Gå til innhold

Tråden om Left 4 Dead-spillene.

Anbefalte innlegg

Slutten på Dead Air kan være ganske brutal.

Samme med skog-mappet der du blir plukka opp av en båt på slutten. Når huset dere er i blir storma fra alle kanter (inkl. vinkler minigun ikke kan skyte i), folk begynner å få lite health også kommer det en tank i tillegg..vi faila den 4 ganger før jeg ga meg her om dagen. Og det var bare på Normal.

Vi løste dette i går på expert på denne måten.

La en ta minigun. En vokter den personen og passer venstre og høyre. Så tar en og står på enden bak og dekker trappa bak minigun. Samtidig vokter han kanten bak seg og på siden. Den siste passer døra på baksiden og passer på når veggen rett bak minigun ødelegges. Da må han være obs på zombier som prøver seg der. Når veggen der er åpen må den personen som vokter minigun stå med ryggen til han.

Når det stilner er det tid for tank. Kast en molotov som det første dere gjør på han. Alltid noe liggende rundt omkring der. Spre dere ut.

Og så gjentar dere prosessen. Husk ammo rett etter tanken er død for hver gang.

Endret av TCi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg gjorde ferdig Death Toll expert med en pug, og vi klarte finalen ved at en tok minigun, og de tre andre stilte seg som et slags skjold i rundt. En dekket det lille taket til venstre for minigun, en dekket bakover mot trappen, en dekket til høyre for minigun.

Lenke til kommentar

Når jeg har mye helse så hopper jeg alltid fremfor minigun og prøver å lokke med meg Tanken rundt foran, mens en annen plaffer den ned med minigun... :)

Irriterende at jeg har brukt flere timer på å klare De to achievements : bare pistoler og ingen health packs..

Uten å få noen av dem, skjønner ikke hva som skal til for å få de.....

typo

Endret av Scorpioen84
Lenke til kommentar

Bare Pistoler klarte jeg på første forsøk, hold deg kun til pistol frem til du får dual-pistol og bruk kun dette ut hele campaignen og vips! Achievement Unlocked.

No Health-Packs achievementen innebærer vel at man ikke skal motta healing i det hele tatt, hverken i form av health-packs eller Painkillers.

Lenke til kommentar
blir irritert når jeg nesten er ferdig med death toll på expert og forventer å få achieve på den, så pinger jeg ut! wtf..?

Spilt gjennom flere ganger på expert uten å ha fått en eneste achievment... Altså for kampanjene.

Endret av TCi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...