kjermy Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Hva heter den gruppa som er her på diskusjon.no? Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 FPS'en faller ned til 2fps osv til tider. Uansett om det er zombier i nærheten eller ikke. Det suger hardt. Ellers hadde jeg kjøpt den. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Ja da har du en treg pc! Jeg har selv en pc som er over 2 år gammel og kan kjøre dette spillet kjempefint, kun med et nyere grafikk-kort (9600GT). Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Husk å skru av "Vertical-synch" i options, da den suger FPS. Tror den er påslått som default. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Ja da har du en treg pc! Jeg har selv en pc som er over 2 år gammel og kan kjøre dette spillet kjempefint, kun med et nyere grafikk-kort (9600GT). Nope. Broren min har et sugent nVidia kort og 2 gb ram. Jeg har 4, med et ati kort. Og vertical sync er av. Men når man spiller, så går alt HELT smooth. Men så plutselig dropper den helt ned til 4 fps i ca 5 minutter. Så går det unna igjen! Har ingenting å si om det er 1 zombie eller 100 zombier til stedet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Gidder ikke lage ny tråd, men har "The Ship" gjestepass til førstemann som ønsker. Oppgi Steam ID eller e-post. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Nope. Broren min har et sugent nVidia kort og 2 gb ram. Jeg har 4, med et ati kort. Og vertical sync er av. Men når man spiller, så går alt HELT smooth. Men så plutselig dropper den helt ned til 4 fps i ca 5 minutter. Så går det unna igjen! Har ingenting å si om det er 1 zombie eller 100 zombier til stedet. Da har du sikkert bedre maskin enn meg, så det er ikke der feilen ligger. Det er en slags bug. Det som var feilen før var at man måtte skru av "dual core" i spill-menyen, det var noe feil der som gjorde at spillet ofte gikk sakte. Men kan hende har de fikset det, og det er noe annet som er galt. Har du alle de nyeste updates? Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) FPS'en faller ned til 2fps osv til tider. Uansett om det er zombier i nærheten eller ikke. Det suger hardt. Ellers hadde jeg kjøpt den. Ikke aat jeg vet det funker for deg, men du kan jo prøve. Sett mat_queue_mode verdien til null i console. Ned til 4fps i 5min? wtf. Er det demo du har da? En kompis av meg spiller med 2-3år gammel pc, og det går visst fint hos han. Endret 21. februar 2009 av .Butthead. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) Nei det er kompisen min sin, Spiller singleplayer selvsagt. Gidder ikke å kjøpe spillet hvis det lægger. Det er nok en bug ja med hardware'en elno. Hahaha! Genialt: http://golden-silver.deviantart.com/art/Wh...m-L4D-105202937 Endret 21. februar 2009 av Prometherion Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) Må si jeg ble overrasket da jeg prøvde spillet på min 3 - 4 år gamle stasjonær. Spillet fungerer helt fint en eneste lag, så lenge alt kjøres på "Low". Endret 21. februar 2009 av HalogenpereUtenLys Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Spiller det bra nok på laptopen min også, og den har et forferdelig dårlig skjermkort. Viser fint at spill kan ha god grafikk uten å kreve "tusenmilliarder" ram på skjermkortet. Ikke at jeg gidder spille det på laptopen når jeg kan spille det på stasjonærpcen som har "tusenmilliarder" ram på skjermkortet, men at det går glatt og funker fint på dårlige pcer var på en måte hele poenget. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 (endret) Hva har dere på Paged Pool Memory? Jeg har den på Low. Effect, film grain og alt mulig unntatt texture/model (som er på high) er på low. Multicore rendering er på. Skal skru den av hvis det blir værre problemer (Den har alltid vært av og jeg har dualcore). Skal se om det funker edit: Neida.. Men har merket at det lægger når det bruker 30%~ CPU Er det normalt? Endret 22. februar 2009 av Prometherion Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Spiller det bra nok på laptopen min også, og den har et forferdelig dårlig skjermkort. Viser fint at spill kan ha god grafikk uten å kreve "tusenmilliarder" ram på skjermkortet. Ikke at jeg gidder spille det på laptopen når jeg kan spille det på stasjonærpcen som har "tusenmilliarder" ram på skjermkortet, men at det går glatt og funker fint på dårlige pcer var på en måte hele poenget. Er jo Source-Engine, gammel og utprøvde. Id software har mye å lære. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Hvor ofte pleier det å være tilbud på spillet i helgene? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Er jo Source-Engine, gammel og utprøvde. Id software har mye å lære. Samme hvor gammel den er, grafikken og fysikken den lirer av seg er og blir god. Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Hvor ofte pleier det å være tilbud på spillet i helgene? I billigste nettbutikk får du det for 200,- http://spillpriser.no/pl-PC/pr-57211.aspx Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Noen som er med å spille med meg og dama engang? Legg meg til på Steam: poizon_8 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 (endret) Join Left 4 Dead Norway! Endret 22. februar 2009 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Har dere hørt skriket til Francis når han ligger på bakken og er overveldet? Priceless Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Prometherion: Èn av disse? DeathScream04.wav Dying03.wav Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå