Gå til innhold

Tråden om Left 4 Dead-spillene.

Anbefalte innlegg

Jess, fullstendig klar over det. Dyrt som juling er det stort sett.

Trives stort sett på absoluttspill eller cdon. I dette tilfellet ble det platekompaniet, ble sendt ut i dag! Fått et veldig bra inntrykk av butikken, så blir kanskje mer handling der framover!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva som er moro med Versus går meg hus forbi. Joina med en kompis isted, har aldri sett så mye på "you are dead" skjermen før..hva er vitsen med å ligge død halve tiden man spiller?

Suger som zombie gjør jeg og..nei æsj. Dette var som gankere på PVP-server i WoW.

Lenke til kommentar
Hva som er moro med Versus går meg hus forbi. Joina med en kompis isted, har aldri sett så mye på "you are dead" skjermen før..hva er vitsen med å ligge død halve tiden man spiller?

Suger som zombie gjør jeg og..nei æsj. Dette var som gankere på PVP-server i WoW.

Hele poenget er jo samarbeid, å jeg finner det mye mer gøy enn Campaign siden det har mange flere aspekter å spille på, selv om det er mye exploits.

Lenke til kommentar
Samarbeid var det ikke mye av her nei, annet enn at teamet mitt sutra over at jeg var n00b når jeg ble tank.

Jeg spiller nesten ikke public-gamer da, av akkurat den grunn. Å det krever enormt med spilling for å lære seg absolutt alle tjyvtriksene som fins i dette spillet. Å tank er absolutt den vanskeligste klassen å få mest ut av om du møter gode spillere. Kan spille med oss en gang, så får du se hvor gøy det kan være.

Lenke til kommentar

Jeg spiller kun versus, alt annet blir for kjedelig. Å være infected er enda morsommere enn å spille de overlevende. Da får man også pustepauser, istedenfor å måtte konsentrere seg hele tiden. Det tar litt tid å mestre bevegelsene til de forskjellige, men så fort man har klart det er belønningen stor. Ingenting gøyere enn å være smoker å dra noen ned et vindu eller tak slik at det tar 3 min å komme seg opp igjen, eller hunter å ta en ensom jævel.

Endret av Abigor
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Bestilte meg L4D t-skjorte fra valve store (er litt nerd). og TF2 spy, heavy og portal skjorte lol.

Vet noen når den nye oppdateringen til L4D kommer?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...