Gå til innhold

Tråden om Left 4 Dead-spillene.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er vel et ønske om gjevne lag. om dere 4 er veldig overlegne, kunne det kanskje vært en ide å gått 2 på hvert lag.

Men om dere får folk med på å spille mot dere, og dere finner det gøy å slakte, er det jo ingen som kan hindre dere i dette.

QFT

 

Definer, skjerpa seg litt?

Steam voice chat funker fint.

Dere rusher ikke så mye som dere gjorde en stund. Dette kan være siden det bare er 3 av dere på laget nå (+en "random").

 

Og ingame chat suger tisselur...

Endret av JFM
Lenke til kommentar
Definer, skjerpa seg litt?

Steam voice chat funker fint.

Dere rusher ikke så mye som dere gjorde en stund. Dette kan være siden det bare er 3 av dere på laget nå (+en "random").

 

Og ingame chat suger tisselur...

Jeg skjønner det ikke, folk som rusher er jo ti ganger enklere å ta ut. Selvfølgelig er det alltid en som kommer igjennom, men vet boomeren hva han gjør og smokeren det samme er det null problem. Så kan hunterene plukke ut resten. Å spekulere i spawntid, og vente infected ut er noe annet om man spiller mot dårlig motstand. Men om infected holder seg i live før safe house-run da får de hvertfall ikke alle frem.

Lenke til kommentar

Det kalles taktikk din noob, vist du spiller for og tape så kan du ha det så godt.

 

Det er forresten absolut IKKJE morsomere med random teams, når du spiller med venner. Du har kanskje ikkje prøvd det, Sux2beu. La oss spille som me vil, og slutt å syte så jævlig.

Endret av Sverre.
Lenke til kommentar
Det kalles taktikk din noob, vist du spiller for og tape så kan du ha det så godt.

 

Det er forresten absolut IKKJE morsomere med random teams, når du spiller med venner. Du har kanskje ikkje prøvd det, Sux2beu. La oss spille som me vil, og slutt å syte så jævlig.

 

Det er morsomt å spille med venner på samme server. Man trenger ikke nødvendigvis å være på lag.

 

 

Hilsen en som har prøvd begge deler

 

PS: Jeg spiller verken for å tape eller vinne. Jeg spiller for å ha nå e gjøre om dagen. Er morsommere å spille enn å sitte å se i veggen

Lenke til kommentar
Predefined lag mot fire randoms - da er det knapt noe å være stolt av.

Så skaff deg et lag, så spiller vi gladelig. Er det bedre at vi dropper å invitere "randoms" ?

 

Ja, det skulle dere. Jeg har ikke noe imot at dere er 4 stk som er et team, men dere kan da heller finne andre teams å spille mot. Ellers blir det som når jeg spiller 1.6 med klanen og eier andre lag som ikke er like rutinerte som oss, eller mot 5 randoms uten taktikker, som gjerne aldri har spillt med hverandre. Det er rett og slett kjedelig, og hvis dere har som mål å bli bedre, hjelper det lite å spille mot urutinerte folk.

 

Ja, det handler om å vinne, men jeg syntes det er mye gøyere å vinne mot motstand, og ikke late som man er kjempegod fordi man er 4 stk som begynner å få litt taktikker, og nesten bare spiller mot folk som ofte aldri har spillt med hverandre.

 

Det er heller ikke så vanskelig å finne andre lag å spille mot, hvis man bare leter litt.

 

Jeg mener også at når dere er fire, og skal spille versus og inviterer alle på vennelistene deres, så motiverer dere til at dere skal spille mot fire tilfeldige, og da kan både dere og jeg være enig i at sannsynligheten er stor for at dere som et lag, kommer til å eie disse fire tilfeldige. Derfor mener jeg at hvis dere først gjør dette, kan dere være rettferdige nok til å danne blandete lag.

 

Altså, spill som et lag, mot andre rutinerte lag, eller vær rettferdig, og voksen nok til å tørre å dele dere og spille med tilfeldige lag når dere er ute etter å spille mot fire tilfeldige.

 

EDIT:

Har selv prøvd begge deler. Det er gøyere og spille på lag, det er min meining, driter i kva du meiner.

 

Syns det er gøyere og vinne, enn og knusest eg, men men..

 

Ja, jeg og, men som sagt, det er ikke noe prestasjon å vinne når man er et rutinert lag (eller litt rutinert, spillt sammen en del da), og bare spiller mot folk som dere på forhånd vet at ikke har taktikker.

 

Det blir som om du skryter av å klare en kampanje på easy, mens jeg mener at du kan vente til du klarer en på expert.

Endret av _Zeke
Lenke til kommentar
Her prøver me og spille og ha det gøy. Me vinner ikkje alltid faktisk bare halvparten av gangene. Eg hoster og inviter alle her, slik at dere skal slippe og spille med random cs kids.

 

Men det skal eg slutte med, vist det er det dere ønsker.

Quote den som har bedt deg slutte å hoste!!!
Lenke til kommentar

Quote zeke: "Ja, det skulle dere. Jeg har ikke noe imot at dere er 4 stk som er et team, men dere kan da heller finne andre teams å spille mot. Ellers blir det som når jeg spiller 1.6 med klanen og eier andre lag som ikke er like rutinerte som oss, eller mot 5 randoms uten taktikker, som gjerne aldri har spillt med hverandre. Det er rett og slett kjedelig, og hvis dere har som mål å bli bedre, hjelper det lite å spille mot urutinerte folk."

 

Er ingen her inne som vil spille lag mot lag, så der har du det Brelett.

 

Har forresten fått god respons fra mange her inne eg har spillt mot, du trenger ikkje og trekke inn alle fordi DU mener det Zeke.

Endret av Sverre.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...