Makaakaaa Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Kunne du tenke deg å begrunne det, Sverre, min lagkamerat? Lenke til kommentar
Sverre. Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 (endret) Kunne du tenke deg å begrunne det, Sverre, min lagkamerat? Leaver instantly etter du døde, før siste runde for alt håp for seier var tapt? Til de som var med, det var veldig morro og spille, og blir nok eit par runde i måro og. Endret 24. november 2008 av Sverre. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Begynner å bli noen som avslutter bare fordi de taper. Kjedelige greier. De som var igjen hadde det uansett moro. Lenke til kommentar
Ice_Glenn Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Må gjerne legge til meg. GamerTag: Cresent Flame Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Steam id: Hyrlen Gamer med et gjeng på 4-5 som trenger rutinert motstand i VS. Gidder ikke spille mot folk som leaver eller driver med bugabuse. Lenke til kommentar
niconude Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Steam id: Hyrlen Gamer med et gjeng på 4-5 som trenger rutinert motstand i VS. Gidder ikke spille mot folk som leaver eller driver med bugabuse. Har kun hatt positive opplevelser med L4D gruppen her inne. At 1 leaver fra tid til annen er uproblematisk da det begynner å bli såpass mange i gruppen. Alltid en som kan ta plassen. Må si jeg synes det er en fryd å lese hva folk har skrevet på veggene. "I miss the internet" var morsom. Kommer heller ikke utenom Chicago Ted:) Lurer på om han dukker opp i en utvidelse.. Endret 25. november 2008 av niconude Lenke til kommentar
unik42 Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Står vel en plass at en drepte 53000 zombier som også er en achievment på xboxen. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Står vel en plass at en drepte 53000 zombier som også er en achievment på xboxen. Også en achievement på PC. Lenke til kommentar
niconude Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Står vel en plass at en drepte 53000 zombier som også er en achievment på xboxen. Også en achievement på PC. Det tallet er visst 1 mer enn samme archievement i Dead Rising Lenke til kommentar
niconude Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Er det ikke 53595? Yepp, og i Dead Rising er tallet 53594. Leste om dette på steam forums. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Steam id: Hyrlen Gamer med et gjeng på 4-5 som trenger rutinert motstand i VS. Gidder ikke spille mot folk som leaver eller driver med bugabuse. Har kun hatt positive opplevelser med L4D gruppen her inne. At 1 leaver fra tid til annen er uproblematisk da det begynner å bli såpass mange i gruppen. Alltid en som kan ta plassen. Ja har ikke spilt mot noen herfra tror jeg, har kun vært public, så angriper ingen her inne. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Jeg har bare spilt en eller to ganger med tilfeldige fra public. Nå spiller jeg bare med kjentfolk og folk fra gamergruppen. Mye mer artig og seriøst. EDIT: Er vel noen som er med på Campaign på Advanced/Expert eller Versus i dag? Endret 25. november 2008 av _Zeke Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) På campaign har jeg kun spilt med kjente, å kun på Expert. Aldri hatt det så gøy multiplayer før, må vel ha vært sist i glansdagene til BF. Jeg er med på alt, men kun Expert da siden advanced ikke er noe annet enn normal med litt mer hp på tanken. Endret 25. november 2008 av Hyrlen Lenke til kommentar
unik42 Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Jeg har bare spilt en eller to ganger med tilfeldige fra public. Nå spiller jeg bare med kjentfolk og folk fra gamergruppen. Mye mer artig og seriøst. EDIT: Er vel noen som er med på Campaign på Advanced/Expert eller Versus i dag? Blir gjerne med om det er i kveld en gang, om det er xbox. Skal på en liten jobb etter jobb i dag. GT: RAOKLAND Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Er det ikke 53595? Yepp, og i Dead Rising er tallet 53594. Leste om dette på steam forums. Artig easter egg Lenke til kommentar
Sverre. Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Kommer nok til og start ein versus lobby i ettermiddag, vist nokon vil være med. Lenke til kommentar
niconude Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Kommer nok til og start ein versus lobby i ettermiddag, vist nokon vil være med. Er lett med!! Har finjustert huntersiktet Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) blir gjerne med Zeke=) Endret 25. november 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
Sverre. Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Starter lobby nå, alle er velkomne til og bli med. Endret 25. november 2008 av Sverre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå