Kjetil.. Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Spaceworld i tromsø (og olso, sikkert hele landet) har L4D til 200kr !!! Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 aner ikke hvordan det er mulig jeg. Jeg får tro deg når du og andre sier det, høres ikke umulig ut, men det er jo veldig rart ut! En bug som gjør at modemet slår seg av og på, på grunn av et spill og steam. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 aner ikke hvordan det er mulig jeg. Jeg får tro deg når du og andre sier det, høres ikke umulig ut, men det er jo veldig rart ut! En bug som gjør at modemet slår seg av og på, på grunn av et spill og steam. Til meg så slår Fable2 av nettet når jeg spiller det. Gir absolutt ingen mening, men det skjer. Er så irriterende når slike ting skjer uten at man kan gjøre noe for å fikse det Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Koster forresten 200 kr for Left 4 dead på spaceworld;) Lenke til kommentar
BaronSlask Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 aner ikke hvordan det er mulig jeg. Jeg får tro deg når du og andre sier det, høres ikke umulig ut, men det er jo veldig rart ut! En bug som gjør at modemet slår seg av og på, på grunn av et spill og steam. Til meg så slår Fable2 av nettet når jeg spiller det. Gir absolutt ingen mening, men det skjer. Er så irriterende når slike ting skjer uten at man kan gjøre noe for å fikse det Hos meg skrur PC-en seg av når jeg spiller infected i versus. Har faktisk klart å finne ut akkurat når det skjer. Alle gangene maskina har skrudd seg av er det fordi jeg blir slått rett før jeg pouncer en survivor. Som infected i versus er man ofte hunter, og siden de har nerfa secondary attack på hunter, må man jo pounce. Dette har jeg blitt så fortvila over at jeg har slutta helt å spille. Kan nevne at jeg ikke har tilsvarende problemer i andre spill. Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Noen som er med på litt Expert Campaign på X360 idag? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Hos meg skrur PC-en seg av når jeg spiller infected i versus. Har faktisk klart å finne ut akkurat når det skjer. Alle gangene maskina har skrudd seg av er det fordi jeg blir slått rett før jeg pouncer en survivor. Som infected i versus er man ofte hunter, og siden de har nerfa secondary attack på hunter, må man jo pounce. Dette har jeg blitt så fortvila over at jeg har slutta helt å spille. Kan nevne at jeg ikke har tilsvarende problemer i andre spill. Sett mat_queue_mode verdien til null i console. Vet ikke hvorfor det funket, men hos meg sluttet det å klikke så ofte da. Har fortsatt tilfeller av total kollaps dog. Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Noen luringer som er med på L4D expert idag (x360) ?? Er så drittlei å spille med computeren Lenke til kommentar
xelag1 Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Her henger spillet seg opp på di partene av mapsa der zombiene stormer litt ekstra .. altså rett før dette skjer så henger bilde seg opp i ca 10 sec .. kan a skjedd mye på di sekundene så det er litt iriterende.. Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 noen som vet hvor lenge til den store updaten kom? Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Er det snakk om xbox eller pc pipppipp? Hvis pc, kan du prøve det som hyrlen skriver. Var det jeg gjorde for å fikse mitt problem, bare at jeg bytta config fila til en kompis av meg si. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Her henger spillet seg opp på di partene av mapsa der zombiene stormer litt ekstra .. altså rett før dette skjer så henger bilde seg opp i ca 10 sec .. kan a skjedd mye på di sekundene så det er litt iriterende.. Skru av dual core valget i options, var det som gjorde at jeg slapp det problemet. Har ikke merket noe til det siden. Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Noen som vet når den "store" updaten til spillet kommet.. og hva det innholder ? Endret 4. februar 2009 av TehJøran Lenke til kommentar
co2 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Den bør komme snart, begynner å bli lei av å vente. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Tar hvertfall for lang tid, folk er dritlei No-mercy og Blood harvest. Alt går jo på auto nå, veldig sjeldent at vi blir tatt av infected om de ikke driver og parker Tank. Evt at de tweaker hunter spawn slik at de har 3hunters og en smoker, å dermed kan ta alle samtidig. Begge taktikker som jeg ser ned på, klarer man ikke vinne slik spillet er lagt opp fortjener du heller ikke å vinne. Lenke til kommentar
knegg Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Tar eg feil eller er ikkje F5 for screenshots? i Left 4 dead..? Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Begynner å bli litt irritert nå.. Folka snakker som de gjør på cs og css. Syter og kjefter, tror de er så mye bedre en alle andre. Sånn var det ikke til å begynne med. Synes sånn som dette ødelegger en del av spillet. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Begynner å bli litt irritert nå..Folka snakker som de gjør på cs og css. Syter og kjefter, tror de er så mye bedre en alle andre. Sånn var det ikke til å begynne med. Synes sånn som dette ødelegger en del av spillet. Public vil alltid bli slik når ferdighetsnivåene varierer kraftig, spesielt i et spill der man påvirker hverandre i den grad. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Den bør komme snart, begynner å bli lei av å vente. Som det ble sagt for flere uker siden, så skulle den komme noen uker etter PC-Patchen. ...Men Valve sitt tids-perspektiv begynner å bli ganske kjent nå så. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Public vil alltid bli slik når ferdighetsnivåene varierer kraftig, spesielt i et spill der man påvirker hverandre i den grad. Visst jeg ikke tar helt feil, så har jo "The Director" laget spillet sånn at man kan spille ilag uansett ferdighet. Correct me if am wrong. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå