Gå til innhold

Tråden om Left 4 Dead-spillene.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette spillet har noen av tidenes mest idiotiske spillere!!!!!

Spiller et par runder i versus, ber noen komme og sette opp en felle for survivors der de har våpnene sine, så blir det iverksatt en stemmerunde for å kaste meg ut, på grunnlag av at jeg er afk. ryker med 3 stemmer mot 1. forbanna idioter! Hadde det kjempeartig inntil da.

 

Og til dere som startet Left 4 dead Norge, det finnes allerede en gruppe med 135 aktive medlemmer, hvorfor lage en ny?

Endret av Ollie2
Lenke til kommentar
Dette spillet har noen av tidenes mest idiotiske spillere!!!!!

Spiller et par runder i versus, ber noen komme og sette opp en felle for survivors der de har våpnene sine, så blir det iverksatt en stemmerunde for å kaste meg ut, på grunnlag av at jeg er afk. ryker med 3 stemmer mot 1. forbanna idioter! Hadde det kjempeartig inntil da.

 

Og til dere som startet Left 4 dead Norge, det finnes allerede en gruppe med 135 aktive medlemmer, hvorfor lage en ny?

Er da noe helt annet med en gruppe på steam kontra en egen web-side med eget forum. Det er det som er et community, godt tiltak. Jeg er allerede medlem av 4 forskjellige grupper på steam som bare dreier seg om dette spillet. Skulle Wow og CS bare hatt en egen tråd på et noe diffust forum?

 

Å ja public er noe drit, spiller ofte mot randoms. Men aldri med, blir bare frustrert.

Lenke til kommentar

Nesten hver gang jeg setter meg ned for å spille l4d så joiner jeg en friends-lobby, når spillet endelig starter, lagg...

Gjengen prøver på nytt, lagg...

Så etter 30-40minutter med å søke etter servere å frustrasjon og loading, gir man opp å gjøre noe annet, eller spiller singelplayer...

 

Dette må det rettes i, jeg er lei av l4d, pga får aldri spilt skikkelig, når man ved en stor tilfeldighet får til en server med 4 venner så er spillet Årets spillopplevelse.!

Lenke til kommentar
l4dvilever.jpg

Har endelig fått et offisielt norske Left 4 Dead community. For dere som er interesert, setter vi veldig stor pris på deres registrering. Sånn at forumet blir aktiv.

*reklame fjernet*

 

Er dette kun for steam-brukere eller L4D fans generelt?

 

Og til dere som startet Left 4 dead Norge, det finnes allerede en gruppe med 135 aktive medlemmer, hvorfor lage en ny?

 

Selv om vi er i kraftig mindretall, er det godt for xbox-gutta/jentene å ha et sted å være også.

Lenke til kommentar
Definitivt et genialt spill når man ikke spiller med grinete 12åringer,

men noen med nok iq til å ikke rushe :nei:

Spiller man VS er jo rush ofte effektivt om det gjøres sammen. Springer man fra Boomeren og smokern skal hunterene spille VELDIG godt for å stoppe survivors. I tillegg er spawning mye vanskeligere om man rusher.

Lenke til kommentar
Spiller man VS er jo rush ofte effektivt om det gjøres sammen. Springer man fra Boomeren og smokern skal hunterene spille VELDIG godt for å stoppe survivors. I tillegg er spawning mye vanskeligere om man rusher.

Det er så pysete, og frustrerende og idiotisk....

menmen...

ønsker man å løpe som vettskremte småjenter med halen mellom beina så værsågod.. :p

(Serveren lagger sikkert uansett)

Lenke til kommentar
Spiller man VS er jo rush ofte effektivt om det gjøres sammen. Springer man fra Boomeren og smokern skal hunterene spille VELDIG godt for å stoppe survivors. I tillegg er spawning mye vanskeligere om man rusher.

Rush ødelegger spillet. Ja, det er godt mulig.

 

Det fører til mindre spilletid, noe som igjen gir en langt mindre spilleglede. L4D er ikke et konkurransespill i den forstand at du må vinne. Det handler om samarbeid og opplevelse. Om du vil ødelegge underholdningsverdien til spillet så værsågod.

 

 

 

edit: Kanskje jeg kan dele bakgrunnen jeg laget til meg selv også da.

post-18775-1227736777_thumb.jpg

Endret av TCi
Lenke til kommentar

Rush ødelegger spillet? Versus ER en konkuranse. Hele poenget er å komme seg til saferoom, hvorfor vente på at zombiene spawner?

 

Kan skjønne det er frustrende for de som ikke klarer å stoppe de som rusher, men ikke kom og klag om at det er feigt og ødelegger spillet.

 

Spill bedre!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...