Gå til innhold

Tråden om Left 4 Dead-spillene.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Whee, da klarte vi No Mercy på expert og. Relativt lett, men vi hadde allikevel uflaks på de to første forsøkene på finalen. Vi satt i rommet under trappen inne i huset hvor radioen og ammunisjon, våpen etc. er, men når vi gikk ut for å ta tanken, måtte selvsagt en bli tatt av smoker, en bomme med molotov så vi ikke kunne bruke minigun, tanken kaste varmesøkende steiner gjennom hjørner på bygninger som treffer deg og så videre.

 

Til slutt klarte vi det og helikopteret kom, men en på laget som satt og ventet på det, ble tatt av smoker, en var allerede død, jeg hade grønn helse, mens sistemann hadde rød helse. Han døde, og jeg måtte kjempe meg gjennom masse zombies for å komme til helikopteret! :D Kom meg opp på taket, gikk på rørene og på en liten kant for å slippe unna mesteparten av zombiene, men ble nesten raped da jeg kom vekk fra kanten, men kom meg så vidt unna med rett over 40 hp (dvs., jeg kunne fortsatt løpe), og sprintet til helikopteret. Fikk skikkelig kick når jeg nesten ble tatt av zombiene 10 meter fra helikopteret! :D

 

EDIT: Spillet frembringer masse følelser, må jeg si! På en av delkapitlene, der en heis skal reise seg opp ute på en plass med noen bensinpumper, hadde resten av laget gått opp i bygningen bak pumpene for å stå der mens horden kom, og jeg skulle trykke på knappen. Jeg starter heisen og på veien tilbake bestemmer en fra laget seg for å skyte på pumpene. Det ender med at jeg går i bakken og dør pga. alle zombiene som ser et lett mål. Jeg kan ikke huske å ha vært så forbanna på grunn av et spill før!:p

Endret av _Zeke
Lenke til kommentar

Har funnet frem dette spillet igjen i romjula. Spiller som regel bare på random servere, begge moduser. Har det som regel ganske arti, men noen ganger møter man enkelte som skal være så sinnsykt seriøse. Joinet midtveis i versus-mode og laget sleit allerede. Men det var jo en fyr som tydeligvis viste hvordan det skulle gjøres og beordret oss rundt, og ville rushe mest mulig. Når alle døde ble han forbanna og begynte å kjefte over mic. Jeg tok det med et smil og det gjorde jo resten og.

 

Synes det er teit å se folk som utnytter feige taktikker, som å krype under trappen og i det skapet ved heisen i No Mercy. Tar jo utfordingen vekk. Når noen på mitt lag prøver seg, forklarer jeg at jeg heller vi dø enn å gjemme meg i et skap. :p

 

En merkelig ting skjedde når jeg spilte kampanje i går på Death Toll. På en eller annen måte ble modusen byttet til versus, og når vi ble ferdig med første kapittel startet alle som infected. Men det var fortsatt bare fire plasser på serveren.

 

Men har lyst til å prøve meg på expert snart. Legg meg til om noen trenger en til.

 

Steam ID: Arma_G

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Jeg og tre kompiser var på ett lan for ikke så lenge siden, vi kjedet oss og spilte Hidden veldig mye. Vi fant ut at vi skulle kjøpe Left 4 Dead og kjøpte denne 4packen som steam hadde lagt ut.

 

Hele greia ente i latter og svette, har aldri sett kompisene mine så overnervøs og skvetten før. Vi begynte på avansert, noe som var vanskelig nok for oss da, og det er det forsåvidt ennå.

 

Spillet sin sjarm er helt utrolig, selv om det har noen grapic glitches og litt uskarp grafikk, men man driter i det når man ser atmosfæren og AI`en i spillet. En av kompisene mine ble irritert for at witchen ikke satt på samme plass, tanken kom ut av ingenting og huntere som hoppet på oss fra bygninger.

 

Musikken i spillet er helt fantastisk, når boomere spyr på deg og den småcreepy lyden av edderkopper som kryper nedover ryggen din. Hylet av huntere når de hopper mot deg. Bilalarmer og skrikene fra kjøttkåte zombier. Sist men ikke minst skrikingen til Witchen som blir høyere og mer faretruende for hvert skritt du kommer nærmere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...