Monsoon Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Kan nok trygt kalle det årets spill også. Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Må nesten si meg enig der. Veldig morsomt med skikkelig utfordring. Men legger lett merke til at det er Valve spill Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Velfortjent syns jeg. Mener det er årets coop-spill, ikke mange spill der ute som kan konkurere med coop-delen nei=) Lenke til kommentar
niconude Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) Mine favoritter: Survivor quotes i L4D! Louis - "If I go down, go on without me...actually, wait no...save my ass." Zoey: "Oh look, Bill, your favorite! Stairs." Bill: (etter å ha blitt helbredet av francis) "Thanks, that was great of you." Francis: "Yeah, I'm pretty awsome!" Zoey prompet i heisen! Jeg lo godt! Francis: "I hate hospitals.......and doctors and lawyers..." Bill: "Francis, is there anything you DON'T hate?" Francis: "You know what I don't hate? I don't hate vests." Zoey: "Game over man, Game over man!" (hun mobbet meg! hadde 3+ health igjen!!) Francis synger '100 bottles of beer'. Francis - "When I find that witch, I'll give her something to cry about." Francis: "I'm gonna heal, but don't stare at my butt, ok?" Hvem har flere quotes?? STEAM ID: niconude/SOLAT Endret 1. desember 2008 av niconude Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Francis digger jeg, han er gjennomført rå Lenke til kommentar
Sverre. Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Tenkte eg skulle hive opp ein versus server nå, vist noken er interesert. Alle er velkomne. (add angelene) Lenke til kommentar
AncientLooper Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) Tenkte eg skulle hive opp ein versus server nå, vist noken er interesert. Alle er velkomne. (add angelene) Blir vel med jeg Heter LooperNor på Steam også. Endret 1. desember 2008 av LooperNor Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 1. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2008 Jeg er med. Lenke til kommentar
oyvind092 Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Im in --FHS-- [Justice] på steam forresten... Lenke til kommentar
hbrn Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Kaster meg med jeg også; Slick Rej(quidnano) Lenke til kommentar
Makaakaaa Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 En knall morsom runde vi hadde nå! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) Var gøy ja. "Stikk fra meg! Stikk fra meg!..... Ok da!" Endret 1. desember 2008 av Villanden Lenke til kommentar
Makaakaaa Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 :!: Jeg lå jo nede, hordene kom. Dere hadde is i magen, jeg har ALDRI is i magen. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Francis hater mye ja..."I hate vans" Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Jepp, var morsomt. Men synes det er vanskelig.. Er andre gang jeg spiller online, så sliter litt Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) Jepp, var morsomt.Men synes det er vanskelig.. Er andre gang jeg spiller online, så sliter litt Jeg tippet at det var din tredje gang ;D Men gjorde deg ikke helt bort da, var gøy uansett. I tillegg hadde jeg en god unnskyldning for å tape da Endret 1. desember 2008 av Hyrlen Lenke til kommentar
appelsinbrus Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Menneh.. en liten ting jeg spør om, som sikkert er spurt om flere ganger før, men my sorry ass gidder ikke lese gjennom sekstito effin sider; hvor blir det av alle de nye våpnene det var sånt skryt om? Lenke til kommentar
Makaakaaa Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Visste ikke at det har vært snakk om nye våpen? Hvor har du det fra? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Menneh.. en liten ting jeg spør om, som sikkert er spurt om flere ganger før, men my sorry ass gidder ikke lese gjennom sekstito effin sider; hvor blir det av alle de nye våpnene det var sånt skryt om? Tror spillet blir ute en liten stund til ja=) Men de kommer med oppdateringer ja, men ikke 2-3 uker etter slipp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå