Gå til innhold

Tråden om Left 4 Dead-spillene.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heisann! ;) Jeg har et problem med spillet og demoen! Uansett hva jeg prøver så starter spillet i 1600x1200 oppløsning, noe skjermen min ikke klarer å vise :S så jeg får ikke endret det heller siden jeg ikke klarer det i blindet.. :p Noen som vet hvilket fil settingsene er i? har letet i config filene men ser ikke noen steder at det er nevnt resolution eller noe :p

Håper på hjelp da jeg VIRKELIG vil spille dette spillet :D

Lenke til kommentar
Heisann! ;) Jeg har et problem med spillet og demoen! Uansett hva jeg prøver så starter spillet i 1600x1200 oppløsning, noe skjermen min ikke klarer å vise :S så jeg får ikke endret det heller siden jeg ikke klarer det i blindet.. :p Noen som vet hvilket fil settingsene er i? har letet i config filene men ser ikke noen steder at det er nevnt resolution eller noe :p

Håper på hjelp da jeg VIRKELIG vil spille dette spillet :D

Høyreklikk spillet i "My games" lista og velg "Properties", trykk så på "Set launch options".

Inni der skriver du: -width 800 -height 600

Kan også legge til "-console" hvis du vil, kan være kjekt. Og selvfølgelig så skal du bare endre verdiene til det du selv ønsker.

Selv kjører jeg: -width 1024 -height 768

Men det burde funke bra.

Lenke til kommentar
Et kjapt spørsmål: Hvis jeg har spilt demo'n og den fortsatt er installert, hvor lenge må jeg vente på å få spille fullversjonen når jeg kjøper den?

Når du lastar ned Left 4 dead, så lastar dette seg ned frå scratch..

Kor fort dette går kjem an på kapasiteten på internettlinja di. Men i verstefall så startar du nedlastinga no og den er klar når du står opp :)

Lenke til kommentar
Eks. med 4megs ned på linja klarer du å ha spillet klart til spilling om ca 2 timer...

Skjer nok ikke. Tror beste jeg kan håpe på er 4-500 kb/s

Hvordan er spillbarheten på serverne forresten, fortsatt mye lagg?

Endret av Ollie2
Lenke til kommentar

Har bare spilt med gjengen i gruppa vår i dag, og der var det null lag. Kan kanskje komme litt an på hvor resten av gjengen i verden befinner seg.

Har merket at folk klager over at jeg løper for mye inn i skuddlinjen deres. Dette er vel på grunn av for mye singleplayer FPS og spill uten friendly fire. Skal prøve å skjerpe meg. Uansett så hadde vi en knall session med versus i kveld. Håper det blir en ny snart.

Lenke til kommentar

Etter å ha spilt fullversjonen litt nå er det åpenbart at jeg trenger mic. Lurer på om micen på det herpa headsetet funker fremdeles...

Forøvrig første gang jeg spilte versus i natt. Veldig gøy når det ikke lagger og man spiller med folk som samarbeider (les: folk fra forumet)

Lenke til kommentar
Har bare spilt med gjengen i gruppa vår i dag, og der var det null lag. Kan kanskje komme litt an på hvor resten av gjengen i verden befinner seg.

Har merket at folk klager over at jeg løper for mye inn i skuddlinjen deres. Dette er vel på grunn av for mye singleplayer FPS og spill uten friendly fire. Skal prøve å skjerpe meg. Uansett så hadde vi en knall session med versus i kveld. Håper det blir en ny snart.

Okey, noe som er viktig er at de som går forran går ned på kne når det kommer zombier. Ikke bare treffer man hverandrwe mindre siden de bak kan skyte over, men det blir lettere og stoppe hordene.

Når vi spiller så prøver vi at når den ene går på huk bortover så går det en bak=)

Man skal ikke hoppe og sprette når det kommer horder, veldig lett og få et hagleskudd i trynet da:P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...