l0Ff Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Funker jo ypperlig å hoste lokalt, om man har venner. Vet også at det er en kommando som setter max grensen for pingen til serveren spillet finner. (Husker ikke hva kommandoen heter ) Men er forsåvidt enig. De kunne holdt seg til standard serverbrowseren, de kunne heller bare addet "friends game" som en fane eller noe. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Matchmaking fungerer bedre til et slikt spill som dette enn server browsern gjør. Men i noen situasjoner er jo server browsern så klart desidert best. Bare synd at den som er inkludert nesten ikke funker(openserverbrowser i console). Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 (endret) Spilt 3 / 4 kampanjer med kjæresten nå, alt jeg kan si er: Elsk Endret 21. november 2008 av Snurreleif Lenke til kommentar
Toxin Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Frustrerende når en velger å joine et game, matchmakeren finner en server, og så får en beskjeden "This server is full" osv. Lite vits i å rute meg til en server som er full... For øvrigt til tider ekstreme forskjeller på vanskelighetsgraden i versus. Vi spilte og ble møtt av en tanks og horde etter horde på No Mercy, når det var de andres tur til å være survivors så sprang de gjennom omtrent hele brettet uten å møte på så mye som en eneste zombie, og i et brett så fikk vi ekstremt mye juling og bare en healtpack mens de fant 3-4 (snakker uavhengig av boomer bile og relativt objektivt her ). Flere som har opplevd dette? Heldigvis spawna jeg som Tank i finalen og klarte å sette hele laget ut av spill, kastet 2 stykk rett over kanten på brettet, tilfredstillende jah! Kongespill Lenke til kommentar
Antipathy Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Jeg bare lurte på om det er noen som vet om en måte å filtrere ut servere med dårlig ping i matchmaking? Har opplevd opp til flere ganger at jeg har blitt ruta til en server med dårlig ping Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Om du sjekker tidligere i tråden, står det forklart hvordan du får opp console, og da er det visst mulig å skrive inn en command som gjør at du får opp en "server-browser" slik som i CS:S, TF2 osv. Lenke til kommentar
Cotul Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Som andre her sliter jeg også med dårlig ping til tider, spiller da bare random casual games siden folk jeg kjenner er veldig treige med å skaffe seg spillet. Men virker som det er mye enklere å finne seg et bra game på dagen enn på kvelden. Sikkert for mye pågang på kvelden. Lenke til kommentar
Makaakaaa Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Kan man leie server, slik som i CS? Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 jeg tror det er noe bug med serverfilene, det var ikke slik når demoen var ute. når den funket iallefall Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Dette spillet er så bra at jeg vil si at det fortjener nesten samme karakter som Gears Of War 2.. men GOW 2 er og blir favorittspillet mitt blandt skytespillene. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Kan man leie server, slik som i CS? Yupp, det kan man=) Lenke til kommentar
Sjokoladefisk Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Hvor kan jeg laste ned left 4 dead demo til pc? har sett overalt på steam, søkt etter left 4 dead og sett de fleste plasser, men finner det ikke. Så hvor er den? Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Peer 2 Peer my friend Lenke til kommentar
Makaakaaa Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 (endret) Kan man leie server, slik som i CS? Yupp, det kan man=) Så, si at jeg vil leie en server for 5 timer, er det mulig? I så fall, hvor? Endret 21. november 2008 av BungieMan Lenke til kommentar
Spelaren Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Hvor kan jeg laste ned left 4 dead demo til pc? har sett overalt på steam, søkt etter left 4 dead og sett de fleste plasser, men finner det ikke.Så hvor er den? Eg trur demoen kun var tilgjengeleg fram til releasedato, ihvertfall ifølge 1fort.com/blog, han med Concerned-serien og utbredt blogging om bl.a L4D... For øvrig prøvde eg meg igår kveld, havna inn i ei fin gruppe med flinke medspelarar, gåmann kor bra dette spelet er!!! Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Kjempe artig spill, men matchmaking systemet deres er forferdelig. Blir disconnected mens spillet laster veldig ofte. For ikke om å nevne at L4D (og bare L4D, ikke TF2, CSS eller DoDS) får ruteren min til å restarte ganske ofte. Lenke til kommentar
Sjokoladefisk Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Så demoen er altså borte nå? ikke mulig og spille på nett? :/ Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Kan man leie server, slik som i CS? Yupp, det kan man=) Så, si at jeg vil leie en server for 5 timer, er det mulig? I så fall, hvor? aaa, sånn ja..Det har jeg ikke hørt om, jeg tnker på måneds-leie=) Men hvis du har greit nett så kan du hoste selv, jeg har 4mb ned og 750kb opp og hoster campaign med god ping. Sjokoladefisk: Ja, den er vekke Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Noen som blir med? DeathUnlimited6669 heter jeg Lenke til kommentar
Stiansky Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Blir gjerne med på zombie jakt Stiansky e brukernavnet men går under navnet STARS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå