JFM Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 (endret) Vi spiller de to siste "campaigns" i dag Fluesopp ( Pharma )? Endret 19. november 2008 av JFM Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Of course Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Hvor mange brett er det i fullversjonen? Synes å huske jeg leste det kun var 4 stk, noe som er utrolig lite. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 4 Campaigns med 5 brett hver. Lenke til kommentar
Jext Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Er jo Valve vi snakker om her, så vi som har PC versionen kan vente oss regelmessige oppdateringer til spillet i gratis format. Synes ikke det gjør så mye at det ikke er flere brett fra starten, hver playthrough blir veldig forskjellig uansett. Det eneste som mangler er en slags random level generator i diablo 2 style for maksimum replayability. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Er noen timer i de brettene ja, ihvertfall på expert=) Lenke til kommentar
AshtraY Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 ser for meg at Valve kjem med større oppdateringar seinare, der ein ny campaign blir introdusert. Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Det er bare 6 våpen, jo. Hvor finner jeg lista med steam-IDer forresten, til folk som vil spille? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Jeg savner IKKE et eneste våpen, selvom det er ikke kjempe mange av dem. Lenke til kommentar
niconude Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Det har vært artig å se så mange folk gjøre sine oppfatninger om spillet på grunnlag av demoenen alene. En av de aller største bekymringene har vært at spillet var for enkelt, noe som nå har vist seg å være fullstendig feil. Jeg har fremdeles tilgode å klare No Mercy på ekspert... Klokket inn 6 timer nå, og har kommet til taket. Her er det full stopp! Er enig med dem som sier dette er årets spill. Her er all bullshit kuttet vekk og istedet tilbys det hardpakka action fra start til slutt. Det er betydelig mer som skjer i L4D enn f.eks HL2, men ønsker ikke å sammenligne. HL2 er fremdeles en av min favoritter og håper nå valve legger mesteparten av sine ressurser på EP3. Lenke til kommentar
araziel Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Det har vært artig å se så mange folk gjøre sine oppfatninger om spillet på grunnlag av demoenen alene. En av de aller største bekymringene har vært at spillet var for enkelt, noe som nå har vist seg å være fullstendig feil. Jeg har fremdeles tilgode å klare No Mercy på ekspert... Klokket inn 6 timer nå, og har kommet til taket. Her er det full stopp! Helt enig. Demoen var for lett og jeg var en av de som klagde over det, men det ble noe helt annet med hele smørja Har enda ikke spilt med 3 andre gode spillere da, bare random pickups, så har ikke kommet gjennom noe som helst på expert. Og versus er så mye moro at jeg ikke vet hva jeg skal si, de har jo balansert det noe så helt infernalsk bra. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Har ikke testet versus enda. Ble anbefalt av spille å spille ferdig kampanjene først. Er det bare tull eller? Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Har fremdeles ikke spillt Left 4 Dead enda (mye pågrunn av at jeg måtte defragmentere spillet, før jeg hadde launcha det en eneste gang :S) Lenke til kommentar
araziel Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Har ikke testet versus enda. Ble anbefalt av spille å spille ferdig kampanjene først. Er det bare tull eller? Bare tøv egentlig, er vel fordi du bør kjenne brettene for å spille best mulig som infected. (Og kanskje at det å spille som infected blir en spoiler dersom du ikke har vært gjennom hele brettet, men duhr). Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 (endret) Noen som vet et løsning til problemet? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1037029 Skjer nokså ofte nå, gjør det umulig å spille >.< Endret 19. november 2008 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 4 Campaigns med 5 brett hver. Ah, høres bedre ut. Tar det lang tid å spille igjennom hvert brett? Lenke til kommentar
araziel Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 4 Campaigns med 5 brett hver. Ah, høres bedre ut. Tar det lang tid å spille igjennom hvert brett? Brettene er litt forskjellig lengde, en campaign uten feil (lykke til på expert) tar vel ca 40 min til en time. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 (endret) Det er vell ingen som spiller demo'en nå lenger vell? Edit: Wohooo! Innlegg nr. 600. Godt på vei til 10,000 Endret 19. november 2008 av Wiciwato Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 demoen ble uspillbar fra i går Lenke til kommentar
JFM Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Noen som vet et løsning til problemet? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1037029 Skjer nokså ofte nå, gjør det umulig å spille >.< Minner litt om mitt problem: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1037121 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå