Gå til innhold

Tråden om Left 4 Dead-spillene.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde en merkelig opplevelse på No Mercy finalen i VS i går. En pipebomb hadde tatt alle zombiene og vi klatra ut i heisjakta etter å ha skutt ned hele infected laget. Plutselig begynte folka våres å le. Starta med Zoey, så Francis'en min, og så de to andre. De lo hele veien opp stigene til toppen.

 

Blei så tatt på senga at jeg lo også ;)

Lenke til kommentar

Jeg synes Zoey, Francis, Bill og Louis sier mye morsomt:)

 

Etter en helg på fjellet var det godt å komme hjem til litt left 4 dead i går. Vi hadde fokus på archievements. Skaffet meg stand tall, man vs tank og crowned. Vi spilte på easy, men fikk overraskende hard kamp!

 

Blir mer spilling etter jobb:)

Lenke til kommentar
Plager meg veldig at gamer.no sin l4d gruppe er så stor at man ikke kan invitere spillere fra gruppen, når man er inne i spillet selv.

Du kan vel det. Bare å få opp Steam (standard shift+tab) og gå til vennelisten din. Der ligger alle under gruppene du ligger i.

 

Nope, gruppen er for stor nå. Får ikke invitert, i ogmed at man må klikke på "View all members", og da funker det ikke å invite hver person.

Lenke til kommentar
Plager meg veldig at gamer.no sin l4d gruppe er så stor at man ikke kan invitere spillere fra gruppen, når man er inne i spillet selv.

 

Det er så utrolig kjipt. Skjønner ikke hvorfor Valve ikke kan endre på dette. Btw, du er Toffen right?

 

tomalicious her ;o

Det stemmer =>

 

Edit: halla gutta :D

Endret av Sadfez
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...