Gå til innhold

Tråden om Left 4 Dead-spillene.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jaja, jeg fikk prøvd litt. Hadde nettverks problemer med å joine dere. Lekte smart og avinstallerte steam, tenkte ikke på at alle spillene gikk også rett i vasken. Nå må jeg laste ned alt på nytt, prøver igjen i morgen! Virker veldig bra det lille jeg testet.

Lenke til kommentar

Jeg kommer til og leie en egen L4D-server så jeg og de som vil spille igjennom sammen med meg får god linje og i tilegg ha en grei versus-server;)

Kommer tilbake med opplysninger når alt er i orden.

Håper vi kan samle oss, som flere her har sagt.

Crouser: Bare at de Zombie-botene dreper deg her ihvertfall, som sagt før: spill på expert....bossene og hordene er mye morsomere da. Siden du ikke overlever alene da som oftest.

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar

La merke til at opplevd vanskelighetsgrad har veldig mye å si for spillopplevelsen... For at det skal være morsomt så må man slite litt, og du må være en hårsbredde fra døden et par, tre, ti ganger ;) Ofte så blir advanced for lett for erfarne FPS-ere, expert tror jeg jeg har til gode å klare ennå...

Lenke til kommentar

Advanced er greit å gå gjennom. Kan være vrient om en tank dukker opp unødig. Men har klart å runde det hver gang i den modusen.

Expert derimot. Hadde det veldig moro i går kveld og i natt. Blir nok noen runder i dag også tenker jeg. Utrolig vanskelig og man blir overveldet så mange ganger. Skikkelig spennende å halte seg framover mens man vet at snart er du død. Men det gjør bare spillet enda bedre. Klarer nok expert til slutt.

Lenke til kommentar

HER er noe jeg fant ang. spilling som the infected.

Jeg opplever ganske ofte at spillet fryser og looper den siste lyden en god del ganger, og da blir jeg satt ut av spill en stund, og det er jævlig kjipt når man spiller online og når folk er avhengig av alle mann.

Søkte en del på webz og kom over at man kan enten prøve å sette memory pool til medium, eller skru av v-sync. Jeg prøvde sistnevnte, og fant ut at det funket rimelig greit. Bare FYI hvis noen har det samme problemet.

Endret av Cyberpunk
Lenke til kommentar
Noen som vet hvordan man spiller som special infected? Har sett noen videoer fra youtube hvor folk spiller zombier i demoen

i demoen så er versus avslått, så du får ikke spilt som infected i demoen.

Må lese det i den linken ihvertfall:P

Men uten mods skal det ikke gå ihvertfall.

her er hvordan du gjør det, er litt buggete:

http://forums.steampowered.com/forums/show...hlight=infected

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar
Noen som vet hvordan man spiller som special infected? Har sett noen videoer fra youtube hvor folk spiller zombier i demoen

i demoen så er versus avslått, så du får ikke spilt som infected i demoen.

Går an å lure seg rundt det i console

EDIT: Jeg er forøvrig med å spille L4D med andre fra forumet om noen har lyst til det.

Steam ID er Andreas, eller bare legg til emailen snaip42 @ hotmail . com

Endret av Vrengtpolvott
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...