TCi Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Noen flere som har litt problemer med grafikkfeil etter siste oppdatering? Spesielt i fra lommelyktene til andre. At den får en flat tekstur og stekker seg ut over alt. Radeon 4870 med Catalyst 8.10 (har ikke oppdatert til 8.11 ennå, kanskje på tide...) Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 5. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2008 Ja, tank er nå ubrukelig mot survivors... Men, jeg har fått et nytt problem etter updaten, nå henger spillet seg og lyden i lengre perioder, står bare å hakker. av og til løsner det... Jeg har prøvd det meste av forskjellige grafikkinnstillinger, 4:3, 16:9, dual core, oppløsning lav detaljnivå og restart... Prøv denne: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1037029&hl= Lenke til kommentar
Tore Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Prøv denne: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1037029&hl= Er desverre ikke samme problem, derfor jeg har prøvd alle varianter av grafikkinstillinger, også window. Har heller ikke oppdatert noen drivere siste tiden. Bare i går funket det, i dag funker det ikke... Nesten så jeg lurer på om det ikke er tilfeldig og at det er varmeproblem på lappisen... Så det er ikke noe felles problem virker det som, bare det jeg lurte på. Lenke til kommentar
SkinnyT Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Fant nettopp ut at man kunne spille flere stykker på samme konto over LAN. Spilte i lag med et par kompiser i sted, funka veldig bra. Den som lager serveren må åpne konsollen og skrive inn: 1. "sv_lan 1" 2. "sv_allow_lobby_connect_only 0" 3. "net_start" Så skriver du "map" etterfulgt av et mellomrom og navnet på det brettet du vil spille. De som joiner skriver bare "connect" etterfulgt av ip-adressen til deg som hoster. MERK: Alle er nødt til å være i offline mode for at dette skal fungere. Vet ikke om dette har vært postet før? Uansett kjekt for de som har kjipe venner, sånn som meg. Lenke til kommentar
Bykle Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Mange her som spiller l4d sammen (pc) ? send gjerne invite til meg, breezer2k3 kaller jeg meg på steam Lenke til kommentar
Tore Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Mange her som spiller l4d sammen (pc) ? send gjerne invite til meg, breezer2k3 kaller jeg meg på steam Mange og mange... HER er forumets L4D gruppe med 170 medlemmer... (som jeg ser du er medlem av, og dermed kan du jo selv legge til 100 venner) Og HER er din steam profil for andre å legge deg til... Lenke til kommentar
Bykle Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 takk takk. er ikke så inni dette her med steam osv men skal se om jeg finner utav det Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 ahh , for en følelse å komme seg gjennom en online campagin Fikk ganske god statistikk også Lenke til kommentar
Mr-Crust Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Sliter med at enten left 4 dead eller steam crasher med engang den første steamcloud meldinga kommer opp. Kan derfor ikke spille online, fordi man må være logget på steam for å kunne spille det. Har prøvd å spørre på andre forums også, men ingen som har klart å knekke denne nøtten enda. Å reinstallere steam fungerer ikke. Kan spille det singleplayer hvis jeg er heldig nok til at det er steam som klikker, og da kjører det glatt og fint. håpet på at det skulle bli fiksa i patchen som kom, men sliter fortsatt med det samme. Left 4 dead er ikke akkurat en singleplayer opplevelse Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Tipper det er en brannmur som forhindrer spillinga norton any1? Lenke til kommentar
Mr-Crust Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 bruker Comodo firewall, men har prøvd å skru av den uten noen forandring. Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Noen som har funnet ut hvordan man får mer blod i spillet, er litt lite nå mener jeg Lenke til kommentar
Monsoon Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Gå for headshots så får du nok av ketchup Lenke til kommentar
niconude Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Jump shot archievementen er en jeg bare ikke fikser. Har prøvd utallige ganger og har til og med drept huntere med et skudd i luften. Ingen archievement. Har 42 archievements nå, mangler bare 9! Dette kommer til å ta en evighet! Endret 9. desember 2008 av niconude Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 De er litt buggete så bare prøv flere ganger=) Lenke til kommentar
niconude Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 De er litt buggete så bare prøv flere ganger=) Har ikke opplevd noen bugs re archievements tidligere, men har jo lest om det. Fikk omsider 'what are you trying to prove' i går. Tok bare litt over 40 timer Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Fikk mail fra Valve i dag! Oppdatering og dlc kommer snart til PC og Xbox 360. ------------------------- RE: Left 4 Dead on the xbox 360þ From: Chet Faliszek ([email protected]) Sent: Tuesday, December 09, 2008 6:39:34 AM To: 'Erik' (e_hotmail.com); Gabe Newell ([email protected]) Erik, Don't worry, we will be announcing soon some additional content not only for the pc but the 360 as well. thanks Chet -------------------------------------------------------------------------------- From: Erik [mailto:[email protected]] Sent: Tuesday, December 02, 2008 12:42 PM To: Gabe Newell Subject: Left 4 Dead on the xbox 360 Hello I bought Left 4 Dead on the Box since my computer didn't meet the requirements. And I hate upgrading a computer. Now I'm wondering: Are you gonna give L4D the same treatment you are giving Team Fortress 2 on console, or are you going to actually tend to this game on both platforms the same? I have this idea of TF2 being somewhat neglected because it wasn't a stand-alone title and you people at Valve didn't make the time for it since you were busy making upgrades and Left 4 Dead. I know that idea is a lot of bs probably, but I want to believe L4D will be a bit more loved from you people. I got to admit, spending 83,75 USD (600 Norwegian Kroner) on a game with only 4 levels (your 20 maps sales argument on the case is a steaming pile of dead survivors) that isn't going to get any more attention from releasedate sucks. Especially now that we players are highlighting more and more bugs etc. The game is fun and all, but please, let us who bought this game for the Xbox 360 enjoy this game like the computer players do, don't show me you released the game on another platform just to get the additional cash. Thanks for your attention, <insert name of Valve employee here> I'm sorry for any poor english in this mail, me being norwegian and all -------------------------------------------------------------------------------- Invite your mail contacts to join your friends list with Windows Live Spaces. It's easy! Try it! Ja, også fikk jeg Francis-skjorta mi i posten i dag også Endret 9. desember 2008 av AltF4 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Oppdatering og dlc kommer snart til PC og Xbox 360. Da er bare spørsmålet når det faktisk kommer. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 AltF4: Dritkul skjorte, lurer på og bestille en Zoey til dama mi og en Francis til meg( han er den råeste der uten tvil) Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Pfft, Bill knuser alle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå