Gå til innhold

Tråden om Left 4 Dead-spillene.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ny update da jeg skrudde på boksen, noen som vet hva det er?

Ingen oppdatering siden 5. desember her. Mulig det er i påvente av oppdateringen som kommer. Ofte slik på 360.

 

edit: Forresten, kom noe nå. Men bare for Steam-klienten.

Added support for automatically launching a game after a retail install completes
Endret av TCi
Lenke til kommentar
Noen som har greid å tilkalle Rescue også ikke bli skadet etter det..? Hvilken bane tok dere det på :p Jeg og 3 kompiser sliter med den xD

Er en kant på siste på No-mercy man kan stå på. Der kan kun tank nå deg på en vettig måte. Litt luck og skill skal til, men er ikke vanskelig. Tok mine første achivement-runs igår :) Fikk 6 på en.

Lenke til kommentar
Må si jeg ble mektig skuffet over L4D. Jeg holder skyteknappen inne 90% av tiden fra mappets start til slutt, og har aldri gått tom for skudd. I tillegg er zombiene raske, og spurter mot deg for å ta deg. Det er aldri skummelt, og man får aldri følelsen av å være i en håpløs situasjon.

 

Spillet endte opp som det stikk motsatte av hva jeg forventer av et zombiespill. Synd.

 

Da spiller du ikke på expert\advanced..så enkelt er det.

Men synd at du ikke liker det.

Lenke til kommentar

Flere enn meg som har opplevd en glitch ved det "What are you tying to prove"-achievementet (der man skal overleve alle kampanjene på Expert)? Jeg har klart alle kampanjene på Expert, Dead Air har jeg tatt hele to ganger, men i lista står det bare at jeg har klart 2/4... Kanskje det er noen spesielle regler for å få akkurat dette achievementet?

 

Er en kant på siste på No-mercy man kan stå på. Der kan kun tank nå deg på en vettig måte. Litt luck og skill skal til, men er ikke vanskelig. Tok mine første achivement-runs igår :) Fikk 6 på en.

Hadde det vært mulig å... *kremt*.. laste opp et skjermbilde av denne kanten?

Lenke til kommentar
Flere enn meg som har opplevd en glitch ved det "What are you tying to prove"-achievementet (der man skal overleve alle kampanjene på Expert)? Jeg har klart alle kampanjene på Expert, Dead Air har jeg tatt hele to ganger, men i lista står det bare at jeg har klart 2/4... Kanskje det er noen spesielle regler for å få akkurat dette achievementet?

 

Er en kant på siste på No-mercy man kan stå på. Der kan kun tank nå deg på en vettig måte. Litt luck og skill skal til, men er ikke vanskelig. Tok mine første achivement-runs igår :) Fikk 6 på en.

Hadde det vært mulig å... *kremt*.. laste opp et skjermbilde av denne kanten?

 

 

Slike ting klassifiseres som juks her i gården, men....

 

 

 

fra huset du tilkaller helikopteret i...gå opp trappa, hopp så opp på kanten og kryp langs veggen og rundt til bak huset.

 

 

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Flere enn meg som har opplevd en glitch ved det "What are you tying to prove"-achievementet (der man skal overleve alle kampanjene på Expert)? Jeg har klart alle kampanjene på Expert, Dead Air har jeg tatt hele to ganger, men i lista står det bare at jeg har klart 2/4... Kanskje det er noen spesielle regler for å få akkurat dette achievementet?

 

Er en kant på siste på No-mercy man kan stå på. Der kan kun tank nå deg på en vettig måte. Litt luck og skill skal til, men er ikke vanskelig. Tok mine første achivement-runs igår :) Fikk 6 på en.

Hadde det vært mulig å... *kremt*.. laste opp et skjermbilde av denne kanten?

 

Tror du må ta en hel kampanje i strekk hvis du ikke har gjort det.

Lenke til kommentar
Noen som har greid å tilkalle Rescue også ikke bli skadet etter det..? Hvilken bane tok dere det på :p Jeg og 3 kompiser sliter med den xD

Ikke fått achievementen selv enda, men gjorde det på easy med tre andre på Death Toll (jeg joina midt i). Bare stock up med stuff i huset, tilkall hjelp og stikk ytterst på brygga og vent. Er dere nogenlunde samkjørte tar dere tanks før de får kasta noe, og man har fint overblikk over hele situasjonen.

Lenke til kommentar
Noen som har greid å tilkalle Rescue også ikke bli skadet etter det..? Hvilken bane tok dere det på :p Jeg og 3 kompiser sliter med den xD

Ikke fått achievementen selv enda, men gjorde det på easy med tre andre på Death Toll (jeg joina midt i). Bare stock up med stuff i huset, tilkall hjelp og stikk ytterst på brygga og vent. Er dere nogenlunde samkjørte tar dere tanks før de får kasta noe, og man har fint overblikk over hele situasjonen.

Har vell egn prøvd den med brygga og den med kanten.. Funket ikke begge.. tar damage når jeg løper til Helikopteret... :S

Lenke til kommentar
Hadde det vært mulig å... *kremt*.. laste opp et skjermbilde av denne kanten?

Et skjermbilde er ikke mulig men en video er mulig :) vent litt så skal jeg laste den opp :)

 

trenger da ikke det

 

Åja.. Jaja xD.. Men videon funka ikke uans.. så fikk bare et dårlig bilde jeg måtte ta xD.. laster det opp uans.. :)

 

post-138348-1231507451_thumb.png

Lenke til kommentar
Slike ting klassifiseres som juks her i gården, men....

 

 

 

fra huset du tilkaller helikopteret i...gå opp trappa, hopp så opp på kanten og kryp langs veggen og rundt til bak huset.

 

Helt enig, men når man tar achivement så er det jo ikke akkurat på expert heller. Å da kan man like godt ta seg enkelte friheter siden man allerede feiger ut. På VS leaver jeg konsekvent om jeg ser det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...