Gå til innhold

Tråden om Left 4 Dead-spillene.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eg har klart løse luften 2 ganger. men likevel får eg ikke avhivementen-.- Den døde Baron er helt buga med meg =S

spillte du på coop? I så fall, var du med helt fra begynnelsen eller kom du innpå uti eller etter cutscenen på starten?

DU må være med HELT fra begynnelsen, ellers funker det ikke (snakker av erfaring)

Lenke til kommentar

Vel, achievements er buggete som bare det. Har spilt igjennom kampanjene minst 3-4 ganger uten å ha fått en eneste en for det. Noe har jeg såklart fått, men sjeldent de dukker opp. Men nå er achievements ikke akkurat så viktig heller.

Lenke til kommentar

Det kan virke som om det er noen servere som ikke gir deg achievements

En kamerat og jeg spilte gjennom "Dead Air" for noen dager siden, men ingen av oss fikk achievements til tross for at vi fullførte flere oppgaver. Tidvis kom det også opp beskjeder om at "Smoker has joined Infected" og diverse, som om en spiller gjorde det.

Lenke til kommentar
Det kan virke som om det er noen servere som ikke gir deg achievements

En kamerat og jeg spilte gjennom "Dead Air" for noen dager siden, men ingen av oss fikk achievements til tross for at vi fullførte flere oppgaver. Tidvis kom det også opp beskjeder om at "Smoker has joined Infected" og diverse, som om en spiller gjorde det.

Opplevd flere ganger å ha fått noen achievements, som blant annet Crowned, men fikk ikke noe for å ha klart kampanjen rette etterpå. Virker ganske selektiv egentlig.

Håper den nye oppdateringen fikser serverne litt mernå. Begynner å bli litt bedre.

Lenke til kommentar
Kan noen som har prøvd den nye oppdateringa bekrefte om en VS Lobby ikke lenger plasserer deg på servere med modda vanskelighetsgrad?

Ja, tank er nå ubrukelig mot survivors...

Men, jeg har fått et nytt problem etter updaten, nå henger spillet seg og lyden i lengre perioder, står bare å hakker. av og til løsner det...

Jeg har prøvd det meste av forskjellige grafikkinnstillinger, 4:3, 16:9, dual core, oppløsning lav detaljnivå og restart...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...