Gå til innhold

Tråden om Left 4 Dead-spillene.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

håper det snart kommer med nye campagins til versus, har jo spilt NO MERCY og BLOOD HARVEST til døde. Men fortsatt gøyalt for det

 

liker veldig godt den nye patchen. tank spawner nå nesten på samme prosent av bana for begge lag (mindre urettferdig). Og at lagspillerene ikkje blir magisk bytta om med en på det andre lage ved bane bytte, noe som alltid skjedde med meg. (ikkje så gøy når du spiller med premade lag) :!:

Endret av zuperhans
Lenke til kommentar

ah fyfaen, kjenner jeg ble forbanna etter gårsdagen. Spiller som regel public, og i går var det særs vanskelig å finne server.

 

Sto i en lobby i 15 minutter, uten å få starta spillet.

 

Tilslutt fikk jeg igang ett game, sammen med 3 andre. Han ene droppa ut etter veldig kort tid, kanskje han mista forbindelsen.

 

anyways, de 2 andre var veldig veldig middels spillere. En av de nede pga av hunter eller smoker? Jeg redda de som regel under 1 sekund.

Jeg nede? Redningstid 5+ sekunder, eller aldri. Dette skjedde omtrent hele tida.

Av lojalitet holdt jeg ut helt til finalen, men da var det nok....

argh. trenger noen gode spillere å spille med.

De 2 der bør absolutt ikke spille expert!

Lenke til kommentar

PC eller 360? Jeg er selv en rutinert teamplayer på X360 så bare å adde meg der: Wangen360 og sende meg en PM for å spille. HAr spilt lite i det siste (Kun klart No Mercy på Expert, men det er pga udugelige idioter som skulle "hjelpe" meg. Så har ikke spilt siden det)

Endret av WangenPs3
Lenke til kommentar
PC eller 360? Jeg er selv en rutinert teamplayer på X360 så bare å adde meg der: Wangen360 og sende meg en PM for å spille. HAr spilt lite i det siste (Kun klart No Mercy på Expert, men det er pga udugelige idioter som skulle "hjelpe" meg. Så har ikke spilt siden det)

 

 

PC seff :p

 

No Mercy er vel den vanskligste finalen på Expert synes jeg. Har klart alle campaign mange ganger på expert, men har bare registrert 2/4, pga av at modemet mitt resettes når jeg starter campaign fra scratch, eller joiner en som har akkurat begynt. Nyeste patchen fikset en del av dette, men hender for det.

 

SteamID: lowlife555

Lenke til kommentar

Peil på om det er mulig å kun får opp de "viktige" captions og ikke alt pjattet mellom karakterene? Dvs, Hunter alarm osv.

 

 

Forøvrig har dere sett disse:

post-52433-1232625901_thumb.jpg

Morsomt med hint fra backstoryen overalt uten å egentlig få noen klare svar.

Dette var også litt morsomt siden planen i starten var å ha en sammenhengende story:

post-52433-1232626020_thumb.jpg

post-52433-1232625954_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Advanced er dagligdags valg, Expert for dager man føler for å dø litt... :p

 

Left 4 Dead er mye mer Spilletid pr krone en de aller fleste andre spill jeg har..

200 er ikke et usansylig antall timer... 290?kr / 200timer =

L4D =1,45kroner pr spilletime....(og spiller fortsatt mye)

 

Sett mot cal of duty : modern warfare

~10timer på 1,5 gjennomganger før lei... 360kr / 10 timer =

COD4 = 36kroner pr spilletime....(kommer ikke til å spille igjen)

 

Så er L4D verd det.? halo....

 

Day of Defeat Sourse = 260kr / ~ 1500 timer = 0,17kr pr spilletime......

Bare jeg som tenker litt sånn...?

Endret av Tore
Lenke til kommentar
altso.. Er dette alt? Spillte gjennom på normal og hard på 2sec. Er det noe mer enn coop dette spillet har å by på?

Hvis du ikke klarer å se det dypere aspektet i samarbeidet når man f.eks er Infected vil det bli litt lost for deg. Krever så mye mer enn bare skills. Å når når nivået på survivors er såpass høyt sliter man ofte med å i det hele tatt downe noen hvis man ikke får inn noen skikkelige smeller.

 

Dette spillet er kanskje noe av det morsomste jeg har spilt MP på flere år.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...