erikb Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Du kan legge til Snurreleif, så legger jeg deg til, capiche? It's done. Lenke til kommentar
Arthemax Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Problemet med disse rushe-kidza er at man ofte må vente 20 sekunder pluss for å spawne igjen som zombie. Vanligvis er det ganske passe fordi en gruppe som tar seg god tid ikke beveger seg så fort. Om spawnraten øker når survivors avanserer for fort så kunne det lagt en demper på zergingen. Lenke til kommentar
Ollie2 Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 (endret) Problemet med disse rushe-kidza er at man ofte må vente 20 sekunder pluss for å spawne igjen som zombie. Vanligvis er det ganske passe fordi en gruppe som tar seg god tid ikke beveger seg så fort. Om spawnraten øker når survivors avanserer for fort så kunne det lagt en demper på zergingen. Var en som foreslo rush i versus i dag. Det gikk til Casa de Satan for å si det slik. Endret 23. november 2008 av Ollie2 Lenke til kommentar
Makaakaaa Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Problemet med disse rushe-kidza er at man ofte må vente 20 sekunder pluss for å spawne igjen som zombie. Vanligvis er det ganske passe fordi en gruppe som tar seg god tid ikke beveger seg så fort. Om spawnraten øker når survivors avanserer for fort så kunne det lagt en demper på zergingen. Så det er idiotisk å rushe som et team også? Man må liksom drepe alle zombies før man er i safe-house? Jeg syns det er gøy å rushe, så lenge man gjør det som et team! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 da må man som team stoppe det løpende laget :!: Lenke til kommentar
TCi Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Prøvde å spille gjennom Death Toll på expert i dag. Kom oss nesten mot slutten av tredje bane. Da møtte vi vår grense. Tanken kom alltid på det værste tenkelige tidspunkt. Etter 3 timer gav vi opp. Får prøve igjen senere. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Jeg vil påstå at vi hadde ren uflaks i dag, for vi spilte bra syns jeg:) Lenke til kommentar
TCi Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Nettopp ferdig med en versus igjen nå. Haha, den var episk, Vi eide det andre laget så ekstremt. Men moro var det på begge sider uansett. Var så mange hysteriske øyeblikk. Deriblant da Zoe valgte å hoppe utfor sykehuset istedet for å la en tank ta henne. Lo godt av den. Og så har vi finalen da laget mitt var infected. Tok ikke lang tid før vi overkjørte dem. Vi klarte å komme oss til helikopteret alle mann. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Rakk ikke å komme meg hjem før VS-saken var full, men jeg fikk prøvd Campaign med noen andre herfra. Moro. Lenke til kommentar
erikb Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 (endret) Hadde det morro i versus med blandt andre Snurreleif herfra. Vi knuste det andre laget som brukte alt for lang tid på å bevege seg fremover. Vi skyndte oss så fort vi kunne gjennom brettet som et lag (aka joggetur), en mye bedre taktikk. Endret 23. november 2008 av erikb Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 ja, man kan ikke vente forl enge heller...jo, mer roting..jo flere respawn får infected;=) Lenke til kommentar
Makaakaaa Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Vi hadde det også meget gøy med Left 4 Dead i hele dag! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 (endret) HA, drepte deg når jeg var hunter i dag Endret 23. november 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
Makaakaaa Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 :!: Just remember, payback's a bitch! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Jeg kommer til og få igjen en dag ja:P jaja, det får så være :!: Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Skjønte ikke helt Versus moden..fikk jo ikke velge class som infected? Ble alltid hunter. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Skjønte ikke helt Versus moden..fikk jo ikke velge class som infected? Ble alltid hunter. AI director bestemmer hva du blir. Lenke til kommentar
Arthemax Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Det virker som om hunter er det vanligste. Det er ihvertfall aldri mer enn en Boomer om gangen. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 (endret) Hva du blir er avhengig av flere ting. Hvor gode de du spiller mot er, hvilken vanskelighetsgrad spillet har valgt og hvor gode infected er. Dette skifter seg hele tiden. Endret 23. november 2008 av TCi Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Var gøy denne siste runden med meg, E87, Solat og Guling? Men kjipt jeg tabbet meg ut og døde rett før vi var ferdig! Jaja, blir mer L4D i overimorgen, kanskje i morgen. God natt alle sammen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå