Gå til innhold

Tråden om Left 4 Dead-spillene.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spilte et jævlig kult spill på advanced med Villanden og DuTTZI akkurat nå.

 

Haha, ble nesten knust da bilalarmen ble utløst. Kom en tank da vi minst trengte det, og var rimelig på kjøret om jeg ikke kom over en medkiten jeg definitivt trengte.

Synes den horde-fighten var litt for lett denne gangen, i tillegg til at jeg lå på bakken bak en reaktor og kunne ikke skyte på noe(n).

 

Forresten, hva skal tråden hete?

Endret av Cyberpunk
Lenke til kommentar
Spilte et jævlig kult spill på advanced med Villanden og DuTTZI akkurat nå.

 

Haha, ble nesten knust da bilalarmen ble utløst. Kom en tank da vi minst trengte det, og var rimelig på kjøret om jeg ikke kom over en medkiten jeg definitivt trengte.

Synes den horde-fighten var litt for lett denne gangen, i tillegg til at jeg lå på bakken bak en reaktor og kunne ikke skyte på noe(n).

 

Ja de var litt passive på slutten der, kanskje AI-director gav oss litt slack med tanke på at vi hadde med oss en Bot med 10 i HP.

 

Men Horde-fighten på gata holdt på å ta knekken på oss ja.

 

Kan bli starten på noe godt dette, bare serverne blir bedre.

Lenke til kommentar
Spilte på expert i lag med en liten gjeng her... Moro og veldig vanskelig. Vi klarte ikke demoen en gang. Kom oss halveis.

 

Her er noen bilder

 

Sannhetens ord.

 

Så sant så sant...

Veldig vanskelig.. Kommer horder med folk når man minst trenger det, og når man minst venter det :p

 

Takk for kort og fantastisk bra spill, joinet dere vel mot slutten, men gleder meg til å spille mer.

Se posten min et par hakk over her med lista over folk som er på Steam på forumet. Er en del som spiller L4D.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...