mappene, noen av de er kun laget for Lagspill, blir konstant eid av Zombier selv på Normal på enkelte maps... (som hang em high eller hva det heter) EDIT:mappeplasseringen var verre en jeg trodde Endret 11. april 2009 av Tore Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 jeg får opp console kun en gang. når den forsvinner og jeg trykker knappen som skal være tilordet, vil den ikke komme opp igjen. jeg prøvde death toll i versus mode, og det var ganske heftig (men vanskelig). Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Til dere som går lei de fire kampanjene, gå inn her og prøv å laste ned å skjekke ut de andre mapsene som er laget. Takk for lenken. Anbefaler i samme slengen å prøve ut http://www.pugsoft.info/files/l4dmaps/l4d_zelda.zip Høy vanskelighet og uforsigbarhet fra fiendene. Av de gangene jeg prøvde med datamedspillere, har jeg forsatt ikke greit brettet på expert. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Idag kommer den nye patchen! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 De sier så ja ^^ fpsbanana har nice player skins. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 skal den komme eller ikke? har vært spent som en lyspære i hele dag ! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Jeg har heller ikke fått den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå