Straffa Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 For et herlig spill! Håper det kommer flere kampanjer snart fra Valve Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 (endret) HATER det kick-systemet, spilte på Stortinget server på expert med 3 andre. Så er 3 av oss nede og han ene som er oppe starter heisen så hordene kommer. Så sier jeg når vi alle dør at "dont start the lift when 3 are down". Nå er jeg banna derfra. Jævlig morsomt...drittunger Og ja...det var det eneste jeg skrev=) Endret 22. november 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Jeg har også lyst på L4D Lenke til kommentar
Tore Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 For et herlig spill! Håper det kommer flere kampanjer snart fra Valve Ja, det kommer flere kampanjer, både fra Valve og fra 3.parts... (ref. no mercy, developer commentary) Fun fact : Spillet skulle egentlig hete Horror Strike, og spillet er basert på Counter Strike Lenke til kommentar
Ollie2 Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Jeg har også lyst på L4D så kjøp det da, what's stopping you? Kjøpte det for 2 timer siden, er på 80% nå For et herlig spill! Håper det kommer flere kampanjer snart fra Valve Ja, det kommer flere kampanjer, både fra Valve og fra 3.parts... (ref. no mercy, developer commentary) Fun fact : Spillet skulle egentlig hete Horror Strike, og spillet er basert på Counter Strike Blir slikt automatisk oppdatert via steam, eller må man laste ned manuelt? Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Hehe.. Merket det ja. Er et symptom fra TF2 jeg har fått etter å ha spilt for mye med pyro. Lenke til kommentar
Tore Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 (endret) Blir slikt automatisk oppdatert via steam, eller må man laste ned manuelt? Dette blir tipping.. Ut fra at det sikkert blir likt tidligere spill. Valve sine nye kampanjer lastes ned automatisk som en selvfølge. 3.Party maps som ikke har noe med Valve å gjøre må man laste ned å legge i mappe selv. ELLER når man prøver å joine en server med ukjent map, så begynner nedlasting av map mens man venter på tilkobling til serven.. (som det har vært på endel andre Valve spill) Endret 22. november 2008 av Scorpioen84 Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Men jeg har ikke mulighet for å bruke steam lenger siden demotiden er utgått.. :S Har fått låne en nosteamversjon av en venn for å prøve å finne ut av dette slik at jeg ikke kjøper spillet uten å vite at det virker på min pc, så noen som vet i hvilken fil disse instillingene ligger? Vis jeg klarer det kommer jeg til å kjøpe spillet med en eneste gang ! Har gledet meg LENGE til dette spillet Lenke til kommentar
Makaakaaa Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Noen med en grei ut-linje som kunne tenke seg å være med og spille? Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 (endret) Hvis noen vil spille Left 4 Dead, legg meg til i Steam-friends. Brukernavn er: "christophersteinsvik_" (ja, med understrek på slutten). EDIT: Er det bare meg som opplever at jeg ofte mister servertilkobling med en gang jeg kommer inn på en server? Endret 22. november 2008 av _Zeke Lenke til kommentar
Makaakaaa Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Jeg la deg til, _Zeke. Er det noen som kunne tenke seg å spille litt Versus? Jeg og en kompis, "Sverre", er hvertfall med! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Jeg kan hoste campaign og det er lite lagging da=) Steam id: mushi911 bare legg meg til, kan sette opp lobby nå hvis noen vil=) Lenke til kommentar
TCi Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Har bare spilt med gjengen i gruppa vår i dag, og der var det null lag. Kan kanskje komme litt an på hvor resten av gjengen i verden befinner seg. Har merket at folk klager over at jeg løper for mye inn i skuddlinjen deres. Dette er vel på grunn av for mye singleplayer FPS og spill uten friendly fire. Skal prøve å skjerpe meg. Uansett så hadde vi en knall session med versus i kveld. Håper det blir en ny snart. Skal fikse versus litt senere i dag. Lager en event på gruppen. La oss håpe internettet hos meg ikke faller ut igjen. Lenke til kommentar
Makaakaaa Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Ingen som kan hoste, og være med på en Versus? Vi er som sagt 2 stk. som er med på alt innen L4D. :!: Lenke til kommentar
TCi Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Jeg er med om en times tid. Har laget en event på gamer gruppen nå. Bare å møte opp i chatten så tar vi en runde. Lenke til kommentar
Tore Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 (endret) Pr nuH har L4D-GamerForum 100 medlemmer. Join : http://steamcommunity.com/groups/l4d-gf/members Skal se om jeg kan bli med på versus runden. Edit å der ble det 102.. Endret 22. november 2008 av Scorpioen84 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Ja, det kommer flere kampanjer, både fra Valve og fra 3.parts Nevnte de noe om muligheten for at disse kampanjene kommer til konsoll også? Lenke til kommentar
Tore Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Nei, de nevnte ikke konsoll i d hele tatt, Valve lager PC spill... Vet ikke engang om det er Valve som konverterer til konsoll, eller om det er EA som står for dette... Lenke til kommentar
TCi Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 EA porter det til konsoll ja. Valve er en dedikert PC-utvikler. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 (endret) Nei, de nevnte ikke konsoll i d hele tatt, Valve lager PC spill...Vet ikke engang om det er Valve som konverterer til konsoll, eller om det er EA som står for dette... Jeg vet at ikke Valve lager konverteringene, men tenkte på om de kanskje nevnte noe om at de visste at kampanjene ville finne veien til konsoll også. Edit: Og hvorfor er det en generell L4D tråd bare på PC-seksjonen? Skulle ikke denne evt. vært på Generelt om spill, eller er det noe jeg ikke vet om? Endret 22. november 2008 av Snurreleif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå