Beges Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Hei, folkens! Nå har jeg også fått L4D i hus (kjøpte på platekompaniet 249,- kontra 470,- på ST€AM - HAHA, VALVE!). Så om noen vil spille med meg, legg meg gjerne til SteamID: Jardar | 1€ ≠ 1$ | Lenke til kommentar
zuperhans Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) håper det snart kommer med nye campagins til versus, har jo spilt NO MERCY og BLOOD HARVEST til døde. Men fortsatt gøyalt for det liker veldig godt den nye patchen. tank spawner nå nesten på samme prosent av bana for begge lag (mindre urettferdig). Og at lagspillerene ikkje blir magisk bytta om med en på det andre lage ved bane bytte, noe som alltid skjedde med meg. (ikkje så gøy når du spiller med premade lag) :!: Endret 19. januar 2009 av zuperhans Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Da blir det endelig å få kjøpt dette spillet da. Eneste jeg lurer på er det hvert det å kjøpe det til Xbox360? Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 alle bør kunne dette: http://espion4ge.wordpress.com/2008/12/30/...ert-difficulty/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 (endret) snip Nice, skal teste Finale tipsene. Endret 20. januar 2009 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 20. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2009 Gode tips. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 ah fyfaen, kjenner jeg ble forbanna etter gårsdagen. Spiller som regel public, og i går var det særs vanskelig å finne server. Sto i en lobby i 15 minutter, uten å få starta spillet. Tilslutt fikk jeg igang ett game, sammen med 3 andre. Han ene droppa ut etter veldig kort tid, kanskje han mista forbindelsen. anyways, de 2 andre var veldig veldig middels spillere. En av de nede pga av hunter eller smoker? Jeg redda de som regel under 1 sekund. Jeg nede? Redningstid 5+ sekunder, eller aldri. Dette skjedde omtrent hele tida. Av lojalitet holdt jeg ut helt til finalen, men da var det nok.... argh. trenger noen gode spillere å spille med. De 2 der bør absolutt ikke spille expert! Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) PC eller 360? Jeg er selv en rutinert teamplayer på X360 så bare å adde meg der: Wangen360 og sende meg en PM for å spille. HAr spilt lite i det siste (Kun klart No Mercy på Expert, men det er pga udugelige idioter som skulle "hjelpe" meg. Så har ikke spilt siden det) Endret 21. januar 2009 av WangenPs3 Lenke til kommentar
MagnarP Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Da blir det endelig å få kjøpt dette spillet da. Eneste jeg lurer på er det hvert det å kjøpe det til Xbox360? Absolutt. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 PC eller 360? Jeg er selv en rutinert teamplayer på X360 så bare å adde meg der: Wangen360 og sende meg en PM for å spille. HAr spilt lite i det siste (Kun klart No Mercy på Expert, men det er pga udugelige idioter som skulle "hjelpe" meg. Så har ikke spilt siden det) PC seff No Mercy er vel den vanskligste finalen på Expert synes jeg. Har klart alle campaign mange ganger på expert, men har bare registrert 2/4, pga av at modemet mitt resettes når jeg starter campaign fra scratch, eller joiner en som har akkurat begynt. Nyeste patchen fikset en del av dette, men hender for det. SteamID: lowlife555 Lenke til kommentar
araziel Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 alle bør kunne dette: http://espion4ge.wordpress.com/2008/12/30/...ert-difficulty/ Peil på om det er mulig å kun får opp de "viktige" captions og ikke alt pjattet mellom karakterene? Dvs, Hunter alarm osv. Forøvrig har dere sett disse: Morsomt med hint fra backstoryen overalt uten å egentlig få noen klare svar. Dette var også litt morsomt siden planen i starten var å ha en sammenhengende story: Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Peil på om det er mulig å kun får opp de "viktige" captions og ikke alt pjattet mellom karakterene? Dvs, Hunter alarm osv. Captions only er et valg? Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 altso.. Er dette alt? Spillte gjennom på normal og hard på 2sec. Er det noe mer enn coop dette spillet har å by på? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 spille med andre er hele spillet bygd på omtrent=) Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 spille med andre er hele spillet bygd på omtrent=) Jojo, skjønte det da. Men kan det være så morsomt å spille samme greiene om og om og om igjen uten variasjon da? Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 22. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2009 Jeg synes hver runde er forskjellig. Alt avhenger av hvem man spiller med, om man har en bra dag, hvor bra man gjør det osv. Enda morsommere nesten å spille VS mot mennesker som infected. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 (endret) Du må definere variasjon, siden ingen runde er "lik" med det mener jeg at hordene kommer ikke på samme plass, infected kommer ikke på samme plass, våpnene osv. Men har du prøvd expert? skal man spille camp. så er expert det beste siden man MÅ sammarbeide og betraktlig hardere enn advanced. Endret 22. januar 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
Tore Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 (endret) Advanced er dagligdags valg, Expert for dager man føler for å dø litt... Left 4 Dead er mye mer Spilletid pr krone en de aller fleste andre spill jeg har.. 200 er ikke et usansylig antall timer... 290?kr / 200timer = L4D =1,45kroner pr spilletime....(og spiller fortsatt mye) Sett mot cal of duty : modern warfare ~10timer på 1,5 gjennomganger før lei... 360kr / 10 timer = COD4 = 36kroner pr spilletime....(kommer ikke til å spille igjen) Så er L4D verd det.? halo.... Day of Defeat Sourse = 260kr / ~ 1500 timer = 0,17kr pr spilletime...... Bare jeg som tenker litt sånn...? Endret 22. januar 2009 av Tore Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Fin tankegang. Hadde jeg tenkt det samme om wow, så hadde det nærmest blitt på minussiden. Takk gud for at jeg har sluttet med det spillet. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 altso.. Er dette alt? Spillte gjennom på normal og hard på 2sec. Er det noe mer enn coop dette spillet har å by på? Hvis du ikke klarer å se det dypere aspektet i samarbeidet når man f.eks er Infected vil det bli litt lost for deg. Krever så mye mer enn bare skills. Å når når nivået på survivors er såpass høyt sliter man ofte med å i det hele tatt downe noen hvis man ikke får inn noen skikkelige smeller. Dette spillet er kanskje noe av det morsomste jeg har spilt MP på flere år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå