Gå til innhold

Tråden om Left 4 Dead-spillene.

Anbefalte innlegg

Prøver å finne demoen, men den er ikke på steam etter hva jeg ser. Noen tips?

steam har fjernet den siden spillet har kommet og siden de tror alle kjøper spillet uten å teste det først

Valve har fjernet den fra Steam siden demoen er det samme som fullversjonen, bortsett fra versus mode og achievements, og med bare to maps. Slik som L4D og demoen er bygd opp, kunne man enkelt bare ha lagt til maps til demoen(nesten like enkelt som å legge til maps til CS) og slikt sett fått et fullverdig spill gratis.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
steam har fjernet den siden spillet har kommet og siden de tror alle kjøper spillet uten å teste det først

Demoen er vel fjernet for at ikke demo-spillere skal ta unødvendig plass på serverne som de som har betalt for spillet skal bruke. All den plassen trengs. Ser på meg selv som heldig om jeg kommer inn på en server uten for mye lag.

Lenke til kommentar

Det er i allefall mulig å skru av musikken.

Jeg prøvde å se på "Credits" i går, men det virket som om det var noe feil med det, fordi jeg kom til et mørkt rom med de 3 andre Survivor'ne og musikken kom, men bortsett fra det skjedde det ingenting. Flere som har det slikt?

Lenke til kommentar
Noen ganger hører jeg en liten jente gråte. Men fant henne aldri. Noen som vet hva det var?

Expert er nesten umulig når tanker kommer :O!

Det finner du nok ut fort nok når du møter henne... :thumbup:

Tanken på Expert = teamwork, kommunikasjon og en flott utfordring. :D

Lenke til kommentar
Noen ganger hører jeg en liten jente gråte. Men fant henne aldri. Noen som vet hva det var?

Alt er digg med spillet. Men minuset er:

- kanke lene seg til siden

- ikke free roam

- ikke ironsight.

Hvorfor skal man lene seg til siden?

Hva er vitsen med free roam når hensikten er å komme seg fra a til b?

Hvorfor skal det være iron sight? Hvilke fordeler hadde du fått med det?

Lenke til kommentar

Alt er digg med spillet. Men minuset er:

- kanke lene seg til siden

- ikke free roam

- ikke ironsight.

Hvorfor skal man lene seg til siden?

Hva er vitsen med free roam når hensikten er å komme seg fra a til b?

Hvorfor skal det være iron sight? Hvilke fordeler hadde du fått med det?

-takktikk, ikke bare løpe og skyte.

-freeroam hadde vært jævlig gøy. Se for deg en San andreas map med zombier

- Iron sight. Man kan skyte folk med bedre accuracy fra lang avstand

Det finner du nok ut fort nok når du møter henne... :thumbup:

Tanken på Expert = teamwork, kommunikasjon og en flott utfordring. :D

Åja. Det kanke være heksa? Jeg har møtt hu et par ganger men aldri hørt en lyd fra hu.. Og når jeg hører noen gråte så er det inne i en tett lokal :hmm:

Lenke til kommentar
-takktikk, ikke bare løpe og skyte.

-freeroam hadde vært jævlig gøy. Se for deg en San andreas map med zombier

- Iron sight. Man kan skyte folk med bedre accuracy fra lang avstand

Åja. Det kanke være heksa? Jeg har møtt hu et par ganger men aldri hørt en lyd fra hu.. Og når jeg hører noen gråte så er det inne i en tett lokal :hmm:

Det å løpe og skyte er jo greia med spillet. Det er ikke tid til å snike seg rundt og ta folk på kornet. Zombiene vet (med unntak) hvor du er uansett, så det er ikke vits i å ha med noe slikt.

Ja, det hadde såklart vært kult med et slikt map, men det er ikke sånne ting spillet går ut på. At det er et minus synes jeg er helt absurd, da det ikke er et slikt spill. Sånne ting finnes det mods til.

Alle våpen utenom hagle, såklart, har god accuracy med crosshairs. Man ville ikke få bedre treffsikkerhet med iron sights, da kulene ikke går rett frem som en pil uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...