Gå til innhold

Tråden om Left 4 Dead-spillene.


Anbefalte innlegg

Jeg treffer aldri på noen fra forumet som spiller samtidig med meg..

Bumper borti en og annen som er på en full server...

 

Går det ann å si et tidspunkt pr dag, eller en bestemt dag vi kan prøve å samles flere.?

Flere normen med mic er aldri å forakte...

 

Freks. hver dag kl. 20:00... Eller noe sånt...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det gikk omtrent slik.

 

En blir presset over kanten av en horde. En annen prøver å redde han, blir skubbet utfor av en boomer. Etter den andre horden er over prøver jeg og den siste igjen å redde en av dem. En hunter hopper på han bak meg som presser meg utfor kanten. Aldri ledd så mye på en versus før.

Lenke til kommentar

Hehe, bruker å spekulere i det med hunter når de springer for nært kanten.

 

Forøvrig er det utrolig irriterende at folk har startet å sette seg under Catwalken ned fra helipad på siste brettet på no-mercy. Umulig å ta dem med annet enn tank da, å gameplayet blir totalt ødelagt. Jeg leaver konsekvent når folk gjør dette, å Valve må få fingeren ut snart for å fikse de største glitchene.

Lenke til kommentar

Hmm.. Den har jeg ikke sett tatt bruk før. Men nå har jeg bare begynt å spille co-op pga. alle disse elementene i versus. Spilte LAN i helgen og kunne dermed ha det moro med en gjeng som ikke utnyttet disse problemene.

 

Vi hadde forresten litt problemer med å få spilt L4D på LAN pga. spillet ikke støtter LAN i teorien, uten internett. Vi hadde ingen nett-tilgang. Men vi fikk det da til med litt konsoll kommandoer.

Lenke til kommentar
Hmm.. Den har jeg ikke sett tatt bruk før. Men nå har jeg bare begynt å spille co-op pga. alle disse elementene i versus. Spilte LAN i helgen og kunne dermed ha det moro med en gjeng som ikke utnyttet disse problemene.

 

Vi hadde forresten litt problemer med å få spilt L4D på LAN pga. spillet ikke støtter LAN i teorien, uten internett. Vi hadde ingen nett-tilgang. Men vi fikk det da til med litt konsoll kommandoer.

Er sjelden jeg ser slikt, å sjeldent generelt at jeg ser abuse med unntak av weapon-switching melee. Men fryktelig irriterende at hele lag hiver seg med på slikt. Men er bare at de som ikke aksepterer det leaver, å folk vil gi seg til slutt.

Lenke til kommentar

Hyrlen (post 1407), det er da ikke umulig å ta dem selv om dem camper der.

Nå er det en god stund siden jeg spillte sist, men da hadde vi ett tilfelle av dette.
Alle på survival boltret seg under der, men som boomer snek jeg meg opp bak dem, og fikk spydd inn en liten sprekk.

I samme sekund angriper følgelig resten av laget, smoker som snatcher en av dem vekk og hunters som får tatt en god del helse.
Before you know it... more puke!

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
Hyrlen (post 1407), det er da ikke umulig å ta dem selv om dem camper der.

 

Nå er det en god stund siden jeg spillte sist, men da hadde vi ett tilfelle av dette.

Alle på survival boltret seg under der, men som boomer snek jeg meg opp bak dem, og fikk spydd inn en liten sprekk.

 

I samme sekund angriper følgelig resten av laget, smoker som snatcher en av dem vekk og hunters som får tatt en god del helse.

Before you know it... more puke!

Vel om de foran bruker melee hele tiden å de bak gunner så er det umulig. Eneste sjansen man har er når tank kommer, selv om den er dårlig siden alle på laget har grønn helse. Smokers skulle kunne infisert områder slik at rene stasjonære forsvar over lengre tid ville være håpløst.

Lenke til kommentar

glad jeg ikke spiller VS. så mange glitches....

 

Er det andre med Telenor ADSL modem speedtouch, som får modemet resat hele tiden?

 

Lage lobby selv; starte spill: modemet resettes ALLTID

joine ett spill som er igang: modemet enten mister internett forbindelsen, eller skrur seg nesten av (bare 1 rød lampe).

Dette skjer 30-50% av tiden.

 

help wanted!

Lenke til kommentar
Har samme problemet selv med Telenor sitt modem. De skulle sende oss et nytt, men usikker på om det løser problemet. Virker mest som et linje/server-problem.

 

Så du har tatt det opp med Telenor, og de skulle sende deg ett nytt modem?

Virka det som om de hadde hørt om problemet med Left4Dead, eller var det bare vi-vet-ikke-hva-som-er-galt-så-vi-bare-sender-deg-ett-nytt-modem-og-håper-det-fikser-feilen ?

Lenke til kommentar
yes... fikk left 4 dead til pc idag og er kjempeglad. Et problem er at spillet ikke vil installeres? kommer opp den menyen og velger språk trykker installer. Prepering to install osv så detter alt ned. Ingenting skjer...

 

Hva er problemet? Pcen er mer enn god nok til og kjøre det, har dvd rom og alt slikt...

Kan du ikke prøve å registrere cd-keyen på Steam og la Steam gjøre resten?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...