lain Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 25 treff? Står de under og venter på deg? Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Jeg satt opp en lobby nå for å spille Blood Harvest på Expert. Noen andre som er med? Lenke til kommentar
Sverre. Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Jeg satt opp en lobby nå for å spille Blood Harvest på Expert. Noen andre som er med? Im in Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 25 treff? Står de under og venter på deg? Fulgte dem noen steder da. Men jeg å en smoker samarbeidet, han trakk, når de kom for å redde var det enkelt for meg og spraye 2-4 av dem. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 ME 2 Lenke til kommentar
Arthemax Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 25 treff? Står de under og venter på deg? Det er jo litt vanskelig å avansere raskt når man blir spraya med gørr i tide og utide, kan jeg tro. Og han følger jo etter dem. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Hehe, fantastisk morsom den siste runden med meg, Guling, Erik og Anthropod på Blood Harvest på expert! Følte vi gjorde det bra. Klarte jo alle kapitlene på første forsøk, selv om to stk døde når vi skulle inn i bilen! Meg og Anthropod måtte bare forlate dere. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Noen her som blir med å spille på Expert nå? Lenke til kommentar
AncientLooper Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Noen her som blir med å spille på Expert nå? Jeg er med. LooperNor heter jeg på steam... Lenke til kommentar
kenzuke Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Noen av dere som er keen på en L4D versus-server dedikert for Gamer.nos forumbrukere? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Prøvde flere ganger kenzuke, men kom ikke inn:S Hørte fra flere i dag at det er et problem:( Lenke til kommentar
JFM Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Noen av dere som er keen på en L4D versus-server dedikert for Gamer.nos forumbrukere? Jeg er Lenke til kommentar
kenzuke Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Da gjør dere det feil Hadde to kompisser som spillte på den i hele går kveld... ^^ Velvel, serversystemet til L4D er litt sært, men hvis jeg fyrer opp denne serveren for gamer.no, så legger jeg ved en detaljert manual xD Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Hadde vært dødskult=) Jeg kommer til og leie en på mandag, og den også blir til brukt for gruppen når den ikke er opptatt. Så da kan vi ha 2 gamer.no servere:D Lenke til kommentar
detvarvondtdet Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Det hadde vært kjempeartig med en gamer.no server.. Jeg spiller mye L4D om dagen og hadde vært gøy med noen flere norske å spille med.. Lenke til kommentar
kenzuke Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 (endret) Kommer til å lage en egen tråd på dette i løpet av helga da Mest sannsynlig etter jobb i dag, om jeg får tid. Edit: Serveren var jo mer eller mindre klar, så jeg lagde tråden nu. Du finner tråden HER. Skriv i den hvis det er noen problemer eller uklarheter Endret 28. november 2008 av kenzuke Lenke til kommentar
Xp3ri3nZ Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 lasta det ned tidligere i uken fra piratbx, så nå har eg funnet ut at eg skal kjøpe det, virka fett på mp. Bruker dere mic nå dere spiller? Er det mangen norske servere ute å kjører? Lenke til kommentar
kenzuke Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Verdt pengene er det, spesiellt om du spiller igjennom campaign med en gjeng i samme rom:) Mic er vel et must, vil jeg si ... Vi har jo denne serveren da Lenke til kommentar
Makaakaaa Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Offtopic: Er det flere som har et problem med denne tråden i "Mine Innlegg" ? Hos meg står det at det alltid er nye innlegg her inne, nemlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå