Arthemax Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Offtopic: Er det flere som har et problem med denne tråden i "Mine Innlegg" ? Hos meg står det at det alltid er nye innlegg her inne, nemlig. Problem og problem, jeg følger såpass med at jeg er klar over når den faker nytt innlegg, men ja, det samme skjer her, og det er kun snakk om denne tråden. Grunnen er vel at den har blitt flyttet fra en forumkategori til en annen. Jeg la ihvertfall merke til det rett etter at den ble flyttet. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Etter å ha spilt litt versus i det siste kjennes det ut som at spillet virkelig har endret seg. I begynnelsen husker jeg det var rått fordi det var ikke alle som var helt sikker på hva de skulle gjøre. Enkelte kunne finne på å bli stående på samme plass lenge. Nå har det blitt mer rutine, og mange løper gjennom banen uten å snu seg. Kjedet meg faktisk når jeg spilte i går. Tror ikke Versus har den samme levetiden som andre multiplayerspill fra Valve. Men jeg har fortsatt tilgode å spille gjennom en kampanje på expert. Noen som blir med ut på ettermiddagen? Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Er med på expert. Angående versus synes jeg det er litt langdrygt. Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Versus er heftig som infected, med godt samarbeid. Lenke til kommentar
Sverre. Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Utrolig heftig som infected, husker enno den gangen me vant som infected før survivors var komt ned den først trappa på No mercy chapter 2. Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Det kan være dødskjedelig òg - dø, spawne, dø, spawne.. Lenke til kommentar
Sverre. Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Det kan være dødskjedelig òg - dø, spawne, dø, spawne.. Det er din feil, ikkje spelet... Lenke til kommentar
genesis Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 (endret) . Endret 3. januar 2014 av genesis Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Det kan være dødskjedelig òg - dø, spawne, dø, spawne.. Det er din feil, ikkje spelet... Ja, det er også min feil at folk ikke tør å ha vilkårlige lag. Nek. Lenke til kommentar
pxK Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Noen andre som føler at left 4 dead har blitt litt kjedelig? (med unntak av spilling med kompiser og vis alle har mic) Det var extremt gøy når den nettop kom ut men nå har det jo blitt "rush og spill fortest mulig", altså veldig standariset. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Spiller bare L4D med venner jeg. Kjempegøy på LAN-party Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 (endret) noen som er med på en campaign nå eller? advanced eller expert. har ikke prøvd andre enn no mercy og blood harvest, så er litt gira på å prøve en av de andre. kom på L4d gamerforum-gruppa chatten for å avtale nærmere Endret 29. november 2008 av Villanden Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Det var extremt gøy når den nettop kom ut men nå har det jo blitt "rush og spill fortest mulig", altså veldig standariset. Som sagt er jeg enig i det. Håper nytt content fikser det. Hadde jo vært arti med en arena-mode, der det rett og slett handler om å holde seg i live lengst. Noe som Zombie Panic.. Lenke til kommentar
Makaakaaa Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Det kan være dødskjedelig òg - dø, spawne, dø, spawne.. Det er din feil, ikkje spelet... Ja, det er også min feil at folk ikke tør å ha vilkårlige lag. Nek. Spar meg / oss. Jeg og Sverre, samt et par andre spiller som et lag. Vi sitter på Ventrilo, og spiller dette LAGspillet, som et LAG. Nek. Og det at du ikke klarer å spille zombie, har ingen verdens ting med spillet å gjøre. Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Predefined lag mot fire randoms - da er det knapt noe å være stolt av. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Er litt kjedelig når man spiller mot rutinerte lag ja. Men er vel ikke vits å skylde på noen. Spillet handler jo om samarbeid, så om noen tar det seriøst kan man jo ikke syte.. Lenke til kommentar
Makaakaaa Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Predefined lag mot fire randoms - da er det knapt noe å være stolt av. Så skaff deg et lag, så spiller vi gladelig. Er det bedre at vi dropper å invitere "randoms" ? Lenke til kommentar
Sverre. Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 (endret) Predefined lag mot fire randoms - da er det knapt noe å være stolt av. Spillet er basert på teamplay, helst med venner og kjente. Skulle tenkt deg om før du kjøpte spillet, og ikkje klage på andre som spiller med venner og har det jævlig gøy. Endret 29. november 2008 av Sverre. Lenke til kommentar
Sverre. Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Mangler eit par folk til versus atm, alle er velkommen til og være med. (add angelene) Lenke til kommentar
JFM Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 (endret) Predefined lag mot fire randoms - da er det knapt noe å være stolt av. Spillet er basert på teamplay, helst med venner og kjente. Skulle tenkt deg om før du kjøpte spillet, og ikkje klage på andre som spiller med venner og har det jævlig gøy. Jeg synes at campaign er best å spille med venner og ha et skikkelig sammarbeid. Versus er best om det er 8 stk (helst alle herfra) og random teams. I tillegg hadde det vært ekstra gøy om alle 8 spillerne i en VS var inne i SAMME vt rom... Jeg spilte en gang sånn. Vi var vel 6 spillere inne på samme VT rom (eller egentlig mumble). Har ikke spilt en morsommere vs runde noen ganger Edit: Det er derfor jeg ikke gidder spille vs med BungCAKE, Sverre, Frusciante og srednA Edit2: Så på Stiffy litt nå (vi er brødre). Ser ut som de jeg nevnte her har skjerpa seg litt... Endret 30. november 2008 av JFM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå