Gå til innhold

Tråden om Left 4 Dead-spillene.

Anbefalte innlegg

Helt merkeligt

Pcspill kan få 88 på gamerankings.com og bli hyllet som den hellige gral

Mens konsollspill må få over 93 for å hele tatt vurdere å spille spillet.

Demoen til dette spillet var ræva, kjedelig grafikk, monotoner områder. Spilte demoen på min råe gamerpc, og ble ikke som en bombe veldig skuffet

Og jeg er en av dem som hater co-op spill, mister selve feelingen av å spille spillet. Vil heller ha spill med avansert historie som du må følge med i, en å bare fyre av mot dumme zombies

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Helt merkeligt

At det har fått en slik score er forståelig. Enspillerdelen er for tynn til å få en høyere score.

Demoen til dette spillet var ræva, kjedelig grafikk, monotoner områder. Spilte demoen på min råe gamerpc, og ble ikke som en bombe veldig skuffet

Og jeg er en av dem som hater co-op spill, mister selve feelingen av å spille spillet. Vil heller ha spill med avansert historie som du må følge med i, en å bare fyre av mot dumme zombies

Helt tydelig at L4D ikke er for deg. Personlig syns jeg det er et meget pent spill. Ikke teknisk sett, men artistisk.

edit:

Er det flere som syns versus snart har utspilt sin rolle? Føler det ikke er like moro lenger. Taktikk har tatt over og har gjort spillet for seriøst. Var langt mer underholdende når alt var mer tilfeldig.

Tror jeg kommer til å satse mer på co-op framover.

Endret av TCi
Lenke til kommentar
Helt merkeligt

Aha, tuller du med oss? "På min råe gamerpc".

Uansett, grafikken er grei den, blur-effekten er fin. Dessuten, grafikk er absolutt ikke alt! Og nei, hvis du ikke liker CO-OP, kan du like gjerne holde deg unna stort sett alle FPS online-spill.

Lenke til kommentar
Er det flere som syns versus snart har utspilt sin rolle? Føler det ikke er like moro lenger. Taktikk har tatt over og har gjort spillet for seriøst. Var langt mer underholdende når alt var mer tilfeldig.

Hva mener du med "tilfeldig" ?

Personlig syns jeg fortsatt at Versus er kjempegøy, og at taktikker gjør det enda morsommere. Når man Survivor får horder på horder etter seg, 3 av lagkameratene ligger med Hunters over seg, og alt er opp til deg, er spillet episk!

Når man som Smoker drar en person tilbake, ut fra saferoom, med to Hunters klare til aksjon, er det også meget artig!

Så klart blir det kjedelig en gang i blant, men da tar det jammen ikke lang tid før spillet blir heftig igjen! :yes:

Lenke til kommentar

Kommer også litt an på lagene. I går så knuste vi det andre laget så det sang. 5100 poeng mot 300 på No Mercy. På siste bane var en survivor død og to andre røde, etter å ha brukt med-pack, i gangen fra safe-room. En kom levende fra taket, men det varte ikke lenge. På to av banene fikk vi til og med tank mot oss, men de andre overlevde ikke lenge nok til at vi fikk spille tank.

Så gøy!

Lenke til kommentar
Hva mener du med "tilfeldig" ?

Personlig syns jeg fortsatt at Versus er kjempegøy, og at taktikker gjør det enda morsommere. Når man Survivor får horder på horder etter seg, 3 av lagkameratene ligger med Hunters over seg, og alt er opp til deg, er spillet episk!

Når man som Smoker drar en person tilbake, ut fra saferoom, med to Hunters klare til aksjon, er det også meget artig!

Så klart blir det kjedelig en gang i blant, men da tar det jammen ikke lang tid før spillet blir heftig igjen! :yes:

Det jeg mener med tilfeldig er at du ikke har dette som regel hver gang; En boomer spyr på deg, to huntere hopper på to av dine, en smoker drar vekk den tredje. Den siste blir overveldet av zombier. Og slik går det.

Underholdingen i versus tidligere var at du som regel aldri visste hva som lå foran deg på grunn av uberegnelige mennesker.

edit: At det kan være lagene er godt mulig. Får prøve annet beite noe ganger.

Endret av TCi
Lenke til kommentar

Er en grunn til at jeg prøver helt håpløse ting i versus også, rett og slett for at jeg begynner og føle det samme som Tci( prøver og ikke gjøre de samme tingene hele tiden). Hvis man ikke gjør det på den og den måten så roper folk feil, har tatt meg selv også i det. Blir litt ille når man vet hvor infected står ga. den og den plassen er best.

Derfor håper jeg at de oppdateringene som kommer også kommer med nye "infected" kanskje osv. så vi får tilbake litt den nye og forvirrende spillinga=)

Men jeg liker generelt campaign bedre da.

TCi: Kan ikke vi dra en runde med Campaign i dag?

Lenke til kommentar

Det er VELDIG vanskelig og få eit vellykket angrep som du forklarte Tci, ettersom han som er spydd på skal lette klare og redde minst 1.

Når du kommer opp stigen (f.eks. på taket i No mercy) er det verre. Smoker drar vekk 1, boomer spyr på så mange som mulig og hunters tar resten.

Lenke til kommentar
TCi: Kan ikke vi dra en runde med Campaign i dag?

Jeg kan godt sende en invite. Skal spille med en jeg kjenner i ettermiddag. Rundt kl. 5.

Det er VELDIG vanskelig og få eit vellykket angrep som du forklarte Tci, ettersom han som er spydd på skal lette klare og redde minst 1.

Når du kommer opp stigen (f.eks. på taket i No mercy) er det verre. Smoker drar vekk 1, boomer spyr på så mange som mulig og hunters tar resten.

Det er ikke det at det er enkelt eller vanskelig. Bare det at jeg føler det ikke er like spennende lenger.

Lenke til kommentar

Jeg synes grafikken i L4D er fantastisk. Valve har virkelig forstått hvor viktig lys og farger er, og hvordan filmatiske effekter som film grain og vignetting kan forsterke gameplayet. Områdene er detaljerte og har en herlig atmosfære. Første gangen jeg ankom flyplassen i Dead Air var rett og slett "wow."

Endret av Tmrk
Lenke til kommentar
Jeg synes grafikken i L4D er fantastisk. Valve har virkelig forstått hvor viktig lys og farger er, og hvordan filmatiske effekter som film grain og vignetting kan forsterke gameplayet. Områdene er detaljerte og har en herlig atmosfære. Første plassen jeg ankom flyplassen i Dead Air var rett og slett "wow."

Spesielt

når flyet styrtet mot deg!

Lenke til kommentar
Helt merkeligt

Aha, tuller du med oss? "På min råe gamerpc".

Uansett, grafikken er grei den, blur-effekten er fin. Dessuten, grafikk er absolutt ikke alt! Og nei, hvis du ikke liker CO-OP, kan du like gjerne holde deg unna stort sett alle FPS online-spill.

Ja hvordan skal jeg beskrive min pc da? Den er jo bedre en din :p

Og der kom blur effekten som ble hatet så mye i Killzone 2 betaen og jeg synes Blur er digg, har blur i Crysis så :). Og nei jeg skal ikke slutte med online fps fordi mangen av dem er jeg alene mot mangen ;)

Endret av Toman85
Lenke til kommentar

Toman85 har en rå maskin.

Denne pcen kan dra Crysis Warhead med omtrent alle innstillingene i very high/enthusiast og 2-4 innstillinger på high/gamer i 1280x1024 og flyter veldig bra, sjeldent det er uspillbart ;)uspillbart ;)

Måtte bare.... Du har en god maskin, men det finnes folk med bedre her og. (Jeg snakker ikke om meg)

Og for å ikke gå helt OT: Noen som vet om det vil komme flere VS maps? synes det er kjedelig med bare to stk. For meg er det viktigere å få flere mapp enn flere våpen...

Endret av JFM
Lenke til kommentar

Jeg takler bare VS en eller to ganger om dagen fordi jeg gir så mye av meg sjøl til det :p men for all del det er dritkult. Det er den ultimate overlevelse testen. Til gjengjeld synes jeg Coop har noe helt spesielt fordi du får så himla sterk lagfølelse ut av det i på adv/exp når alt begynner å gå som smørt i en public gruppe.

Kan se for meg at folk går lei L4D som alt mulig annet. Men jeg tror også spillet har det som gjorde Diablo så gjenspillbart. Ulikt majoriteten av spilla som kommer ut i dag så tror jeg L4D kommer til å leve i mange år takket være den faktoren, for ikke snakke om når Valve begynner å rulle ut oppdateringer.

Endret av Aran
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...