Krillekongen Skrevet 7. november 2008 Forfatter Del Skrevet 7. november 2008 Noen som gidder poste noen bilder? Her er det som blir igjen av en boomer. Kan ta noen fler screens når jeg spiller det igjen Lenke til kommentar
zennox Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Ser bra ut. Gleder meg til å prøve demoen. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 7. november 2008 Forfatter Del Skrevet 7. november 2008 Noen som har lyst til å spille? Kaller meg "Belial" eller "erebus313" på Steam. Har ikke mic, men. Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Syntes demoen var dritt bra spillet levde langt opp til forventningene men serverene lagger ganske mye. Vanskelig å finne en bra MP server selve spillet er en 6/6 så langt Lenke til kommentar
TCi Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Da tror jeg at jeg tar en pause. Spilte på en server med Villanden. Her er noen bilder. Han hadden en morsom lek opp og ned rulletrappen med en tank alene. Hadde kanskje gått om serverene hadde være stabile. Pokkers lagg. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 (endret) Kjøpte spillet nå og laster ned demoen Legg meg til steam de som vil spille Steam ID: avanore Endret 7. november 2008 av Herakles Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Hvilket difficult er den han store maskuline karen dukker opp ? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Tror ikke en Tank var det de tenkte på da de klistra på de Caution-lappene på rulletrappa Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 7. november 2008 Forfatter Del Skrevet 7. november 2008 (endret) Spilte et jævlig kult spill på advanced med Villanden og DuTTZI akkurat nå. Haha, ble nesten knust da bilalarmen ble utløst. Kom en tank da vi minst trengte det, og var rimelig på kjøret om jeg ikke kom over en medkiten jeg definitivt trengte. Synes den horde-fighten var litt for lett denne gangen, i tillegg til at jeg lå på bakken bak en reaktor og kunne ikke skyte på noe(n). Forresten, hva skal tråden hete? Endret 7. november 2008 av Cyberpunk Lenke til kommentar
TCi Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Jeg kommer inn nå snart. Driver å oppdaterer Steam-id tråden. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Spilte et jævlig kult spill på advanced med Villanden og DuTTZI akkurat nå. Haha, ble nesten knust da bilalarmen ble utløst. Kom en tank da vi minst trengte det, og var rimelig på kjøret om jeg ikke kom over en medkiten jeg definitivt trengte. Synes den horde-fighten var litt for lett denne gangen, i tillegg til at jeg lå på bakken bak en reaktor og kunne ikke skyte på noe(n). Ja de var litt passive på slutten der, kanskje AI-director gav oss litt slack med tanke på at vi hadde med oss en Bot med 10 i HP. Men Horde-fighten på gata holdt på å ta knekken på oss ja. Kan bli starten på noe godt dette, bare serverne blir bedre. Lenke til kommentar
DuTTZi Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Steam Id: http://steamcommunity.com/profiles/76561197960289737/ Gruppe: L4D Lenke til kommentar
zennox Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Noen som tør å låne bort accounten sin til meg i en times tid for å prøve ut spillet? Vet at det er en liten risk og ta for utlåner, men kan vel gi forsikring i form av pw til min steamacc eller noe sånt (og ja, jeg har en del spill på den :b) ta kontakt på pm! Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Gledet meg til dette spillet i en stund nå, men er nødt til å teste demoen før jeg kjøper det. Så da er det bare å vente en liten sund til for min del. Men oss nordmenn her må prøve å få organisert oss når spillet kommer ut. Kanskje vi kan lage en gruppe på steam eller noe sånt? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Spilte på expert i lag med en liten gjeng her... Moro og veldig vanskelig. Vi klarte ikke demoen en gang. Kom oss halveis. Her er noen bilder Sannhetens ord. Så sant så sant... Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 8. november 2008 Forfatter Del Skrevet 8. november 2008 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1032026&hl= Her er tråden til TCi med steam-kontoene til folk på forumet hvertfall. Må vel gå ann å lage et lite community og Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Takk for kort og fantastisk bra spill, joinet dere vel mot slutten, men gleder meg til å spille mer. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 8. november 2008 Forfatter Del Skrevet 8. november 2008 Spilte på expert i lag med en liten gjeng her... Moro og veldig vanskelig. Vi klarte ikke demoen en gang. Kom oss halveis. Her er noen bilder Sannhetens ord. Så sant så sant... Veldig vanskelig.. Kommer horder med folk når man minst trenger det, og når man minst venter det Takk for kort og fantastisk bra spill, joinet dere vel mot slutten, men gleder meg til å spille mer. Se posten min et par hakk over her med lista over folk som er på Steam på forumet. Er en del som spiller L4D. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1032026&hl=Her er tråden til TCi med steam-kontoene til folk på forumet hvertfall. Må vel gå ann å lage et lite community og Kan fikset en gruppe i morgen. Nå tar jeg kveld. Må finne på et navn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå