.Butthead. Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Har en kompis som hadde samme problem. Han sier at han har fått fikset det. Altså, du går inn her. C:\Games\Steam\steamapps\common\left 4 dead\left4dead\cfg Så skulle du lage ei cfg fil og noe greier.. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 30. november 2008 Forfatter Del Skrevet 30. november 2008 Har en kompis som hadde samme problem.Han sier at han har fått fikset det. Altså, du går inn her. C:\Games\Steam\steamapps\common\left 4 dead\left4dead\cfg Så skulle du lage ei cfg fil og noe greier.. Wow, den løsningen virket bra! Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 (endret) Hehe. Jeg vet ikke hva som skal stå i cfg'n fordi han bare sendte sin til meg. Det virka iallfall. Klarte levelen der man er på taket, vant ved at en tank slo meg inn i helikopteret Jepp, helt borte. Spilt nesten hele kapittel 2. Eller hva dere kaller det. Null laggspikes. Endret 1. desember 2008 av .Butthead. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Morsom versus tidligere med forumfolket. Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Plager meg veldig at gamer.no sin l4d gruppe er så stor at man ikke kan invitere spillere fra gruppen, når man er inne i spillet selv. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Plager meg veldig at gamer.no sin l4d gruppe er så stor at man ikke kan invitere spillere fra gruppen, når man er inne i spillet selv. Det er så utrolig kjipt. Skjønner ikke hvorfor Valve ikke kan endre på dette. Btw, du er Toffen right? tomalicious her ;o Lenke til kommentar
mesteryoda Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Plager meg veldig at gamer.no sin l4d gruppe er så stor at man ikke kan invitere spillere fra gruppen, når man er inne i spillet selv. Det er så utrolig kjipt. Skjønner ikke hvorfor Valve ikke kan endre på dette. Btw, du er Toffen right? tomalicious her ;o ohh så søt..... gruppeklem ! Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 hahha! ANIMAL her gruppeklem indeed! Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 tan crew represent:) Game i morgen kveld fosho! Lenke til kommentar
TCi Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Plager meg veldig at gamer.no sin l4d gruppe er så stor at man ikke kan invitere spillere fra gruppen, når man er inne i spillet selv. Du kan vel det. Bare å få opp Steam (standard shift+tab) og gå til vennelisten din. Der ligger alle under gruppene du ligger i. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Kan noen gi meg en god forklaring på hvorfor jeg ikke får opp Group-servers, må være en bug siden jeg får det opp en av hundre ganger? Å ja jeg er medlem i diverse left4dead grupper. Lenke til kommentar
Monsoon Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Hadde en merkelig opplevelse på No Mercy finalen i VS i går. En pipebomb hadde tatt alle zombiene og vi klatra ut i heisjakta etter å ha skutt ned hele infected laget. Plutselig begynte folka våres å le. Starta med Zoey, så Francis'en min, og så de to andre. De lo hele veien opp stigene til toppen. Blei så tatt på senga at jeg lo også Lenke til kommentar
TCi Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Har vel sin logiske forklaring. Du kan få de til å le ved å holde inne Z (tror jeg) og velge laugh. Lenke til kommentar
Monsoon Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Joda, men jeg brukte ikke det på min sjøl om min lo. Kan godt hende de andre gjorde det. Lenke til kommentar
niconude Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Jeg synes Zoey, Francis, Bill og Louis sier mye morsomt:) Etter en helg på fjellet var det godt å komme hjem til litt left 4 dead i går. Vi hadde fokus på archievements. Skaffet meg stand tall, man vs tank og crowned. Vi spilte på easy, men fikk overraskende hard kamp! Blir mer spilling etter jobb:) Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Plager meg veldig at gamer.no sin l4d gruppe er så stor at man ikke kan invitere spillere fra gruppen, når man er inne i spillet selv. Du kan vel det. Bare å få opp Steam (standard shift+tab) og gå til vennelisten din. Der ligger alle under gruppene du ligger i. Nope, gruppen er for stor nå. Får ikke invitert, i ogmed at man må klikke på "View all members", og da funker det ikke å invite hver person. Lenke til kommentar
Arthemax Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Henvisning til HL2 anyone? Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) Plager meg veldig at gamer.no sin l4d gruppe er så stor at man ikke kan invitere spillere fra gruppen, når man er inne i spillet selv. Det er så utrolig kjipt. Skjønner ikke hvorfor Valve ikke kan endre på dette. Btw, du er Toffen right? tomalicious her ;o Det stemmer => Edit: halla gutta Endret 1. desember 2008 av Sadfez Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Left 4 Dead er månedens spill i November ifølge IGN.com Les det her Ikke et stort sjokk vel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå