Gå til innhold

Tråden om Left 4 Dead-spillene.

Anbefalte innlegg

Funker jo ypperlig å hoste lokalt, om man har venner. Vet også at det er en kommando som setter max grensen for pingen til serveren spillet finner. (Husker ikke hva kommandoen heter :p)

Men er forsåvidt enig. De kunne holdt seg til standard serverbrowseren, de kunne heller bare addet "friends game" som en fane eller noe.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Frustrerende når en velger å joine et game, matchmakeren finner en server, og så får en beskjeden "This server is full" osv. Lite vits i å rute meg til en server som er full...

For øvrigt til tider ekstreme forskjeller på vanskelighetsgraden i versus. Vi spilte og ble møtt av en tanks og horde etter horde på No Mercy, når det var de andres tur til å være survivors så sprang de gjennom omtrent hele brettet uten å møte på så mye som en eneste zombie, og i et brett så fikk vi ekstremt mye juling og bare en healtpack mens de fant 3-4 (snakker uavhengig av boomer bile og relativt objektivt her :)). Flere som har opplevd dette?

Heldigvis spawna jeg som Tank i finalen og klarte å sette hele laget ut av spill, kastet 2 stykk rett over kanten på brettet, tilfredstillende jah! Kongespill

Lenke til kommentar

Som andre her sliter jeg også med dårlig ping til tider, spiller da bare random casual games siden folk jeg kjenner er veldig treige med å skaffe seg spillet.

Men virker som det er mye enklere å finne seg et bra game på dagen enn på kvelden. Sikkert for mye pågang på kvelden.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Dette spillet er så bra at jeg vil si at det fortjener nesten samme karakter som Gears Of War 2.. men GOW 2 er og blir favorittspillet mitt blandt skytespillene.

Lenke til kommentar
Hvor kan jeg laste ned left 4 dead demo til pc? har sett overalt på steam, søkt etter left 4 dead og sett de fleste plasser, men finner det ikke.

Så hvor er den?

Eg trur demoen kun var tilgjengeleg fram til releasedato, ihvertfall ifølge 1fort.com/blog, han med Concerned-serien og utbredt blogging om bl.a L4D...

For øvrig prøvde eg meg igår kveld, havna inn i ei fin gruppe med flinke medspelarar, gåmann kor bra dette spelet er!!!

Lenke til kommentar
Kan man leie server, slik som i CS?

Yupp, det kan man=)

Så, si at jeg vil leie en server for 5 timer, er det mulig? I så fall, hvor?

aaa, sånn ja..Det har jeg ikke hørt om, jeg tnker på måneds-leie=)

Men hvis du har greit nett så kan du hoste selv, jeg har 4mb ned og 750kb opp og hoster campaign med god ping.

Sjokoladefisk: Ja, den er vekke

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...