Gå til innhold

Tråden om Left 4 Dead-spillene.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hadde det gøy med sverre og andre fra forumet igår. lo godt da de stakk fra zoey på slutten av "farmhouse"(?)-episoden.

De forlot meg! :(

Veldig morsom runde, for øvrig. Et annet minneverdig øyeblikk var da tre av fire Survivors ble hengende utfor kanten på sykehuset... Og den fjerde var opptatt med å bli tygget på av en Hunter.

Lenke til kommentar
Hadde det gøy med sverre og andre fra forumet igår. lo godt da de stakk fra zoey på slutten av "farmhouse"(?)-episoden.

Veldig morsom runde, for øvrig. Et annet minneverdig øyeblikk var da tre av fire Survivors ble hengende utfor kanten på sykehuset... Og den fjerde var opptatt med å bli tygget på av en Hunter.

Ahaha, tror jeg var hunteren. Det var genialt! Må gjentas idag!

Lenke til kommentar

Spilte litt expert på Dead Air i går. Måtte forlate de to andre da jeg ved et uhell kom til å utløse bilalarmen. Jeg var den eneste som var nær nok til å nå saferoom i live. Morsomt var det, men vi måtte gi opp etter en stund.

Hadde det ikke vært for melee angrep så hadde dette spillet vært umulig. Begynner nesten å bli dagligdags å ta ut horder med bare melee nå.

Lenke til kommentar

Mulig det var to survivors som ble gnagd på, for husker jeg hoppa på en person som prøvde å hjelpe opp en som hang utafor. fy som jeg koste meg da.

Og når laget mitt som infected tok ut de andre 200 meter fra start på skogs-kampanjen. alt gikk perfekt. boomer, smoker, hunters og horder slo til i akkurat samme øyeblikk. mest minneverdige øyeblikk så langt i min l4d karriere.

Endret av Villanden
Lenke til kommentar

Jeg er med i dag også. Hevn skal deles ut. :p

Lenke til kommentar
Håper vi kan ta en slik runde i dag, var meget morsomt i går=)

Vi klarte banen da, selv om du måtte løpe( halte er vel det riktige ordet) :!:

Mer eller mindre. Det ironiske var vel at det var jeg som sa vi skulle passe på bilalarmen.

Jeg er med i dag på expert, hvis det ikke allerede er fullt.

Tenkte å spille versus først, men er med sikkert i løpet av kvelden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...