Cortinarius rubellus Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 jeg har hostet flere ganger og har ikke hatt det enabled...så BUG Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Eller kanskje Valve ikke liker deg? =( Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Er flere enn meg som har opplevd det:( og Valve liker ikke meg " flom av tårer" Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Upopulær omgangskrets du har da. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Kan du være snill nå? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Nei, jeg mangler TV og tilgang til mitt fritidssyssel, dermed kan jeg umulig være snill. Men jeg kan gi meg med off-topicen. Jeg vil ha L4D DLC til Xbox! Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 achievements greia mi er også bugget. står at jeg har 42 done achievements på spillet, men 41 på steam.. left 2 slaughter, elns som er avviket. Hvorfor? Lenke til kommentar
ROLLover Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Eg har klart løse luften 2 ganger. men likevel får eg ikke avhivementen-.- Den døde Baron er helt buga med meg =S Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Nei, jeg mangler TV og tilgang til mitt fritidssyssel, dermed kan jeg umulig være snill.Men jeg kan gi meg med off-topicen. Jeg vil ha L4D DLC til Xbox! Forstår det:( så du kan bare fortsette og erte meg Lenke til kommentar
oyvind092 Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Eg har klart løse luften 2 ganger. men likevel får eg ikke avhivementen-.- Den døde Baron er helt buga med meg =S spillte du på coop? I så fall, var du med helt fra begynnelsen eller kom du innpå uti eller etter cutscenen på starten? DU må være med HELT fra begynnelsen, ellers funker det ikke (snakker av erfaring) Lenke til kommentar
TCi Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Vel, achievements er buggete som bare det. Har spilt igjennom kampanjene minst 3-4 ganger uten å ha fått en eneste en for det. Noe har jeg såklart fått, men sjeldent de dukker opp. Men nå er achievements ikke akkurat så viktig heller. Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Noen sa til meg at man måtte se introvideoen får å få achievements Lenke til kommentar
ROLLover Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 må man det ikke uansett da?? Lenke til kommentar
Arthemax Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 må man det ikke uansett da?? Introvideoen er den 5-sekunders snutten som spilles før du får kontroll over karakteren din. Jeg har lang loadtid på kartene og får ikke se den ofte... Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Det kan virke som om det er noen servere som ikke gir deg achievements En kamerat og jeg spilte gjennom "Dead Air" for noen dager siden, men ingen av oss fikk achievements til tross for at vi fullførte flere oppgaver. Tidvis kom det også opp beskjeder om at "Smoker has joined Infected" og diverse, som om en spiller gjorde det. Lenke til kommentar
Monsoon Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) Du får ikke achievements på servere med modifiserte regler, og de er det skremmende mange av. Endret 5. desember 2008 av Aran Lenke til kommentar
ROLLover Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Omg!! bra at de har update en ny patch! gleder meg når eg kommer heim att!! <3 Lenke til kommentar
TCi Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Det kan virke som om det er noen servere som ikke gir deg achievements En kamerat og jeg spilte gjennom "Dead Air" for noen dager siden, men ingen av oss fikk achievements til tross for at vi fullførte flere oppgaver. Tidvis kom det også opp beskjeder om at "Smoker has joined Infected" og diverse, som om en spiller gjorde det. Opplevd flere ganger å ha fått noen achievements, som blant annet Crowned, men fikk ikke noe for å ha klart kampanjen rette etterpå. Virker ganske selektiv egentlig. Håper den nye oppdateringen fikser serverne litt mernå. Begynner å bli litt bedre. Lenke til kommentar
Monsoon Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Kan noen som har prøvd den nye oppdateringa bekrefte om en VS Lobby ikke lenger plasserer deg på servere med modda vanskelighetsgrad? Lenke til kommentar
Tore Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Kan noen som har prøvd den nye oppdateringa bekrefte om en VS Lobby ikke lenger plasserer deg på servere med modda vanskelighetsgrad? Ja, tank er nå ubrukelig mot survivors... Men, jeg har fått et nytt problem etter updaten, nå henger spillet seg og lyden i lengre perioder, står bare å hakker. av og til løsner det... Jeg har prøvd det meste av forskjellige grafikkinnstillinger, 4:3, 16:9, dual core, oppløsning lav detaljnivå og restart... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå