Psykake Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Jeg har enda ikke gått til innkjøp av dette spillet. Er det så bra som folk skal ha det til? Har lest mengder bra kritikk osv. Men for meg som ikke spiller så altfor mye live (Går mest i cod4) Såvidt jeg har forstått er det på online delen dette spillet virkelig skinner, eller? Om du ikke spiller live er det totalt meningsløst i mine øyne. Takk! Da går jeg neppe til innkjøp av dette. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 17. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2008 Spiller du for deg selv offline kommer du til å kjede deg rimelig heftig. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Spillet er veldig enkelt og repetitivt, og blir fort kjedelig når man spiller alene. Men det er muligheten til å spille på nettet sammen med venner som forsvarer at man kjøper L4D i mine øyner. Spillet får helt annen karakter når man kan samarbeide, planlegge og spille sammen med andre mennesker. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Spillet er veldig enkelt og repetitivt, og blir fort kjedelig når man spiller alene. Men det er muligheten til å spille på nettet sammen med venner som forsvarer at man kjøper L4D i mine øyner. Spillet får helt annen karakter når man kan samarbeide, planlegge og spille sammen med andre mennesker. Spillet er ikke lagd for å spille alene, i tillegg er det å si at spillet er enkelt helt på jorde i mine øyne. Mot gode spillere krever det mye mer av deg som spiller enn andre FPS når det kommer til taktikk og samarbeid. Det har mye mer dybde enn mange andre spill, selv om alle survivors er like og våpenene få og standard. Så ligger det fortsatt mye mer bak alt, små feilsteg og valg fører deg rett i døden om motstanderen vet hva de gjør. Sammenligner man det med andre FPS er det vel kun TF2 som kan matche det. Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 (endret) Hyrlen : Det der var iallfall et totalt meningsløst innlegg. Han spurte jo faktisk bare om det er vært pengene, om det faktisk er så morsomt som folk skal ha det til.. I mine øyne, ja absolutt. Det er kjempe morsomt å spille både campaign og Versus(online), helst med venner. Har flere kompiser som også spiller det, de synes også det er veldig bra spill. Er enig i at Vs har blitt mye morsommere enn det var i begynnelsen. Folk har lært at de må holde sammen som humans, og at de ikke bare kan hoppe rett i det som infected. Btw, andre som har opplevd tull med tank'en? Selv opplever jeg å være tank hver runde på nesten hver eneste server. Og at tank'en spawner helt i begynnelsen av runden, gjerne før de andre har gått ut av safe room.. Endret 17. desember 2008 av .Butthead. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 (endret) Hyrlen : Det der var iallfall et totalt meningsløst innlegg. Han spurte jo faktisk bare om det er vært pengene, om det faktisk er så morsomt som folk skal ha det til.. Å jeg svarte han. Det er ikke verd pengene om man ikke skal spille online. Endret 17. desember 2008 av Hyrlen Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 er man skeptisk til online spilling generelt og ikke liker det, så tror jeg at du bør kjøpe dette uansett! Det fikk opp øynene mine iallefall.... Lenke til kommentar
unik42 Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 ...Btw, andre som har opplevd tull med tank'en? Selv opplever jeg å være tank hver runde på nesten hver eneste server. Og at tank'en spawner helt i begynnelsen av runden, gjerne før de andre har gått ut av safe room.. I følge guiden min kan du slå ned døra til safehouse som tank. Da kun safehouset du går ut av. Ikke det i slutten. Burde jo da være et kakestykke for deg å ta de overlevende. Lenke til kommentar
Arthemax Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Hvilken guide? Og er det nok med ett slag? Hvis ikke kan jo Survivors bare stå der inne og plaffe ned tank mens han denger på døra. Tanken er stasjonær og lett å treffe, og de trenger ikke å bry seg om de andre zombiene. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Husker jeg var tank, og ble stengt inne i et saferoom en gang. På slutten altså. Løp inn der for å ta noen, så ofret han seg og stengte døra. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Jævlig morsomt når laget mitt trodde at Tanksen ikke kom seg inn i Safe-rom, så feil kan man ta. Lenke til kommentar
RIP Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Angrer faktisk på at jeg kjøpte det. Alt for simpelt spill, og like få våpen som på demoen. Får ikke "survivor" preget jeg hadde håpet på, spillet har et veldig arcade preg over seg, selv på vanskligste vansklighetsgrad. Kan ikke gi det mer enn 5\10 Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Angrer faktisk på at jeg kjøpte det. Alt for simpelt spill, og like få våpen som på demoen. Får ikke "survivor" preget jeg hadde håpet på, spillet har et veldig arcade preg over seg, selv på vanskligste vansklighetsgrad. Kan ikke gi det mer enn 5\10 Er ikke "vanskelig"? Nehei, har du tatt på expert også økt antall zomiber? 4stk på laget ditt så er det omtrent umulig... Lenke til kommentar
Tore Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Lurer på hvordan spillet hadde blitt om det ikke hadde hatt noe arkade-preg over seg... Synes de har klart å treffe spikeren på hodet, kunne ikke vært stort anderledes... Hadde det vært mer seriøst hadde det blitt litt tamt å lite morro... Men Tanken, han burde virkelig blitt ommodelert, makan til snål og tåpelig overkropp og hode... Lenke til kommentar
RIP Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Angrer faktisk på at jeg kjøpte det. Alt for simpelt spill, og like få våpen som på demoen. Får ikke "survivor" preget jeg hadde håpet på, spillet har et veldig arcade preg over seg, selv på vanskligste vansklighetsgrad. Kan ikke gi det mer enn 5\10 Er ikke "vanskelig"? Nehei, har du tatt på expert også økt antall zomiber? 4stk på laget ditt så er det omtrent umulig... Ja, det blir vansklig etterhvert, men det skulle jo bare mangle. Iallfall bra at de ikke bruker vanlige zombier, men infected folk da hadde det blitt helt bak mål. Men får ingen feel i spillet, skulle likt et litt mer survivor preg over det, ikke run 'n gun som det er nå. Å snike seg forbi en horde er kanskje litt mer aktuelt enn å løpe igjennom den med evig ammo og masse våpen man starter med. Kanskje ikke like gøy, men mer belønnende når du klarer å spare litt ammo, og kanskje finner en pistol på en død politimann? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Er jo bare og snike hvis du vil det, slå av lykta og slå deg løs...bokstavlig talt :!: Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Skjønner hva du mener, å jeg skjønner hva du er ute etter. Men spillet sikter seg inn på å simulere filmer som Dawn of the dead o.l og prøver å treffe det publikummet. Det du er ute etter er tidlig Resident Evil og Silent Hill, så kanskje Resi5 vil treffe deg nærmere hjerte. Men Valve sikter seg inn på multiplayer, da ville et spill med lavt tempo og lite ammo nok jagd bort de fleste. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Left 4 Dead er nok mer verdt på pc enn på Xbox 360 as of right now på grunn av patcher, men når Valve omsider patcher og slipper dlc for Xbox-versjonen så tipper jeg de ligger ganske tett opp mot hverandre. Pc får også dlc, selvfølgelig. Eneste som skiller da er om man foretrekker pc eller konsoll, men det er en annen diskusjon. Men akkurat nå er det litt få brett (4 campaigns og 2 vs som er modererte versjoner av to av kampanjene) og det gjør at spillet føles dyrt. Man har kanskje få våpen å velge mellom, men i realiteten trenger man ikke fler, siden de som er herjer nok ræv alerede. Personlig har jeg aldri savnet det. Spillet er absoultt verdt sin vekt i gull når du finner de rette folka å spille med. Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Kan man ikke spille VS på alle Kartene? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Kan man ikke spille VS på alle Kartene? Nei kun to er laget for VS, men vil nok komme nye med jevne mellomrom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå