Gå til innhold

Tråden om Left 4 Dead-spillene.


Anbefalte innlegg

Hvordan blir det hvis vi er to kamerater som har lyst å spille i lag på coop? Oss to pluss 2 'boter', eller kan det være bare oss to ?

 

Hmm.. hadde faktisk trodd at det var en slags story i co-op, noe likt Gears of War 2, ikke at det bare var en slags coop i cs-modus hvor man bare dreiv å sprang rundt på ulike maps å knærta hverandre... ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hmm.. hadde faktisk trodd at det var en slags story i co-op, noe likt Gears of War 2, ikke at det bare var en slags coop i cs-modus hvor man bare dreiv å sprang rundt på ulike maps å knærta hverandre... ?

Det er en liten handling. Men den er for hvert kapittel. Tror det er 5 kapittel, husker ikke helt. Men 20 baner. Demoen er de to første banene.

Lenke til kommentar

Og botene er meget gode syns nå jeg da, og det blir en liten story ja utifra det jeg har forstått.

Det som blir morsomt er når bossene blir styrt av mennesker og ikke dataen( mennesklige feil kommer inn:P)

Men 20 baner er ganske bra syns nå jeg, måten hordene kommer på er jo bare ufattelig morsomt :love:

Nå forguder jo jeg dette spillet siden jeg har ventet på et slikt spill i mange år:D

Lenke til kommentar

Usikker på akkurat det. Jeg har møtte en på normal første gangen. Har spilt siden da på advanced. Skal vel prøve på expert i helgen tenker jeg.

 

Men noe man bør huske med Left 4 Dead er at AI director styrer hvordan spillet går. Om du er god slenger den på større utfordringer. Sliter du vil han nedjustere vanskelighetsgraden. Alt er dynamisk. Dette er ikke som andre spill.

Lenke til kommentar

Har spilt gjennom demoen nå på expert, både med og uten bots mange ganger. Er en del enklere å spille i lag med bots, men syns det er mye kjekkere (og vanskeligere) å spille online. Man må virkelig samarbeide for å overleve!

 

Spilte i lag med et par artige engelskmenn ene gangen. Gikk å monga seg hele tiden. Han ene skulle være skikkelig tøff, så han skøyt den ene bilen i gata slik at alarmen gikk av. Vi ble stormet av titalls zombier og endte opp med å dø og måtte begynne på nytt igjen. Når vi var kommet til samme plass etterpå stod han og siktet på bilen noen sekunder og å sier han: "..Yeah.. ehm.. I'm not gonna do that again" :p

 

Har ihvertfall kost meg masse med demoen og ser frem til fullversjonen! Spiller nok sikkert gjennom demoen noen ganger til før jeg gir meg. :)

Lenke til kommentar

Når Valve lager noe så slår de på stortromma, så dette høres spennende ut, selv om zombie-massakre ikke er helt det jeg vanligvis går etter. Jeg har ikke hørt eller lest om dette spillet før, men nå må jeg installere Steam skjønner jeg og sjekke det ut.

 

Dere som har testet demoen nå; Hvordan er grafikk og fysikk i praksis? Er det "tilfredsstillende" å nedlegge en zombie eller er det bare frustrerende? Skal det først være et brutalt slaktespill så må de ha litt "voksne" effekter med, mener nå jeg. Om ikke flyvende kroppsdeler, så i alle fall skikkelig blod, fysikkmotor og skremmende lydeffekter.

Lenke til kommentar

Laster ned demoen nå.

Stort pluss til Valve som gir meg det linja mi klarer, 1500kb/s for øyeblikket.

 

Får håpe man finner noen mennesker online som man kan spille coop med, så jeg slipper å spille med bots. Har ikke anelse hva jeg skal gjøre, eller hvordan jeg går fram. Alt jeg vet at spillet sitter sikkert greit inne, da jeg har runna samtlige HL-spill, pluss at jeg har mic :D hoho

Lenke til kommentar
Når Valve lager noe så slår de på stortromma, så dette høres spennende ut, selv om zombie-massakre ikke er helt det jeg vanligvis går etter. Jeg har ikke hørt eller lest om dette spillet før, men nå må jeg installere Steam skjønner jeg og sjekke det ut.

 

Dere som har testet demoen nå; Hvordan er grafikk og fysikk i praksis? Er det "tilfredsstillende" å nedlegge en zombie eller er det bare frustrerende? Skal det først være et brutalt slaktespill så må de ha litt "voksne" effekter med, mener nå jeg. Om ikke flyvende kroppsdeler, så i alle fall skikkelig blod, fysikkmotor og skremmende lydeffekter.

 

Det er, som Cyberpunk skriver, mulig å skyte av hoder. Det er også mulig å skyte av både føtter og armer.

Lenke til kommentar
Når Valve lager noe så slår de på stortromma, så dette høres spennende ut, selv om zombie-massakre ikke er helt det jeg vanligvis går etter. Jeg har ikke hørt eller lest om dette spillet før, men nå må jeg installere Steam skjønner jeg og sjekke det ut.

 

Dere som har testet demoen nå; Hvordan er grafikk og fysikk i praksis? Er det "tilfredsstillende" å nedlegge en zombie eller er det bare frustrerende? Skal det først være et brutalt slaktespill så må de ha litt "voksne" effekter med, mener nå jeg. Om ikke flyvende kroppsdeler, så i alle fall skikkelig blod, fysikkmotor og skremmende lydeffekter.

 

Grafikken er veldig bra. Positivt overrasket over scource!

 

Og du kommer ikke til å savne blod:) Prøv og kast en pipebomb inn i et rom fullt av zombier. Zombiene følger etter og angriper pipebomben og det hele eksploderer i rød tåke!

Endret av niconude
Lenke til kommentar

Spillte det nettop, å du verden hvor rått!

 

Problemet var bare at alle de 4 forskjellige lobbyene jeg prøvde på, var enten med folk som var AFK, eller bare sprang rundt solo å tøva - å var bare en på hver server som brukte mic, i tillegg til meg :\

 

Så hvis noen her har lyst å spille det første kapittelet med meg i coop, så send en PM! Da kan man i tillegg prate norsk over miccen ;)

 

Edit: Legg meg til på steam, heter Kenzuke

Endret av kenzuke
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...