Krillekongen Skrevet 21. november 2008 Forfatter Del Skrevet 21. november 2008 Skal på lan med noen venner i kveld. Skal gå gjennom hele L4D på expert Lenke til kommentar
JFM Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Spille gjennom hele spillet på expert tar lang tid, om dere ikke er veldig gode... Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 21. november 2008 Forfatter Del Skrevet 21. november 2008 Jeg og to andre har spilt det veldig mye. Tredje personen, ikke såå mye, men tror vi skal klare det før helgen er omme Lenke til kommentar
Azton Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Har Valve lagt ut dedicated linux-server enda? Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Seriøst.........NÅ! fredags kveld så kobler de av steam serverene for vedlikeholdt æ døæ mulig Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Noen som har problemer med å joine folk som er in-game? Jævlig irriterende at jeg ikke kan spille med kamerater. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Hadde en versus-runde med en gjeng fra forumet nettopp. Takk for kampen forresten. Moro! Klarte å ta dere helt på slutten på finalen. Hehe. Et par bilder fra runden. Lenke til kommentar
Tore Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Hadde en versus-runde med en gjeng fra forumet nettopp. Takk for kampen forresten. Moro! Dakar Zoey.. Takk for kampen ja, ble ikke med på finalen jeg men... Versus er en høydare når kommer til jevne lag... Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Jeg tenker å kjøpe spillet i dag! Er det mange her på diskusjon som spiller kampanjen? Jeg testet bare demoen i SP, og det var gøy, Kan ikke vente på å prøve med tre andre, helst norske fra diskusjon.no! Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Heisann! Jeg har et problem med spillet og demoen! Uansett hva jeg prøver så starter spillet i 1600x1200 oppløsning, noe skjermen min ikke klarer å vise :S så jeg får ikke endret det heller siden jeg ikke klarer det i blindet.. Noen som vet hvilket fil settingsene er i? har letet i config filene men ser ikke noen steder at det er nevnt resolution eller noe Håper på hjelp da jeg VIRKELIG vil spille dette spillet Lenke til kommentar
TCi Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Interentt-linja mi gikk ned i sted så jeg fikk ikke fikset en versus i 10-tia. Men jeg er klar nå. Den som ønsker å blir med på versus kan komme på chatten på Steam-gruppen. http://steamcommunity.com/groups/l4d-gf Lenke til kommentar
realnils Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Heisann! Jeg har et problem med spillet og demoen! Uansett hva jeg prøver så starter spillet i 1600x1200 oppløsning, noe skjermen min ikke klarer å vise :S så jeg får ikke endret det heller siden jeg ikke klarer det i blindet.. Noen som vet hvilket fil settingsene er i? har letet i config filene men ser ikke noen steder at det er nevnt resolution eller noe Håper på hjelp da jeg VIRKELIG vil spille dette spillet Høyreklikk spillet i "My games" lista og velg "Properties", trykk så på "Set launch options". Inni der skriver du: -width 800 -height 600 Kan også legge til "-console" hvis du vil, kan være kjekt. Og selvfølgelig så skal du bare endre verdiene til det du selv ønsker. Selv kjører jeg: -width 1024 -height 768 Men det burde funke bra. Lenke til kommentar
Ollie2 Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Et kjapt spørsmål: Hvis jeg har spilt demo'n og den fortsatt er installert, hvor lenge må jeg vente på å få spille fullversjonen når jeg kjøper den? Lenke til kommentar
AshtraY Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Et kjapt spørsmål: Hvis jeg har spilt demo'n og den fortsatt er installert, hvor lenge må jeg vente på å få spille fullversjonen når jeg kjøper den? Når du lastar ned Left 4 dead, så lastar dette seg ned frå scratch.. Kor fort dette går kjem an på kapasiteten på internettlinja di. Men i verstefall så startar du nedlastinga no og den er klar når du står opp Lenke til kommentar
Tore Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 (endret) Eks. med 4megs ned på linja klarer du å ha spillet klart til spilling om ca 2 timer... Endret 22. november 2008 av Scorpioen84 Lenke til kommentar
Ollie2 Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 (endret) Eks. med 4megs ned på linja klarer du å ha spillet klart til spilling om ca 2 timer... Skjer nok ikke. Tror beste jeg kan håpe på er 4-500 kb/s Hvordan er spillbarheten på serverne forresten, fortsatt mye lagg? Endret 22. november 2008 av Ollie2 Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Har bare spilt med gjengen i gruppa vår i dag, og der var det null lag. Kan kanskje komme litt an på hvor resten av gjengen i verden befinner seg. Har merket at folk klager over at jeg løper for mye inn i skuddlinjen deres. Dette er vel på grunn av for mye singleplayer FPS og spill uten friendly fire. Skal prøve å skjerpe meg. Uansett så hadde vi en knall session med versus i kveld. Håper det blir en ny snart. Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 det er lurt å stå stille når andre skyter, hvis det er muligheter for det selvsagt Lenke til kommentar
Arthemax Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Etter å ha spilt fullversjonen litt nå er det åpenbart at jeg trenger mic. Lurer på om micen på det herpa headsetet funker fremdeles... Forøvrig første gang jeg spilte versus i natt. Veldig gøy når det ikke lagger og man spiller med folk som samarbeider (les: folk fra forumet) Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Har bare spilt med gjengen i gruppa vår i dag, og der var det null lag. Kan kanskje komme litt an på hvor resten av gjengen i verden befinner seg. Har merket at folk klager over at jeg løper for mye inn i skuddlinjen deres. Dette er vel på grunn av for mye singleplayer FPS og spill uten friendly fire. Skal prøve å skjerpe meg. Uansett så hadde vi en knall session med versus i kveld. Håper det blir en ny snart. Okey, noe som er viktig er at de som går forran går ned på kne når det kommer zombier. Ikke bare treffer man hverandrwe mindre siden de bak kan skyte over, men det blir lettere og stoppe hordene. Når vi spiller så prøver vi at når den ene går på huk bortover så går det en bak=) Man skal ikke hoppe og sprette når det kommer horder, veldig lett og få et hagleskudd i trynet da:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå