Tore Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Så da kan man tippe seg til at Valve kommer med nye Kanmpanjer for PC, så får vi håpe EA klarer å holde konsoll up to date... Og dermed ser jeg for meg at muligheten for 3.party campains er utelukket for konsoll... Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 At 3Dje parts kampanjene er utelukket for konsoll skjønte jeg, (siterte hele setningen for ordens skyld, skulle kanskje nevnt dette i spørsmålet men pytt pytt). Det var kun et enkelt spørsmål om de nevnte noe om det, ikke "omg omg lal Valve er jo konsoll developers ikke sant? så da kommer det til konzoll også lall c00l". Lenke til kommentar
TCi Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Edit: Og hvorfor er det en generell L4D tråd bare på PC-seksjonen?Skulle ikke denne evt. vært på Generelt om spill, eller er det noe jeg ikke vet om? Stemmer det. Litt usikker på hvorfor jeg ikke har flytet den. Mulig det har med at tråden så og si bare har vært om PC-versjonen. Kan forsåvidt flytte den nå. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 (endret) Edit: Og hvorfor er det en generell L4D tråd bare på PC-seksjonen?Skulle ikke denne evt. vært på Generelt om spill, eller er det noe jeg ikke vet om? Stemmer det. Litt usikker på hvorfor jeg ikke har flytet den. Mulig det har med at tråden så og si bare har vært om PC-versjonen. Kan forsåvidt flytte den nå. Du var nok bare litt for ivrig i å diskutere spillet regner jeg med. Endret 22. november 2008 av Snurreleif Lenke til kommentar
AncientLooper Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Dersom noen har lyst til å bli med i en Left 4 Dead/Far Cry 2/GTA IV klan, kan dere gå til www.vikingsinafrica.net/forum/ og registrere dere Det er ingen opptakskrav heller, og trenger ikke være bedre enn at du klarer å spille gjennom Left 4 Dead på "Easy" med tre andre proffe gamere som hjelper deg. Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Noen med å spille? Har ikke mic, men suger ikke. Sett meg lei på random games hvor folk mister halve helsa eller blir incapacitated etter ett minutt og en således skjønner at "this ain't happenin'".. Lenke til kommentar
oyvind092 Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Kan kanskje bli med å spille over helgen (AKA: når det ligger i postkassa) Lenke til kommentar
Tore Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Rette megselv.. Original/Utvikler tittel på spillet var ikke Horro Strike som jeg skrev, men Terror Strike... Gikk fort gjennom no mercy med utvikler kommentarer igjen, men overså seff kommentaren om det med kode og nye kampanjer.. Om noen finner den boblen igjen så skriv av ordrett hva de sier.... Lenke til kommentar
JFM Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Dere som spiller L4D ofte har et oppdrag. Legg til "jfm91" som venn. Ellers finner dere meg her Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 (endret) Det mest negative med Left 4 Dead må være antallet idioter som spiller. Spilte nettopp en runde versus. Jeg er smoker og klarer å gripe tak i en survivor som henger etter. En hunter som nettopp fløy forbi bestemte seg for å snu og pounce på han jeg grep tak i, i stedet for å pounce på han som kommer for å hjelpe, som dreper oss begge to. Klarer ikke gjøre annet enn å rage-quit når slikt skjer. Og det skjer alt for ofte. Endret 22. november 2008 av Tmrk Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Så hvorfor spille hvis du ikke liker det? Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Det mest negative med Left 4 Dead må være antallet idioter som spiller. Spilte nettopp en runde versus. Jeg er smoker og klarer å gripe tak i en survivor som henger etter. En hunter som nettopp fløy forbi bestemte seg for å snu og pounce på han jeg grep tak i, i stedet for å pounce på han som kommer for å hjelpe, som dreper oss begge to. Klarer ikke gjøre annet enn å rage-quit når slikt skjer. Og det skjer alt for ofte. Spill med venner og bruk mic, da går det oftere bedre. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 (endret) Spill med venner og bruk mic, da går det oftere bedre. Er ikke alltid man har mulighet til det dessverre. Så hvorfor spille hvis du ikke liker det? Hæh? Spillet er jo fantastisk, men blir sinnsykt irritert når jeg kommer på lag med slike idioter. Det tror jeg alle blir. Endret 22. november 2008 av Tmrk Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Spill med venner og bruk mic, da går det oftere bedre. Er ikke alltid man har mulighet til det dessverre. Jeg synes de rundene der alle bruker mic er best. Skulle vært egne server med mic only. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 En hunter som nettopp fløy forbi bestemte seg for å snu og pounce på han jeg grep tak i, i stedet for å pounce på han som kommer for å hjelpe, som dreper oss begge to. Når jeg spiller hunter merker jeg at selv om jeg sikter på en som står oppreist, skal hunteren absolutt hoppe på de som allerede ligger nede. Litt kjipt egentlig. Har hatt mulighet til å skape skikkelig trøbbel, men blir jo skutt med engang om det står friske survivors like ved. Men det finnes jo generellt mange idioter som spiller på nettet, så at noen kommer å spiller L4D er jo uungåelig. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Det mest negative med Left 4 Dead må være antallet idioter som spiller. Spilte nettopp en runde versus. Jeg er smoker og klarer å gripe tak i en survivor som henger etter. En hunter som nettopp fløy forbi bestemte seg for å snu og pounce på han jeg grep tak i, i stedet for å pounce på han som kommer for å hjelpe, som dreper oss begge to. Klarer ikke gjøre annet enn å rage-quit når slikt skjer. Og det skjer alt for ofte. Om du ikke klarer å godta det lurer jeg på hvordan du kommer gjennom dagene. Ikke alle som er like god må du da skjønne. Her er noen bilder fra siste versus runde med folk fra forumet her (et par utenfra også). Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 (endret) Kjøpte dette til 360 i dag. Vil spille sammen med nordmenn, så legg meg gjerne til: qweac Endret 22. november 2008 av qweac Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Var gøy å game Versus med TCi og resten av gamerfolket i dag. Lenke til kommentar
kenzuke Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 (endret) Testa L4D med tre kompiser på et lite LAN hos meg i kveld. Sinnsykt morro! HER er noen bilder fra begivenheten - vi spillte på Advanced, og har (til nå) komme til siste del av kapittel en, "rooftop final" elns. Kjapt spørsmål: Vi var på siste del av kapittel en (som jeg nevnte ovenfor) "Rooftop Final", men etter at vi tok en pause, så idla alle ut - inkl han som hosta. Er det mulig å begynne på en spesiell del av et kapittel, eller MÅ man begynne fra første del av det kapittelet man velger når man hoster en lokal lobby? Edit 2: Vi fant ut av hvordan man velger hvordan del av kapittelet! Endret 22. november 2008 av kenzuke Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Kjøpte dette til 360 i dag. Vil spille sammen med nordmenn, så legg meg gjerne til: qweac La deg til selv om jeg ikke har kjøpt spillet enda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå