Gå til innhold

Tråden om Left 4 Dead-spillene.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mine favoritter: Survivor quotes i L4D!

Louis - "If I go down, go on without me...actually, wait no...save my ass."

Zoey: "Oh look, Bill, your favorite! Stairs."

Bill: (etter å ha blitt helbredet av francis) "Thanks, that was great of you."

Francis: "Yeah, I'm pretty awsome!"

Zoey prompet i heisen! Jeg lo godt!

Francis: "I hate hospitals.......and doctors and lawyers..."

Bill: "Francis, is there anything you DON'T hate?"

Francis: "You know what I don't hate? I don't hate vests."

Zoey: "Game over man, Game over man!" (hun mobbet meg! hadde 3+ health igjen!!)

Francis synger '100 bottles of beer'.

Francis - "When I find that witch, I'll give her something to cry about."

Francis: "I'm gonna heal, but don't stare at my butt, ok?"

Hvem har flere quotes??

STEAM ID: niconude/SOLAT

Bill: "I might be dead soon" (eller noe slikt)

Francis: "Hey, look at the bright side: I'll still be handsome"

Hva med å gjøre denne tråden litt mer general Left 4 Dead og litt mindre snakk om private kamper? :)

Lenke til kommentar

Se der ja.

Hmm, altså, hvis man ser på alle de forskjellige våpnene i spillet, får man:

Shotgun

Auto Shotgun

Sniperrifle

Automat rifle

UZI

Single handgun

Double handgun

Kan også hende de mener at granatene er våpen, som det er 2 stk. av.

Tilsammen blir det 9 stk. Det er allikevel dumt av Valve å skrive 10 weapons, og ta med Single og double handgun som to forskjellige våpen.

Og, hvor er det siste våpenet? Har jeg glemt noe?

Lenke til kommentar
Se der ja.

Hmm, altså, hvis man ser på alle de forskjellige våpnene i spillet, får man:

Shotgun

Auto Shotgun

Sniperrifle

Automat rifle

UZI

Single handgun

Double handgun

Kan også hende de mener at granatene er våpen, som det er 2 stk. av.

Tilsammen blir det 9 stk. Det er allikevel dumt av Valve å skrive 10 weapons, og ta med Single og double handgun som to forskjellige våpen.

Og, hvor er det siste våpenet? Har jeg glemt noe?

Minigun?

Lenke til kommentar
Mener å ha lest på Steam-forumet eller noe at Valve hadde sagt noe om flammekaster eller noe annet. Håper på ett eller to mer "spennende" våpen enn de som allerede er i spillet.

Føler ikke at man trenger noe uber-våpen som en flammekaster. Har ingen problemer med våpenutvalget som er akkurat passe variert selv om jeg godt kunne tenkt meg en granatkaster med veldig begrenset ammunisjon og litt heavy reload tid. Å kanskje noen nye pistoler og byttet ut den jævla uzien.

Lenke til kommentar

Left 4 Dead versus er easy-mode med de rette spillerne. Hadde et ganske nice game i stad, vant vel alt som var :p

Meg, sverre, villanden og bung

EDIT: Appelsinbrus: Vi regga oss samme dag på diskusjon.no =D kewlt

Endret av WiSLE
Lenke til kommentar
Left 4 Dead versus er easy-mode med de rette spillerne. Hadde et ganske nice game i stad, vant vel allt som var :p

Så Sverre spilte likevel, vel vel Sverre. Er vi for feig til å møte mitt lag? Synd at jeg drar på jobb nå i 2 uker, var siste sjans ikveld :p

Lenke til kommentar
Left 4 Dead versus er easy-mode med de rette spillerne. Hadde et ganske nice game i stad, vant vel allt som var :p

Så Sverre spilte likevel, vel vel Sverre. Er vi for feig til å møte mitt lag? Synd at jeg drar på jobb nå i 2 uker, var siste sjans ikveld :p

Snakker om gamet du var med å bli eid i da =D Har ikke spilt siden, visste ikke at det var en l4d tråd =P heller ikke at l4d gruppen på steam hørte til diskusjon

Lenke til kommentar
Mener å ha lest på Steam-forumet eller noe at Valve hadde sagt noe om flammekaster eller noe annet. Håper på ett eller to mer "spennende" våpen enn de som allerede er i spillet.

Føler ikke at man trenger noe uber-våpen som en flammekaster. Har ingen problemer med våpenutvalget som er akkurat passe variert selv om jeg godt kunne tenkt meg en granatkaster med veldig begrenset ammunisjon og litt heavy reload tid. Å kanskje noen nye pistoler og byttet ut den jævla uzien.

Jeg er enig i at flammekaster kan være litt overkill, og bli misbrukt. Men f.eks. et melee-våpen, c4, bajonett osv kunne vært spennende. En slags decoy som tiltrekker seg zombier (en annen form for pipe bomb) over en viss tid, etc. Lufter bare ideer om hva som kunne vært spennende å se i spillet.

Lenke til kommentar

Snakker om gamet du var med å bli eid i da =D Har ikke spilt siden, visste ikke at det var en l4d tråd =P heller ikke at l4d gruppen på steam hørte til diskusjon

Med mange freshys går det ofte slik, men hadde hederlig innsats når det ble litt stabilitet selv om enkelte ikke var helt erfaren. Jeg glemmer aldri da jeg ble tatt av hunter rett utenfor startrommet, jeg lå med bena INN i det. Likevel skriker han ene "slik går det når du springer så langt unna", han sto inne i rommet 2 virituelle meter fra meg.

Lenke til kommentar

Visste jeg hadde sett Hylern et sted før, ja.

Det hadde vært moro med en flammekaster som hadde skikkelig lang stråle, som de hadde i 2. verdenskrig. Mange meter lang ildstråle. Men det hadde vært et helvete for teamet siden man hadde satt fyr på dem konstant.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Jeg er enig i at flammekaster kan være litt overkill, og bli misbrukt.

Neeeeei da! :!: Det er jo et skyt-alle-du-ser-hele-tida-by-the-hundreds-spill, så hadde jo vært drita moro med et litt... øh.. effektivt våpen.

Visste jeg hadde sett Hylern et sted før, ja.

Det hadde vært moro med en flammekaster som hadde skikkelig lang stråle, som de hadde i 2. verdenskrig. Mange meter lang ildstråle. Men det hadde vært et helvete for teamet siden man hadde satt fyr på dem konstant.

Heheh måtte ha brukt det feks i den der maisåkeren og i større områder.. Sånn sett hadde det vært moro med muligheten for å bære flere våpen, men da forsvinner jo også litt av moroa (og vitsen) med å ha pistoler med evig ammo..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...