Mr. Fiskum Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Witch is a damn bitch! Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Heksen er en representasjon av ei kvinne med PMS Lenke til kommentar
Beges Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Tror hun skal forestille en infisert prostituert, jeg. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Tror hun skal forestille en infisert prostituert, jeg. Det får vi sikkert vite når Valve kommer ut med "Meet the Witch" Lenke til kommentar
JFM Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 (endret) På hvor god grafikk tror dere man kan kjøre L4D med denne maskinen? Specs: MSI K8N NEO Platinum Edition S754 AMD Athlon 64 3200+ XFX GeForce 7900 GS 256 MB 1GB Crucial PC3200 Er det håp? Edit: Faen, dobbelpost Endret 20. november 2008 av JFM Lenke til kommentar
TCi Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 (endret) Det skal nok gå greit på medium/high. Endret 20. november 2008 av TCi Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Synes alle slike dedicated servers lagger, jeg. Lenke til kommentar
appelsinbrus Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Gidder ikke lese gjennom alle sidene... så er det noen andre som har problemer med å få kjøot spillet? Steam nekter å godta kortet mitt. Og ja, jeg har penger på det.. Lenke til kommentar
AshtraY Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Valve kjører vel eit onlinesystem alá Blizzards Battle.net når vi spelar på dedikerte servera ? eller hur? Lenke til kommentar
JFM Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 (endret) Gidder ikke lese gjennom alle sidene... så er det noen andre som har problemer med å få kjøot spillet? Steam nekter å godta kortet mitt. Og ja, jeg har penger på det.. For 2-3 år siden så hadde jeg problemer med det (gjalt så klart ikke L4D, men CSS). Prøvde med et annet Visa kort og det funka. Men nå i ettertid så har jeg fått det første kortet til å funke. Husk at man ikke kan bruke Visa Elektron. Endret 20. november 2008 av JFM Lenke til kommentar
Jakos-k Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 På hvor god grafikk tror dere man kan kjøre L4D med denne maskinen? Specs: MSI K8N NEO Platinum Edition S754 AMD Athlon 64 3200+ XFX GeForce 7900 GS 256 MB 1GB Crucial PC3200 Er det håp? Edit: Faen, dobbelpost Can I run it? Lenke til kommentar
JFM Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 På hvor god grafikk tror dere man kan kjøre L4D med denne maskinen? Specs: MSI K8N NEO Platinum Edition S754 AMD Athlon 64 3200+ XFX GeForce 7900 GS 256 MB 1GB Crucial PC3200 Er det håp? Edit: Faen, dobbelpost Can I run it? Har ikke maskinen her... Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Valve kjører vel eit onlinesystem alá Blizzards Battle.net når vi spelar på dedikerte servera ? eller hur? Noe sånt. Hadde jeg hatt bedre linje ville jeg hosta servere selv, for dedicated servers lagger verre. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Jeg og noen kompiser har en dedicated server satt opp privat i London, den går så det suser og ligger på rundt 60-80 i ping der hele tiden, så om serveren er nære nok så går det helt fint Lenke til kommentar
AshtraY Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Gidder ikke lese gjennom alle sidene... så er det noen andre som har problemer med å få kjøot spillet? Steam nekter å godta kortet mitt. Og ja, jeg har penger på det.. Du kan prøve å vere pålogga på nettbanken din samtidig som du gjer kjøpet. Men uansett ring banken din og forhøyr deg om kjøp i utlandet(nett). Lenke til kommentar
appelsinbrus Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Du kan prøve å vere pålogga på nettbanken din samtidig som du gjer kjøpet. Men uansett ring banken din og forhøyr deg om kjøp i utlandet(nett). Trur ikke det har noe betydning, serru.. Brukte kortet på nett for bare noen dager siden.. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 (endret) Går det ikke ann å betale med bankoverføring da? Fungerer jo helt likt bortsett at du må inn på nett-banke din også. Nå vet jeg faktisk ikke om Steam tillater dette. Edit: Og det gjorde de ikke... Endret 20. november 2008 av Vaenas Lenke til kommentar
Tore Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Bare en nedtur med L4D, lagg.... Server søking og hvem man kommer på server med bør bli bedre filtrert etterhvert som de får kontroll på dette... Ingen med hodet rett skrudd joiner en server med 300ms ping, hadde man bare fått opp en liste alla, CSS, TF2, DODS, så hadde man kontrollert dette fint selv... Lenke til kommentar
realnils Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Bare en nedtur med L4D, lagg....Server søking og hvem man kommer på server med bør bli bedre filtrert etterhvert som de får kontroll på dette... Ingen med hodet rett skrudd joiner en server med 300ms ping, hadde man bare fått opp en liste alla, CSS, TF2, DODS, så hadde man kontrollert dette fint selv... Jepp, Valve dreit seg ut her. Kan se at dette er vanskelig for de som ikke har kontaker/venner med gode servere, men har heldigvis hatt dette. Men skal være sagt at det er veldig vanskelig når man bare vil spille litt casual Versus, er til tider et helvete å finne en server som ikke lagger. Akkuratt som det er nå så suger L4D hardt på publicspilling, synd å si det, men slik er det desverre. Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Gidder ikke lese gjennom alle sidene... så er det noen andre som har problemer med å få kjøot spillet? Steam nekter å godta kortet mitt. Og ja, jeg har penger på det.. Hadde samme problemet, endte med at jeg brukte PayPal til slutt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå