Sadfez Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Da er det veldig praktisk med egen dedicated server Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Spilte gjennom første campaign med noen svensker nå. Det var lagfritt. Tror det kommer litt an på hvor de kommer fra. Uansett så var det bare en av oss som kom seg inn i helikopteret. Jeg ble tatt av en smoker på vei bortover og resten ble liggende igjen. Jævlig fett uansett. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Ahh, ferdig med første på expert nå. Fyy faen så digg Lenke til kommentar
SkinnyT Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Pga av internettproblemer har jeg ikke fått begynt å laste ned før nå, så blir ikke noe L4D på meg før i morgen. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Ferdig med de to første kapittlene på advanced nå. Spilt rundt 5 timer i strekk. Så rått! Noe av den beste opplevelsen online noen gang. Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 man må jo spille på expert for å ikke runna alle banene med engang Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Har man ikke tilgang til demoen lenger? Jeg fikk preload complete, men fikk ikke spilt demoen. Jeg har ikke penger så idag tenkte jeg at jeg skulle spille coop med broren min på expert, men ble skuffa Lenke til kommentar
SkinnyT Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Ja, demoen er utilgjengelig nå som fullversjonen er sluppet. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Jeg fikk spilt demoen én gang bare Så ville den at jeg skulle kjøpe spillet! Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 (endret) Det beste med spillet må være co-op i campaign og fokuset på samarbeid. Holder på å spiller campaign sammen med noen folk fra tråden her - utrolig gøy! Skulle ønske jeg bare hadde litt mer tid til overs i disse dager før eksamen. Endret 18. november 2008 av Skagen Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Epic thread. http://forums.steampowered.com/forums/show...ad.php?t=752912 The Ballad of Chicago Ted we were fighting infected all across the square the scent of their blood was in the air a witch in the courtyard gave us quite a scare and things only got worse from there when a hunter grabbed bill and thrashed him in twain francis was hung by a smoker as he howled in pain zoey with her pistol and took careful aim she fired 2 shots, but it was all in vain just then, when all hope had been burned and bled the infected all scream and turned and fled clothed in a flannel shirt blue black and red came an angel of Badass, named Chicago Ted with his shotguns a blazing, he slaughtered that horde till he got bored of that, and switched to his sword his cap coated in blood, while us he ignored for the thrill of the hunt was his own reward now he was no chuck norris, dont get me wrong but ted could do this crap all day long the survivors lept up and fought along but ted would do this work for a song with corpses piled as high as can be Ol ted light a smoke, and howled with glee as he used his sword to carve knotches you see into his belt, a thousand times 53 as a tank round the corner, we filled up with dread but he just laughed an shock his head with a powerful holler the wild savior said "NO ZOMBIE IS SAFE FROM CHICAGO TED!" Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 (endret) Noen som har kommet igjennom hele spillet allerede ? Begynner og se fram til masse crazy mods også allerede, tenker det kan få litt av en replay value det her. Og som om det var nødvendig og si, ja knall spill, digger co-op, hadde aldri giddet og kjøpe det hvis det bare var single player tenker jeg, vel faktisk jeg hadde vel det nå som jeg har prøvd og spille det da, hadde vel bare aldri skaffet det til og begynne med hvis ikke det var for co-op. Flere slike co-op spill takk, tanken drev faktisk over til hl2-ep3 med co-op ! Det kunne jeg nok ha likt, så lenge ikke alle krangler om hvem som får vær gordon freeman såklart Endret 19. november 2008 av AllColor Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 19. november 2008 Forfatter Del Skrevet 19. november 2008 Fikk kun spilt det en time i går, så skal hardgame i dag. Er det noen som har rundet spillet helt? Gått gjennom alle delene? Kom meg til den fiskerbåten i går. Fy faen så fett det var. Kom tre tanks, og hele plassen stod i fyr og flammer etter x antall molotovs. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Det beste med spillet må være co-op i campaign og fokuset på samarbeid. Holder på å spiller campaign sammen med noen folk fra tråden her - utrolig gøy! Skulle ønske jeg bare hadde litt mer tid til overs i disse dager før eksamen. Hvor mye spilte dere igår etter jeg la meg? Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Vi kom vell til nest siste del i den andre kampanjen. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Om et par timer kan jeg spille det, får håpe det ikke skuffer så mye, ikke at jeg har så store forventninger til Left 4 Dead heller. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 (endret) I mitt hode og mange andre så er dette årets coop-spill, vil påstå at det er veldig få spill som kan konkurere på coop-delen. Og Valve komemr til og komme med nye våpen og campaigns, så har vi de som kommer til og lage egne brett og mods. Endret 19. november 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Var det du som hadde egen server Fluesopp? Hva er Steam IDen din? Eller spiller du på 360? Lenke til kommentar
okjatakk Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Hvordan er det å spille MOT andre? Eller har ikke det kommet enda? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Var det du som hadde egen server Fluesopp?Hva er Steam IDen din? Eller spiller du på 360? Kommer snart med server=) Spiller på pc;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå