Cortinarius rubellus Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Ja, du velger bare "play with friends" da får du opp de som er på steam-lista som spiller. Lenke til kommentar
DuTTZi Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Noen som er med å spille senere i kveld, med mic? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 (endret) Jeg er med. Bare post id-en deres. Min er: _TCi Sjekk Steam-tråden i PC-forumet her for flere ID-er. Skal prøve å samle en del der. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1032026 Endret 7. november 2008 av TCi Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Hvordan får jeg aktivert demoen? har nettopp forhåndsbestilt Lenke til kommentar
TCi Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Last den ned her: http://store.steampowered.com/app/530/ Lenke til kommentar
probin Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 er det noen andre enn meg som sliter å få spilt nå?.. nettopp kjøpt det, kommer F ikke inn -.-.. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Bare vær tålmodig. Av og til tar det opp til 10 minutter eller mer. Egentlig greiest å logge av og logge inn igjen i en ny lobby, Lenke til kommentar
probin Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Det er greit!!.. men.. jeg kommer inn på spillet en gang.. får melding "This game is crrently unavailable. Please try again at another time" :S.. skjer for noe? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 (endret) Restart Steam. Og spiller du egentlig demoen? Sikker på at du ikke prøver å spille fullversjonen? Når kan vi avtale en tid for å spille her på forumet da? Kanskje om en times tid? kl. 9? Endret 7. november 2008 av TCi Lenke til kommentar
probin Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 ja... spiller demoen! eller, prøver iallefall. til og med lovlig!! får prøve ut ting jeg da:) Lenke til kommentar
probin Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Har dere fått produktkey som dere måtte aktivere???? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Nei, trenger ikke det på Steam. Folk som har hatt problemer har derimot valgt å aktivere produktet for å få det i gang. Kanskje verdt et forsøk. PS: Bedre å redigere posten istedet for å dobbeltposte. Lenke til kommentar
probin Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 hmmm.. for å aktivere produktet, må jeg ha key da. og den finner jeg ikke :S.. hmmmsi! plagsomt!!! sorry dobbeltposting. gikk litt for fort unna her Lenke til kommentar
TCi Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 (endret) Du trenger ikke aktivere produktet i seg selv. Bare velge aktiver produkt. Slik at systemet oppdaterer seg. Kan være nødvendig å gjenta prosessen en del ganger. Du kan også prøve å lukke Steam og slette clientregistry.blob som ligger i roten av Steam-katalogien din og så logge på igjen. Dette vil oppdatere din lokale profil og endre content serveren. edit: Jeg skal spille L4D nå. Gjerne legg meg til om dere vil spille sammen med meg. Steam ID finner du her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1032026 Endret 7. november 2008 av TCi Lenke til kommentar
VgRD Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Da var det kjøpt gitt. Merklig hvor mye ett forum har å si på om jeg skal kjøpe ett spill eller ikke:) Noen som har noen morsomme hitorier fra spillet å fortelle mens demoen kommer:) Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Kan godt være med å spille nå. Gidder ikke å poste i den andre tråden siden jeg bare låner an acc av en kamerat. Heter pinoyplayer2. Lenke til kommentar
zennox Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Noen som gidder poste noen bilder? Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Steam IDen min skal være PantZman. Jeg er på jobb til kl 23:00 (+ hjemreisen) men bare legg meg til så kommer jeg. Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Hva med å gjøre denne tråden til "Den store L4D tråden?" ellers så har alt gått delvis OT... Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Synd dollaren ikke er 5.2 nå. Nåja, 300~ er ikke så ille. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå