.tomf Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Prøver å finne demoen, men den er ikke på steam etter hva jeg ser. Noen tips? steam har fjernet den siden spillet har kommet og siden de tror alle kjøper spillet uten å teste det først Valve har fjernet den fra Steam siden demoen er det samme som fullversjonen, bortsett fra versus mode og achievements, og med bare to maps. Slik som L4D og demoen er bygd opp, kunne man enkelt bare ha lagt til maps til demoen(nesten like enkelt som å legge til maps til CS) og slikt sett fått et fullverdig spill gratis. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 steam har fjernet den siden spillet har kommet og siden de tror alle kjøper spillet uten å teste det først Demoen er vel fjernet for at ikke demo-spillere skal ta unødvendig plass på serverne som de som har betalt for spillet skal bruke. All den plassen trengs. Ser på meg selv som heldig om jeg kommer inn på en server uten for mye lag. Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Jeg tror ikke at Valve TRENGER en demo for å få selge produktene sine uansett. Hadde det vært et offline-spill hadde de sikkert hatt en demo liggende, dog. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Er det mulig å skifte ut musikken i spillet? Har lyst å legge inn 28 weeks later themet. Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Det er i allefall mulig å skru av musikken. Jeg prøvde å se på "Credits" i går, men det virket som om det var noe feil med det, fordi jeg kom til et mørkt rom med de 3 andre Survivor'ne og musikken kom, men bortsett fra det skjedde det ingenting. Flere som har det slikt? Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Noen ganger hører jeg en liten jente gråte. Men fant henne aldri. Noen som vet hva det var? Alt er digg med spillet. Men minuset er: - kanke lene seg til siden - ikke free roam - ikke ironsight. Expert er nesten umulig når tanker kommer :O! Lenke til kommentar
Tore Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Noen ganger hører jeg en liten jente gråte. Men fant henne aldri. Noen som vet hva det var? Expert er nesten umulig når tanker kommer :O! Det finner du nok ut fort nok når du møter henne... Tanken på Expert = teamwork, kommunikasjon og en flott utfordring. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 20. november 2008 Forfatter Del Skrevet 20. november 2008 Noen ganger hører jeg en liten jente gråte. Men fant henne aldri. Noen som vet hva det var? Alt er digg med spillet. Men minuset er: - kanke lene seg til siden - ikke free roam - ikke ironsight. Expert er nesten umulig når tanker kommer :O! Hvorfor skal man lene seg til siden? Hva er vitsen med free roam når hensikten er å komme seg fra a til b? Hvorfor skal det være iron sight? Hvilke fordeler hadde du fått med det? Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Noen ganger hører jeg en liten jente gråte. Men fant henne aldri. Noen som vet hva det var? Alt er digg med spillet. Men minuset er: - kanke lene seg til siden - ikke free roam - ikke ironsight. Expert er nesten umulig når tanker kommer :O! Hvorfor skal man lene seg til siden? Hva er vitsen med free roam når hensikten er å komme seg fra a til b? Hvorfor skal det være iron sight? Hvilke fordeler hadde du fått med det? -takktikk, ikke bare løpe og skyte. -freeroam hadde vært jævlig gøy. Se for deg en San andreas map med zombier - Iron sight. Man kan skyte folk med bedre accuracy fra lang avstand Noen ganger hører jeg en liten jente gråte. Men fant henne aldri. Noen som vet hva det var? Expert er nesten umulig når tanker kommer :O! Det finner du nok ut fort nok når du møter henne... Tanken på Expert = teamwork, kommunikasjon og en flott utfordring. Åja. Det kanke være heksa? Jeg har møtt hu et par ganger men aldri hørt en lyd fra hu.. Og når jeg hører noen gråte så er det inne i en tett lokal Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Finnes det en demo på Xbox Live? Jeg har kikket litt rundt men finner ikke noe. Lanseres 360 versjonen på samme dag som PC versjonen? Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 20. november 2008 Forfatter Del Skrevet 20. november 2008 -takktikk, ikke bare løpe og skyte.-freeroam hadde vært jævlig gøy. Se for deg en San andreas map med zombier - Iron sight. Man kan skyte folk med bedre accuracy fra lang avstand Åja. Det kanke være heksa? Jeg har møtt hu et par ganger men aldri hørt en lyd fra hu.. Og når jeg hører noen gråte så er det inne i en tett lokal Det å løpe og skyte er jo greia med spillet. Det er ikke tid til å snike seg rundt og ta folk på kornet. Zombiene vet (med unntak) hvor du er uansett, så det er ikke vits i å ha med noe slikt. Ja, det hadde såklart vært kult med et slikt map, men det er ikke sånne ting spillet går ut på. At det er et minus synes jeg er helt absurd, da det ikke er et slikt spill. Sånne ting finnes det mods til. Alle våpen utenom hagle, såklart, har god accuracy med crosshairs. Man ville ikke få bedre treffsikkerhet med iron sights, da kulene ikke går rett frem som en pil uansett. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Gråtinga er the Witch og gråtinga hører du ute som inne=) Og hun kan drepe på et slag så det er sagt=) Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 20. november 2008 Forfatter Del Skrevet 20. november 2008 Gråtinga er the Witch og gråtinga hører du ute som inne=)Og hun kan drepe på et slag så det er sagt=) Hun kan jo ikke det da.. Hun kan slå deg i bakken, ja, men ikke ta livet av en. Lenke til kommentar
Beges Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 (endret) Jo, det kan hun da Er det ikke liksom det som er greia med heksa? Endret 20. november 2008 av Beges Lenke til kommentar
JFM Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 PÅ expert så tar hu deg på ett slag... Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Gråtinga er the Witch og gråtinga hører du ute som inne=)Og hun kan drepe på et slag så det er sagt=) Hun kan jo ikke det da.. Hun kan slå deg i bakken, ja, men ikke ta livet av en. Joda, du kan ha maks helse og du er død om hu slår deg. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 20. november 2008 Forfatter Del Skrevet 20. november 2008 Hmm, har jeg ikke opplevd Men da så! Har vel kun blitt tatt av henne på advanced > da. Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Finnes det en demo på Xbox Live? Jeg har kikket litt rundt men finner ikke noe. Lanseres 360 versjonen på samme dag som PC versjonen? Bumpi bump. Lenke til kommentar
realnils Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Finnes det en demo på Xbox Live? Jeg har kikket litt rundt men finner ikke noe. Lanseres 360 versjonen på samme dag som PC versjonen? Bumpi bump. Demoen eksisterer ikke lenger, den ble lukket når spillet ble sluppet. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Gråtinga er the Witch og gråtinga hører du ute som inne=)Og hun kan drepe på et slag så det er sagt=) Hun kan jo ikke det da.. Hun kan slå deg i bakken, ja, men ikke ta livet av en. Tro meg, hun dreper på expert. Det skulle stått Witch i L4D på bitch i ordboka:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå