Bytex Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 (endret) Det er ekstremt mye variasjon selv om du spiller samme brettene hver gang. Akkurat som i Team Fortress 2, du kan spille 100 games og alle utarter seg forskjellig. AI director styrer hvor zombiene skal sverme og hvor mange, hvor våpnene ligger eller healthpacks. To runder på samme campaign kan være helt forskjellig. Coop er hele spillet. Spille offline med bots er drit kjedelig fordi de ikke oppfører seg som mennesker. De plukker aldri opp pipe bombs eller molotovs f.eks. Endret 23. januar 2009 av Bytex Lenke til kommentar
araziel Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Peil på om det er mulig å kun får opp de "viktige" captions og ikke alt pjattet mellom karakterene? Dvs, Hunter alarm osv. Captions only er et valg? Hurr. Ikke hos meg iallefall. Enten bare subtitles eller full captions. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Jeg var i går inne på Steam Store og surfet litt rundt, og kom da tilfeldig til å sjekke info om kontoen min. Til min store overraskelse stod Left 4 Dead listet som "complimentary", og når jeg logget på Steam og sjekket så fant jeg også Left 4 Dead der og det gikk fint å starte installasjon. Er det noen andre som har opplevd dette, eller som har noen formening om hvordan det kan ha skjedd? Jeg er jo selvsagt fornøyd med dette, og lurte på om det er noe som har skjedd andre også. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 23. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2009 Vil det si at du har fått det gratis? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Ja, det er ikke mottatt som gift og jeg har heller ikke blitt trukket noe fra kontoen. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 23. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2009 Hmm, stilig. Noen som vet om det har skjedd med fler eller om Valve har sagt noe? Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 prøvde NoMercy expert igjen i går, og fikk med meg 2 bra spillere, og en pubbies. Vi klarte oss igjennom alle 4 mapsa uten noe særlig svett. Finalen fikk jeg vist ett rom som vi nesten klarte untouchables på (vi beveget oss ikke ut for å ta tanken engang, han kom til oss ), men på veien til helikopteret, snubla jeg, og missa på ett hopp, og dermed ingen achivement på meg nå heller Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 You achieved Left 4 Dead: STAND TALL, AKIMBO ASSASSIN, FIELD MEDIC, UNBREAKABLE Var ganske fornøyd med den. Lenke til kommentar
araziel Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 You achieved Left 4 Dead: STAND TALL, AKIMBO ASSASSIN, FIELD MEDIC, UNBREAKABLE Var ganske fornøyd med den. Om det ikke var easy så er jeg iallefall mektig imponert Har alle nå bortsett fra Zombie Genocidest (litt over 50% på den). En merkelig ting er at Lamb 2 Slaughter står på achieved in game, men ikke på steam-sida mi. Lenke til kommentar
Tore Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Jeg var i går inne på Steam Store og surfet litt rundt, og kom da tilfeldig til å sjekke info om kontoen min. Til min store overraskelse stod Left 4 Dead listet som "complimentary", og når jeg logget på Steam og sjekket så fant jeg også Left 4 Dead der og det gikk fint å starte installasjon. Tøft Kanskje om du har kjøpt Valpe complete pack eller andre pakker rett før L4D ble lansert.? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Jeg var i går inne på Steam Store og surfet litt rundt, og kom da tilfeldig til å sjekke info om kontoen min. Til min store overraskelse stod Left 4 Dead listet som "complimentary", og når jeg logget på Steam og sjekket så fant jeg også Left 4 Dead der og det gikk fint å starte installasjon. Tøft Kanskje om du har kjøpt Valpe complete pack eller andre pakker rett før L4D ble lansert.? Valve har ikke for vane å gi ting gratis. Annet enn giroer. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 You achieved Left 4 Dead: STAND TALL, AKIMBO ASSASSIN, FIELD MEDIC, UNBREAKABLE Var ganske fornøyd med den. Om det ikke var easy så er jeg iallefall mektig imponert Har alle nå bortsett fra Zombie Genocidest (litt over 50% på den). En merkelig ting er at Lamb 2 Slaughter står på achieved in game, men ikke på steam-sida mi. Var easy ja, hadde 45% health når vi var ferdig. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 (endret) Bleh. Jeg trenger flere å spille med på pc. Har noen venner, men de er ikke alltid der når jeg vil ha de Edit: Dette er selvsagt ett massivt hint. Jeg spiller alltid på advanced, men prøver gjerne Expert om sjangsen byr seg. Endret 23. januar 2009 av J@cob Lenke til kommentar
xelag1 Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 haha musikken fra L4D har begynt å gå i hodet mitt når jeg ikke spiller .. noen andre som føler det slik eller burde jeg ta en pause.^^ Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Jeg pleier å drømme at jeg sitter og spiller når jeg har spilt noe like før leggetid. Det er litt kjipt, for jeg vet ikke om jeg sover eller er våken så jeg våkner hele tida. Lenke til kommentar
Tore Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Bleh. Jeg trenger flere å spille med på pc. Har noen venner, men de er ikke alltid der når jeg vil ha de Edit: Dette er selvsagt ett massivt hint. Jeg spiller alltid på advanced, men prøver gjerne Expert om sjangsen byr seg. Om du linker til steamkontoen din så går det ann for oss andre å legge deg til som venn... Blir litt vanskelig å bakvendt om alle må skrive sin steamID i tråden for at du skal legge oss til... Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Jacob: Få steam-iden din så legger jeg deg til=) Lenke til kommentar
niconude Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 update: Fixed an exploit with melee where swapping weapons ignored the intended delay between swings. In Versus mode, the Tanks' health now reflects the damage he takes from burning. Fixed an exploit related to the "joinclass" command Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 24. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2009 Score! Hater exploits. Er utrolig glad over at de fikset den gate exploiten på map 2 i No Mercy. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 update: Fixed an exploit with melee where swapping weapons ignored the intended delay between swings. In Versus mode, the Tanks' health now reflects the damage he takes from burning. Fixed an exploit related to the "joinclass" command Skal være så ærlig at jeg har brukt denne i nødstilfeller, så nå ble jeg litt trist Nr 2 er jeg veldig fornøyd med, føles bare teit å tenne på tanken. For så vente på timern. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå