Gå til innhold

Tråden om Left 4 Dead-spillene.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja da har du en treg pc! Jeg har selv en pc som er over 2 år gammel og kan kjøre dette spillet kjempefint, kun med et nyere grafikk-kort (9600GT).

Nope. Broren min har et sugent nVidia kort og 2 gb ram. Jeg har 4, med et ati kort. Og vertical sync er av. Men når man spiller, så går alt HELT smooth. Men så plutselig dropper den helt ned til 4 fps i ca 5 minutter. Så går det unna igjen! Har ingenting å si om det er 1 zombie eller 100 zombier til stedet.

Lenke til kommentar
Nope. Broren min har et sugent nVidia kort og 2 gb ram. Jeg har 4, med et ati kort. Og vertical sync er av. Men når man spiller, så går alt HELT smooth. Men så plutselig dropper den helt ned til 4 fps i ca 5 minutter. Så går det unna igjen! Har ingenting å si om det er 1 zombie eller 100 zombier til stedet.

Da har du sikkert bedre maskin enn meg, så det er ikke der feilen ligger. Det er en slags bug. Det som var feilen før var at man måtte skru av "dual core" i spill-menyen, det var noe feil der som gjorde at spillet ofte gikk sakte. Men kan hende har de fikset det, og det er noe annet som er galt. Har du alle de nyeste updates?

Lenke til kommentar
FPS'en faller ned til 2fps osv til tider. Uansett om det er zombier i nærheten eller ikke. Det suger hardt. Ellers hadde jeg kjøpt den.

Ikke aat jeg vet det funker for deg, men du kan jo prøve.

Sett mat_queue_mode verdien til null i console.

Ned til 4fps i 5min? wtf.

Er det demo du har da?

En kompis av meg spiller med 2-3år gammel pc, og det går visst fint hos han.

Endret av .Butthead.
Lenke til kommentar

Spiller det bra nok på laptopen min også, og den har et forferdelig dårlig skjermkort. Viser fint at spill kan ha god grafikk uten å kreve "tusenmilliarder" ram på skjermkortet. Ikke at jeg gidder spille det på laptopen når jeg kan spille det på stasjonærpcen som har "tusenmilliarder" ram på skjermkortet, men at det går glatt og funker fint på dårlige pcer var på en måte hele poenget.

Lenke til kommentar

Hva har dere på Paged Pool Memory? Jeg har den på Low.

Effect, film grain og alt mulig unntatt texture/model (som er på high) er på low. Multicore rendering er på. Skal skru den av hvis det blir værre problemer (Den har alltid vært av og jeg har dualcore).

Skal se om det funker :)

edit: Neida..

Men har merket at det lægger når det bruker 30%~ CPU

Er det normalt?

Endret av Prometherion
Lenke til kommentar
Spiller det bra nok på laptopen min også, og den har et forferdelig dårlig skjermkort. Viser fint at spill kan ha god grafikk uten å kreve "tusenmilliarder" ram på skjermkortet. Ikke at jeg gidder spille det på laptopen når jeg kan spille det på stasjonærpcen som har "tusenmilliarder" ram på skjermkortet, men at det går glatt og funker fint på dårlige pcer var på en måte hele poenget.

Er jo Source-Engine, gammel og utprøvde. Id software har mye å lære.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...