Gå til innhold

Tråden om Left 4 Dead-spillene.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe.

Jeg vet ikke hva som skal stå i cfg'n fordi han bare sendte sin til meg.

Det virka iallfall.

Klarte levelen der man er på taket, vant ved at en tank slo meg inn i helikopteret :)

Jepp, helt borte.

Spilt nesten hele kapittel 2.

Eller hva dere kaller det.

Null laggspikes.

Endret av .Butthead.
Lenke til kommentar
Plager meg veldig at gamer.no sin l4d gruppe er så stor at man ikke kan invitere spillere fra gruppen, når man er inne i spillet selv.

Det er så utrolig kjipt. Skjønner ikke hvorfor Valve ikke kan endre på dette. Btw, du er Toffen right?

tomalicious her ;o

Lenke til kommentar
Plager meg veldig at gamer.no sin l4d gruppe er så stor at man ikke kan invitere spillere fra gruppen, når man er inne i spillet selv.

Det er så utrolig kjipt. Skjønner ikke hvorfor Valve ikke kan endre på dette. Btw, du er Toffen right?

tomalicious her ;o

ohh så søt..... gruppeklem ! :D

Lenke til kommentar

Du kan vel det. Bare å få opp Steam (standard shift+tab) og gå til vennelisten din. Der ligger alle under gruppene du ligger i.

Lenke til kommentar

Hadde en merkelig opplevelse på No Mercy finalen i VS i går. En pipebomb hadde tatt alle zombiene og vi klatra ut i heisjakta etter å ha skutt ned hele infected laget. Plutselig begynte folka våres å le. Starta med Zoey, så Francis'en min, og så de to andre. De lo hele veien opp stigene til toppen.

Blei så tatt på senga at jeg lo også ;)

Lenke til kommentar

Jeg synes Zoey, Francis, Bill og Louis sier mye morsomt:)

Etter en helg på fjellet var det godt å komme hjem til litt left 4 dead i går. Vi hadde fokus på archievements. Skaffet meg stand tall, man vs tank og crowned. Vi spilte på easy, men fikk overraskende hard kamp!

Blir mer spilling etter jobb:)

Lenke til kommentar

Du kan vel det. Bare å få opp Steam (standard shift+tab) og gå til vennelisten din. Der ligger alle under gruppene du ligger i.

Nope, gruppen er for stor nå. Får ikke invitert, i ogmed at man må klikke på "View all members", og da funker det ikke å invite hver person.

Lenke til kommentar

tomalicious her ;o

Det stemmer =>

Edit: halla gutta :D

Endret av Sadfez
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...