Gå til innhold

Tråden om Left 4 Dead-spillene.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Om du ikke klarer å godta det lurer jeg på hvordan du kommer gjennom dagene. Ikke alle som er like god må du da skjønne.

Forventer ikke at alle skal være gode og rutinerte, men blir irritert over "frag"-kåthet i et spill som dette. Det eneste man trenger for å unngå å gjøre det jeg beskrev er sunn fornuft, men dette er jo ganske sjeldent nå til dags.

Tilgir uhell og ting som skjer fordi man ikke vet bedre, men å snu(!) og hoppe på smoker sin target i stedet for survivors som kommer for å hjelpe, nei, det er rett og slett ren idioti.

Lenke til kommentar

Kjøpte spillet istad og jeg må bare si at jeg har kost meg glugg ihjel!

Dette spillet anbefales.

Jeg må nok "øve" meg litt til før jeg spiller på nett. Syns det kan være litt vanskelig selv når jeg spiller på normal tilogmed :p Men sann er det. Øvelse gjør vel mester.

Yesyes..Back to gaming! bang bang! :cool:

Lenke til kommentar

Litt småirriterende at folk bare setter seg på huk i et hjørne og spammer slå-knappen når jeg er hunter i versus. Da klarer jeg aldre fange dem. Heldigvis kan jo jeg gjøre det og, så det blir jo ikke akkurat urettferdig. Elsk å dra folk til witchen når man er smoker da^^

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Helvete satan, selvfølgelig har noen kommet på en måte å ødelegge MP i L4D også.

Selv om Valve står i spillet med svære skilt som sier "SAMARBEID IS TEH TING!" så har altså folk kommet opp med idèen om å rett og slett bare rushe til safespot når de er survivors.

Da løper de også individuelt, og gir totalt f.. i om noen av lag-kompi... unnskyld "hindrene" i deres øyne, blir tatt av en hunter eller lignende.

I et spill som baseres utelukkende på samarbeid, så er det altså noen forbannede tomsinger som klarer å si "Not my thing!" og ødelegge spillopplevelsen for de 7 andre spillerne på serveren, ufattelig.

Det verste er at erfaringsmessig er dette de personene som også klager over hvor kjedelig og enkelt et spill er.

Man får jo ikke en gang noe i spillet av å vinne, ja jeg vet at konkurranse-instinktet i folk er stort, men såpass stort at de kommer til Samarbeids-spillernes mor bare for å rushe til mål og rope "I WIN I R EPIC COOL U NOOB!" når de er der, er både latterlig og tragiskt om hverandre.

Dere kan jo tenke dere hvor forbanna gøy det er å være special-infected når en fislete survivor bare løper så fort beina tar han uavhengig av lagets status, kun for å vinne.

Og selv om jeg da i utgangspunktet spilte med et helt greit lag, begynte jo selvfølgelig laget mitt også med den samme taktikken, noe som var minst like tragiskt.

Til slutt endte det med at den eneste på serveren som spilte for å spille (meg) ble kicket av en uforklarlig og ikke fortalt grunn, noe som egentlig var greit siden serveren var idiotisk på slutten uansett, med 3 av 5 votes.

Selv om jeg skjønte at potensialet for idioti lå der når jeg kom på en server der hosten het: "NOOBSLAYER42".

Jeg har til gode å finne ut alderen på personen, men blir ikke overrasket om det bare er 8 vintre siden han kom ut av sin mors bedre halvdel.

Jeg håper vitterlig ikke dette blir den nye trenden i L4D MP, da det vil bidra til at jeg legger fra meg spillet så mye fortere enn jeg egentlig vil.

Håper Valve kommer opp med en patch eller fix som gjør at personen som er halve mapet foran resten av laget enten spawner tilbake til laget (typ infected når de er for langt unna survivors, bare ikke frivillig) eller rett og slett blir kicket ved gjentatt misbruk.

Satan jeg blir irritert.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar
Du kan jo prøve å bli med i Gamer.no-gruppen?

Jeg meldte meg allernådigst inn nå - håper det skjer noe i kveld, da. :)

Xbox-bruker, har ikke god nok PC desverre.

Litt lei av å spille med random folk nå, noen her som spiller på xbox?

Legg meg gjerne til, gamertag: ErikBjork

Du kan legge til Snurreleif, så legger jeg deg til, capiche?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...