Gå til innhold

Tråden om Left 4 Dead-spillene.

Anbefalte innlegg

Spilte nettopp med noen nordmenn, vi ble overrasket av 2 tanks på én gang nesten med en gang på No Mercy :wow: Hva faen?

En annen ting, L4D fryser helt tilfedlig når jeg spiller det, slik at jeg må restarte maskinen manuelt :( Noen andre med samme problem?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Peil på om det er mulig å kun får opp de "viktige" captions og ikke alt pjattet mellom karakterene? Dvs, Hunter alarm osv.

Captions only er et valg?

Hurr. Ikke hos meg iallefall. Enten bare subtitles eller full captions.

Mener å huske at det er slik på Xbox iallefall, kan hende det er jeg som blingser dog.

Lenke til kommentar
Noen som er med på Expert campaign idag på Xbox 360?

Hvis ja så send meg en PM og add meg på Live: Wangen360

Har du flere stk med da? Har ikke nubbsjans å overleve 2stk med 2stk boter... :p

Kun jeg som er "påmeldt" foreløpig :) Får vi 4 stk. så er jo det å foretrekke. Har kommet meg til 4 bane på på Death Toll & No Mercy alene med 4 boter, men det er nok flaks inne i bildet der.

De kan jo ikke det med healing når du har blitt slått ned 3 ganger osv.

Men får vi til 4 stk. idag så hadde det vært moro det.

Lenke til kommentar
Noen som er med på Expert campaign idag på Xbox 360?

Hvis ja så send meg en PM og add meg på Live: Wangen360

Har du flere stk med da? Har ikke nubbsjans å overleve 2stk med 2stk boter... :p

Kun jeg som er "påmeldt" foreløpig :) Får vi 4 stk. så er jo det å foretrekke. Har kommet meg til 4 bane på på Death Toll & No Mercy alene med 4 boter, men det er nok flaks inne i bildet der.

De kan jo ikke det med healing når du har blitt slått ned 3 ganger osv.

Men får vi til 4 stk. idag så hadde det vært moro det.

Jeg er med jeg, hvis vi blir 4 stk :)

Lenke til kommentar

Kommer nye campaigns og både Dead Air & Blood Harvest kommer på Versus, var det riktig campaigns?? ) og så er det snakk om et nytt våpen i form av flammekaster, dog bare rykter.

Når dette kommer er det ingen, bortsett fra Valve, som vet, men det blir utrolig moro vet jeg :)

Hadde vært moro med flere spesial infected også.

Men er det noen som skal spille idag? Hadde noen utrolig artige campaigns & versus timer igår, så det vil gjerne prøves igjen. Kanskje noen er med på Expert?!

Lenke til kommentar
Om du linker til steamkontoen din så går det ann for oss andre å legge deg til som venn...

Blir litt vanskelig å bakvendt om alle må skrive sin steamID i tråden for at du skal legge oss til... :thumbup:

Some good thinkin' right there! Da er spørsmålet: Legg meg gjerne til!

Jacob: Få steam-iden din så legger jeg deg til=)

Her you go, soppen!

Har det på PC, vel å merke.

Endret av J@cob
Lenke til kommentar

og da er jeg tilbake, worse than ever, med at modemet mister internett forbindelsen, eller slår seg av.

Nå de siste 10 gangene, holder det at jeg startet spillet, switcher til in-game Steam, og modemet slår seg alltid av etter noen minutter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...