knegg Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Har diskusjon.no ein liten left 4 dead gruppe slek av vi spela på samme server til tider? sakna norske folk å spele med, har og fått med headsett m mic idag og er gira på team speak. Vil påstå eg er ganske gode, legg til steam ID min: eilifen Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Public vil alltid bli slik når ferdighetsnivåene varierer kraftig, spesielt i et spill der man påvirker hverandre i den grad. Visst jeg ikke tar helt feil, så har jo "The Director" laget spillet sånn at man kan spille ilag uansett ferdighet. Correct me if am wrong. Om man spiller mot mennesklig motstand er det litt hardere. @Knegg. Ja vi har da det. http://steamcommunity.com/groups/l4d-gf Lenke til kommentar
Deosl Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Ny innhold for L4D blir annonsert på GTTV natt til lørdag: Trailer: http://www.gametrailers.com/player/45082.html Endelig... Lenke til kommentar
Stresset_Faen Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Ny innhold for L4D blir annonsert på GTTV natt til lørdag: Trailer: http://www.gametrailers.com/player/45082.html Endelig... Fant ingen info om nytt innhold jeg... Lenke til kommentar
ntls Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Ny innhold for L4D blir annonsert på GTTV natt til lørdag: Trailer: http://www.gametrailers.com/player/45082.html Endelig... Fant ingen info om nytt innhold jeg... ^ En "trailer" av videopodcast. Selve videopodcasten er ute nå: http://www.gametrailers.com/gametrailerstv...p;ch=4&sd=0 Hopp til siste avsnitt av videoen. Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 alt det visste man vel egentlig fra før av... Lenke til kommentar
zennox Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 I 360 versjonen, kan man spille 4-player co-op? (lokalt, med splitscreen, alle på samme tv) Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Jeg TROR det, prøvde L4D på 360 hos en kamerat og der mener jeg man kunne det, men ikke 100% altså... Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Det fungerer vel bare 2 lokalt?? Lenke til kommentar
Niram Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 400kr på steam er vel litt drøyt? Veldig lyst på det til pc, men syns kanskje prisen er for høy? Er det verdt det? Lenke til kommentar
ntls Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Spillet i seg selv er verdt det. For det er et utrolig morsomt spill Og bedre blir det når expansion packen kommer ut. Derimot gå heller å kjøp den for 250-350 i butikken. Du kan også eventuelt vente et par mnd til den nye utgaven kommer som er med expansionpack og SDK. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Om man kjøper et Valve spill i butikk, får du akkurat samme fordeler som å laste ned fra Steam. Det vil si at spillet knytter seg til kontoen din, og du kan i praksis bare kaste dvd'en og coveret. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Har ingenting å si hvordan du kjøper det, steam installeres automatisk og spillet legges inn der. Trenger ikke laste ned noenting annet enn updates når du legger inn fra DVD. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Fant det på Elkjøp, men der kosta det jo 500 kr såå.. Får stikke innom spaceworld eller noe sånn i morra og se om jeg finner det rimeligere.. Uaktuelt å vente et par måneder Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Platekompaniet selger l4d til 249kr. Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Er det så billig for L4D nå?.. Jeg kjøpte det på EBGAMES\Gamestop for 600 kr... i romjula.. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Oi, nice. Hvor pålitelig er nettbutikken? Bor langt unna en fysisk butikk, så må bestille på nett isåfall. Noen som har bestilt fra platekompaniet.no som kan dele erfaring? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 De er kjempe pålitelige, har bestillt masse film derfra. Kommer i postkassa innen en uke. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Takk:) Da var Left 4 Dead bestilt for 279,- inkl frakt. Gleder meg! Forøvrig genialt at man kan bestille uten å være registrert medlem. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Fant det på Elkjøp, men der kosta det jo 500 kr såå.. Får stikke innom spaceworld eller noe sånn i morra og se om jeg finner det rimeligere.. Uaktuelt å vente et par måneder Elkjøp og Spaceworld er butikker du helst ikke vil kjøpe spill i (med mindre de har tilbud). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå