Gå til innhold

Tråden om Left 4 Dead-spillene.

Anbefalte innlegg

Veldig frekk og påståelig du skulle være i kveld da sverre.

Trenger vel ikke begrense dere til lag her inne.

Og må nesten si meg enig med Zeke, da høres ut som at du prøver å få det til å se ut som at det er han og JFM som ikke er enig med deg bare.

Det å true med å slutte å hoste, minner mer om unger som ikke tåler at folk ikke er enige med dem, kler deg ikke spesielt.

Sikkert fint at dere har det gøy med å slakte randoms uten kamp, men greit å vise forståelse for at folk ønsker gjevne lag om de skal være med dere å spille.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Quote zeke: "Ja, det skulle dere. Jeg har ikke noe imot at dere er 4 stk som er et team, men dere kan da heller finne andre teams å spille mot. Ellers blir det som når jeg spiller 1.6 med klanen og eier andre lag som ikke er like rutinerte som oss, eller mot 5 randoms uten taktikker, som gjerne aldri har spillt med hverandre. Det er rett og slett kjedelig, og hvis dere har som mål å bli bedre, hjelper det lite å spille mot urutinerte folk."

Er ingen her inne som vil spille lag mot lag, så der har du det Brelett.

Har forresten fått god respons fra mange her inne eg har spillt mot, du trenger ikkje og trekke inn alle fordi DU mener det Zeke.

Rart med det. Men jeg ser ikke det som JFM spurte om. Jeg ser ikke settninga som sier: Sverre, slutt å host server!

Endret av stiff-leet
Lenke til kommentar

Altså, jeg må bare skyte inn:

Vi slakter ikke randoms, i det hele tatt. Vi vinner, som Sverre har nevnt tidligere, halvparten av "kampene".

Vi er interessert i å spille som et lag, gjerne mot et annet lag. Problemet er jo det, at det ikke finnes så veldig mange andre lag her inne. Har fått tilbud fra noen få, og jeg / vi spiller gjerne mot dere.

At vi da inviterer dere som kanskje ikke er en del av et lag, burde dere heller være litt takknemlige for. Sverre hoster games uten antydning til lagg, og alle er velkomne.

Lenke til kommentar
Rart med det. Men jeg ser ikke det som JFM spurte om. Jeg ser ikke settninga som sier: Sverre, slutt å host server!

Det er ingen som har bedt Sverre slutte å hoste server. Poenget er, at det er vanskelig å finne gode servere, spesielt public. Sverre hoster minst 1 game om dagen, for alle brukerne her inne. Det er 100% laggfritt, og god stemning.

Så, SVERRE hoster game, fordi SVERREs lag skal spille = Sverre bestemmer.

Sverre velger å la alle være med, og hva er takken? Jo, det er sutring, og et styr uten like fordi folk har fått det for seg at vi er urettferdige, eller ekstremt flinke i L4D. Det er ikke fakta i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Det er ingen som har bedt Sverre slutte å hoste server. Poenget er, at det er vanskelig å finne gode servere, spesielt public. Sverre hoster minst 1 game om dagen, for alle brukerne her inne. Det er 100% laggfritt, og god stemning.

Sverre velger å la alle være med, og hva er takken? Jo, det er sutring, og et styr uten like fordi folk har fått det for seg at vi er urettferdige, eller ekstremt flinke i L4D. Det er ikke fakta i det hele tatt.

Her prøver me og spille og ha det gøy. Me vinner ikkje alltid faktisk bare halvparten av gangene. Eg hoster og inviter alle her, slik at dere skal slippe og spille med random cs kids.

Men det skal eg slutte med, vist det er det dere ønsker.

:D

Og se litt på denne:

Endret av JFM
Lenke til kommentar

Betyr ikke at han skal være en jævla douche for det.

Det er faktisk jævlig kjedelig å spille mot folk som på liv og død skal være på lag, for da eier de motstanderne. Det er noe som heter dårlige vinnere og, og det er bl.a. de som ikke klarer å skulle tape.

Lenke til kommentar

OK, jeg sier det èn gang til; Vi eier ingen! Vi er faktisk ikke så gode! Vi roper "hunter på meg", eller "smoker har meg", eller "TAAAANK". Vi eier ingen!

Vi taper halvparten av "kampene", det har jeg også nevnt tidligere.

Nei, det betyr ikke at han skal være en "jævla douche". Det betyr forøvrig heller ikke at dere skal stille krav til hvordan han velger å spille dette spillet, på hans server! Det er ingen som tvinger dere til å spille på hans server, overhodet!

Lenke til kommentar

Her prøver me og spille og ha det gøy. Me vinner ikkje alltid faktisk bare halvparten av gangene. Eg hoster og inviter alle her, slik at dere skal slippe og spille med random cs kids.

Men det skal eg slutte med, vist det er det dere ønsker.

:D

Og se litt på denne:

For det første: Hø?

Jeg skjønner ikke helt hva du vil frem til. Det er ingen som har bedt Sverre slutte å hoste servere. Han velger å nevne at han godt kan slutte med det, fordi de som blir invitert sutrer, fremfor å si "Takk for at du bruker tid på å hoste et laggfritt game til folk du ikke kjenner!".

EDIT: Etter å ha studert de mange quotene dine, tror jeg at jeg fattet poenget.

"Han hoster game for alle brukerne her inne", kontra "Fordi laget hans skal spille". La det først være sagt at alle i laget til Sverre er brukere her inne. Deretter vil jeg påpeke at målet mitt med "han hoster game for alle brukerne her inne", var ment som en påminnelse på at alle er velkomne!

Endret av BungieMan
Lenke til kommentar
OK, jeg sier det èn gang til; Vi eier ingen! Vi er faktisk ikke så gode! Vi roper "hunter på meg", eller "smoker har meg", eller "TAAAANK". Vi eier ingen!

Vi taper halvparten av "kampene", det har jeg også nevnt tidligere.

Nei, det betyr ikke at han skal være en "jævla douche". Det betyr forøvrig heller ikke at dere skal stille krav til hvordan han velger å spille dette spillet, på hans server! Det er ingen som tvinger dere til å spille på hans server, overhodet!

Nå var det vel heller ikke noe krav det var snakk om, men enkelte tar det jo så evig personlig at noen ønsker å bryte opp laget deres.

Lenke til kommentar
Nå var det vel heller ikke noe krav det var snakk om, men enkelte tar det jo så evig personlig at noen ønsker å bryte opp laget deres.

Hvem tar det personlig? Hvis jeg har gitt det inntrykket, mener jeg det ikke.

Hør her, vi sier: Nei, vi vil ikke dele opp laget. Vi spiller som et lag, og vil fortsette med det.".

Svaret vi ofte får slengt i trynet: "Åååh herregud, noobs! Feiginger! Det er faen ikke mye kult å vinne mot 4 randoms når dere spiller på lag!".

Poenget er:

Sverre hoster game, og velger på eget initiativ å invitere folk herfra. Det mange av folkene gjør, fremfor å bare lukke invitasjonsvinduet, er å gå inn i lobbyen, for å sutre. Det er ikke riktig!

Dere klager på spillemetoden til hosteren av serveren.

Ja, men det har jo ingenting med serveren å gjøre. Det er jo bare fint at han hoster en server....

Så vær takknemlig, å godta at han, som faktisk bruker tid på å invitere, hoste, osv., velger å spille med et fast lag!

Endret av BungieMan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...