Gå til innhold

Tråden om Left 4 Dead-spillene.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er en feil i forumet som oppstår når en moderator flytter en tråd. Da vil den alltid være market som at det er kommet nye poster. Dette er etter det jeg har hørt rart, ettersom problemet er fikset i nyere verisjoner av IPBoard, men diskusjon.no har enda ikke oppdatert forumet. Det er i hvertfall det jeg har hørt. ;)

Lenke til kommentar

Andre som har opplevd dette?

 

Startet på Blood harvest, gikk til no mercy, så til blood harvest, til dead air, til death toll og så til no mercy før jeg leava.

Vi spillte kun den første banen på hver.

 

Nei jeg har ingen mods.

Det var jeg som hosta, søkte etter dedicated server.

post-123635-1230856147_thumb.jpg

Endret av .Butthead.
Lenke til kommentar

Det kan skje på servere som ikke er skikkelig satt opp, å har mapcycle etter hvert chapter. Er en bug, å en latterlig en. Men var litt gøy første gang man fikk teste Dead air og death toll. Selv om zombi-bølgene hadde samme scripting som på campaign, dermed ble det for mye Zombier.

Lenke til kommentar

Må si jeg ble mektig skuffet over L4D. Jeg holder skyteknappen inne 90% av tiden fra mappets start til slutt, og har aldri gått tom for skudd. I tillegg er zombiene raske, og spurter mot deg for å ta deg. Det er aldri skummelt, og man får aldri følelsen av å være i en håpløs situasjon.

 

Spillet endte opp som det stikk motsatte av hva jeg forventer av et zombiespill. Synd.

Lenke til kommentar
Må si jeg ble mektig skuffet over L4D. Jeg holder skyteknappen inne 90% av tiden fra mappets start til slutt, og har aldri gått tom for skudd. I tillegg er zombiene raske, og spurter mot deg for å ta deg. Det er aldri skummelt, og man får aldri følelsen av å være i en håpløs situasjon.

 

Spillet endte opp som det stikk motsatte av hva jeg forventer av et zombiespill. Synd.

 

Du opplever dette både på Expert og i versus moden?

hmm.. merkelig..

Lenke til kommentar
Må si jeg ble mektig skuffet over L4D. Jeg holder skyteknappen inne 90% av tiden fra mappets start til slutt, og har aldri gått tom for skudd. I tillegg er zombiene raske, og spurter mot deg for å ta deg. Det er aldri skummelt, og man får aldri følelsen av å være i en håpløs situasjon.

 

Spillet endte opp som det stikk motsatte av hva jeg forventer av et zombiespill. Synd.

Eehm.. Har du spilt Expert eller versus?.. det er litt annerledes.. På Expert slakter de deg på sekundet viss du kommer når en hel gjeng med Zombier og disse Spesial zombiene.. Pluss det kommer flere sånne masse angrep med maange zombier.. :)

Lenke til kommentar
Må si jeg ble mektig skuffet over L4D. Jeg holder skyteknappen inne 90% av tiden fra mappets start til slutt, og har aldri gått tom for skudd. I tillegg er zombiene raske, og spurter mot deg for å ta deg. Det er aldri skummelt, og man får aldri følelsen av å være i en håpløs situasjon.

 

Spillet endte opp som det stikk motsatte av hva jeg forventer av et zombiespill. Synd.

 

På easy så kan det kanskje virke slikt :)

 

Men når jeg spiller på advanced eller ihvertfall expert så er det mange ganger jeg frykter for livet. Hvis Zombiene hadde gått mot meg i et rolig tempo så hadde det aldri vært skummelt. Tror heller du bør spille Resident Evil og Silent Hill jeg.

Endret av Villanden
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...