Gå til innhold

Tråden om Left 4 Dead-spillene.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

HATER det kick-systemet, spilte på Stortinget server på expert med 3 andre. Så er 3 av oss nede og han ene som er oppe starter heisen så hordene kommer. Så sier jeg når vi alle dør at "dont start the lift when 3 are down". Nå er jeg banna derfra.

Jævlig morsomt...drittunger

Og ja...det var det eneste jeg skrev=)

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar
For et herlig spill! Håper det kommer flere kampanjer snart fra Valve :)

Ja, det kommer flere kampanjer, både fra Valve og fra 3.parts... :D

(ref. no mercy, developer commentary)

Fun fact :

Spillet skulle egentlig hete Horror Strike, og spillet er basert på Counter Strike

Lenke til kommentar
Jeg har også lyst på L4D :(

så kjøp det da, what's stopping you? :p

Kjøpte det for 2 timer siden, er på 80% nå

For et herlig spill! Håper det kommer flere kampanjer snart fra Valve :)

Ja, det kommer flere kampanjer, både fra Valve og fra 3.parts... :D

(ref. no mercy, developer commentary)

Fun fact :

Spillet skulle egentlig hete Horror Strike, og spillet er basert på Counter Strike

Blir slikt automatisk oppdatert via steam, eller må man laste ned manuelt?

Lenke til kommentar
Blir slikt automatisk oppdatert via steam, eller må man laste ned manuelt?

Dette blir tipping..

Ut fra at det sikkert blir likt tidligere spill.

Valve sine nye kampanjer lastes ned automatisk som en selvfølge.

3.Party maps som ikke har noe med Valve å gjøre må man laste ned å legge i mappe selv.

ELLER når man prøver å joine en server med ukjent map, så begynner nedlasting av map mens man venter på tilkobling til serven.. (som det har vært på endel andre Valve spill)

Endret av Scorpioen84
Lenke til kommentar

Men jeg har ikke mulighet for å bruke steam lenger siden demotiden er utgått.. :S Har fått låne en nosteamversjon av en venn for å prøve å finne ut av dette slik at jeg ikke kjøper spillet uten å vite at det virker på min pc, så noen som vet i hvilken fil disse instillingene ligger? :) Vis jeg klarer det kommer jeg til å kjøpe spillet med en eneste gang ! Har gledet meg LENGE til dette spillet :D

Lenke til kommentar

Hvis noen vil spille Left 4 Dead, legg meg til i Steam-friends. ;)

Brukernavn er: "christophersteinsvik_" (ja, med understrek på slutten).

EDIT: Er det bare meg som opplever at jeg ofte mister servertilkobling med en gang jeg kommer inn på en server?

Endret av _Zeke
Lenke til kommentar
Har bare spilt med gjengen i gruppa vår i dag, og der var det null lag. Kan kanskje komme litt an på hvor resten av gjengen i verden befinner seg.

Har merket at folk klager over at jeg løper for mye inn i skuddlinjen deres. Dette er vel på grunn av for mye singleplayer FPS og spill uten friendly fire. Skal prøve å skjerpe meg. Uansett så hadde vi en knall session med versus i kveld. Håper det blir en ny snart.

Skal fikse versus litt senere i dag. Lager en event på gruppen. La oss håpe internettet hos meg ikke faller ut igjen.

Lenke til kommentar
Nei, de nevnte ikke konsoll i d hele tatt, Valve lager PC spill...

Vet ikke engang om det er Valve som konverterer til konsoll, eller om det er EA som står for dette...

Jeg vet at ikke Valve lager konverteringene, men tenkte på om de kanskje nevnte noe om at de visste at kampanjene ville finne veien til konsoll også.

Edit: Og hvorfor er det en generell L4D tråd bare på PC-seksjonen?

Skulle ikke denne evt. vært på Generelt om spill, eller er det noe jeg ikke vet om?

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...